eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyrelacje z klientem

relacje z klientem - wiadomości i porady tematyczne

  • Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    12:01 18.04.2016

    Zdobywanie nowych klientów w e-commerce jest podstawą rozwoju. Nie wolno zapominać o budowaniu z nimi relacji i wzbudzaniu w nich poczucia lojalności. Wg danych SalesBee stały klient wydaje jednorazowo w sklepie internetowym do 5 razy więcej niż nowy gość. Dlatego warto zadbać o zadowolenie stałych użytkowników i odpowiednio motywować do kolejnych ...

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, relacje z klientem, mailing
  • E-commerce: jak budować relacje z klientem?

    E-commerce: jak budować relacje z klientem?

    00:15 11.12.2015

    ... pozwala nam też wyeliminować błędy przy wysyłce zamówienia i może obniżyć liczbę nieodebranych lub zwracanych paczek. Masz wiadomość Głównym kanałem komunikacji z klientem jest poczta elektroniczna. Jest to wygodna forma, która pozwala obsłużyć dużą ilość odbiorców komunikatu. Niektórzy postrzegają wysyłanie newsletterów mailowych jako ...

    Tematy: lojalność klienta, relacje z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta
  • Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności

    Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności

    00:30 09.08.2015

    Konsumenci w sklepach stacjonarnych przyzwyczajeni są do profesjonalnej obsługi, której w każdej chwili zadać mogą frapujące ich pytanie. W sklepie internetowym mogą przez to poczuć się pozostawieni bez opieki. Choć większość sprzedawców podaje na stronie głównej swojego sklepu numer infolinii, dla klientów oznacza to zmianę kanału komunikacyjnego ...

    Tematy: sklepy internetowe, e-sklepy, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • Sklepy internetowe - 5 grzechów, nie tylko przed Świętami

    Sklepy internetowe - 5 grzechów, nie tylko przed Świętami

    10:38 24.11.2014

    Okres przedświąteczny to żniwa dla wielu sklepów internetowych. Mamy tendencje do zwlekania z zakupami na ostatnią chwilę i dopiero teraz zaczynamy odwiedzać punkty sprzedaży, żeby nabyć upominki dla bliskich. Z jednej strony to znakomita okazja dla sklepu na zapisanie się złotymi sylabami w pamięci klienta, z drugiej – jeszcze większa szansa na ...

    Tematy: sklepy internetowe, zakupy przez Internet, zakupy, relacje z klientem
  • Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    09:32 05.09.2014

    Dwoisz się i troisz by dać wszystkim najlepszy produkt czy usługę, a chętni i tak idą do konkurencji. Zastanawiasz się, co jest nie tak, a czy wiesz, czego tak naprawdę potrzebują? Powiem, że wystarczy coś do pisania, kartka papieru i otwarty umysł, a problemy znikną jak bańka mydlana. Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe? Nie sądzę! ...

    Tematy: Customer Journey Map, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientem
  • Jakość obsługi to nie wszystko

    Jakość obsługi to nie wszystko

    12:45 04.04.2014

    ... zaskakiwanie. Nie zawsze musi to wiązać się z dodatkowymi kosztami, ale wymaga dużej dawki empatii i zaangażowania od osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Takie działania trudno jest wpisać w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera ...

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

    Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

    10:09 13.03.2014

    Douglas, Lancerto, Zara Home, Hugo Boss i Gino Rossi - to sieci, w których obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie – wynika z czwartej edycji badania zrealizowanego przez firmę Daymaker. Bardzo dobre wyniki uzyskały również: Massimo Dutti, Simple, Swarovski, The Body Shop oraz Tape l'oeil. Na drugim biegunie znalazły się między innymi: HOME & ...

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

    Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

    00:22 24.05.2013

    ... badanych zadeklarowała, że jest skłonna zapłacić więcej za dany produkt lub usługę, jeśli przełoży się to na wysoką jakość obsługi. Relacje z klientem zdecydowanie wpływają również na wizerunek firmy. Polacy często i chętnie dzielą się zarówno pozytywnymi jak i negatywnymi doświadczeniami pod tym względem. 60 ...

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji

    Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji

    13:21 08.11.2012

    ... połowa ankietowanych (58%) na stanowiskach zarządczych (członkowie zarządów, dyrektorzy) wskazała prezesa firmy jako osobę odpowiedzialną za rozwój nowych sposobów komunikacji z klientem m.in. poprzez media społecznościowe i kanał mobilny. Z taką oceną zgodziło się jednak tylko 28% menedżerów średniego szczebla, dla których odpowiedzialność za ...

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

    Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

    11:12 01.08.2012

    ... na obsługę zbyt długo). „Czekałem za długo. Gdybym był prawdziwym klientem, opuściłbym placówkę”. (Czechy) „Musiałam czekać aż 30 minut, to zdecydowanie ... Wizyta w tej placówce zrobiła na mnie spore wrażenie. Gdybym była ich prawdziwym klientem, na pewno byłabym zadowolona”. (Słowacja) Pozostali klienci ocenili odwiedzone placówki przeciętnie (11 ...

    Tematy: placówki bankowe, banki, bankowość mobilna, obsługa klienta

poprzednia  

1 2 3 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: