relacje z klientem - wiadomości i porady tematyczne
-
Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta
12:01 18.04.2016
Zdobywanie nowych klientów w e-commerce jest podstawą rozwoju. Nie wolno zapominać o budowaniu z nimi relacji i wzbudzaniu w nich poczucia lojalności. Wg danych SalesBee stały klient wydaje jednorazowo w sklepie internetowym do 5 razy więcej niż nowy gość. Dlatego warto zadbać o zadowolenie stałych użytkowników i odpowiednio motywować do kolejnych ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, relacje z klientem, mailing -
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
00:15 11.12.2015
... pozwala nam też wyeliminować błędy przy wysyłce zamówienia i może obniżyć liczbę nieodebranych lub zwracanych paczek. Masz wiadomość Głównym kanałem komunikacji z klientem jest poczta elektroniczna. Jest to wygodna forma, która pozwala obsłużyć dużą ilość odbiorców komunikatu. Niektórzy postrzegają wysyłanie newsletterów mailowych jako ...
Tematy: lojalność klienta, relacje z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta -
Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności
00:30 09.08.2015
Konsumenci w sklepach stacjonarnych przyzwyczajeni są do profesjonalnej obsługi, której w każdej chwili zadać mogą frapujące ich pytanie. W sklepie internetowym mogą przez to poczuć się pozostawieni bez opieki. Choć większość sprzedawców podaje na stronie głównej swojego sklepu numer infolinii, dla klientów oznacza to zmianę kanału komunikacyjnego ...
Tematy: sklepy internetowe, e-sklepy, obsługa klienta, jakość obsługi klienta -
Sklepy internetowe - 5 grzechów, nie tylko przed Świętami
10:38 24.11.2014
Okres przedświąteczny to żniwa dla wielu sklepów internetowych. Mamy tendencje do zwlekania z zakupami na ostatnią chwilę i dopiero teraz zaczynamy odwiedzać punkty sprzedaży, żeby nabyć upominki dla bliskich. Z jednej strony to znakomita okazja dla sklepu na zapisanie się złotymi sylabami w pamięci klienta, z drugiej – jeszcze większa szansa na ...
Tematy: sklepy internetowe, zakupy przez Internet, zakupy, relacje z klientem -
Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta
09:32 05.09.2014
Dwoisz się i troisz by dać wszystkim najlepszy produkt czy usługę, a chętni i tak idą do konkurencji. Zastanawiasz się, co jest nie tak, a czy wiesz, czego tak naprawdę potrzebują? Powiem, że wystarczy coś do pisania, kartka papieru i otwarty umysł, a problemy znikną jak bańka mydlana. Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe? Nie sądzę! ...
Tematy: Customer Journey Map, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientem -
Jakość obsługi to nie wszystko
12:45 04.04.2014
... zaskakiwanie. Nie zawsze musi to wiązać się z dodatkowymi kosztami, ale wymaga dużej dawki empatii i zaangażowania od osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Takie działania trudno jest wpisać w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem -
Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014
10:09 13.03.2014
Douglas, Lancerto, Zara Home, Hugo Boss i Gino Rossi - to sieci, w których obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie – wynika z czwartej edycji badania zrealizowanego przez firmę Daymaker. Bardzo dobre wyniki uzyskały również: Massimo Dutti, Simple, Swarovski, The Body Shop oraz Tape l'oeil. Na drugim biegunie znalazły się między innymi: HOME & ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem -
Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
00:22 24.05.2013
... badanych zadeklarowała, że jest skłonna zapłacić więcej za dany produkt lub usługę, jeśli przełoży się to na wysoką jakość obsługi. Relacje z klientem zdecydowanie wpływają również na wizerunek firmy. Polacy często i chętnie dzielą się zarówno pozytywnymi jak i negatywnymi doświadczeniami pod tym względem. 60 ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji
13:21 08.11.2012
... połowa ankietowanych (58%) na stanowiskach zarządczych (członkowie zarządów, dyrektorzy) wskazała prezesa firmy jako osobę odpowiedzialną za rozwój nowych sposobów komunikacji z klientem m.in. poprzez media społecznościowe i kanał mobilny. Z taką oceną zgodziło się jednak tylko 28% menedżerów średniego szczebla, dla których odpowiedzialność za ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem -
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
11:12 01.08.2012
... na obsługę zbyt długo). „Czekałem za długo. Gdybym był prawdziwym klientem, opuściłbym placówkę”. (Czechy) „Musiałam czekać aż 30 minut, to zdecydowanie ... Wizyta w tej placówce zrobiła na mnie spore wrażenie. Gdybym była ich prawdziwym klientem, na pewno byłabym zadowolona”. (Słowacja) Pozostali klienci ocenili odwiedzone placówki przeciętnie (11 ...
Tematy: placówki bankowe, banki, bankowość mobilna, obsługa klienta