relacje z klientem - wiadomości i porady tematyczne
-
Firmy nie odpowiadają na e-maile klientów
01:02 18.04.2007
Klienci, którzy próbują skontaktować się z firmami za pomocą e-maili czekają na odpowiedź dłużej niż kilka lat temu lub w ogóle jej nie uzyskują - wynika z badań Hornstein Associates. Tylko połowa przebadanych przez Hornstein firm odpowiedziała na e-maile. 5 lat wcześniej aż 86 proc. firm, które wówczas wybrano do badania, przesłało swoją ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, firmowe strony www -
(Nie)lojalność polskich klientów
01:12 02.04.2007
... , umożliwiające tworzenie własnych żądan serwisowych i uniknięcie kontaktu z nielubianym centrum telefonicznym. Nie nagradzać ludzi za zostanie tylko za pozostanie klientem O ile nieznajomość historii usług świadczonych klientowi przez pracowników centrum telefonicznego jest dobrym wskaźnikiem, pozwalającym przewidzieć migrację, to najważniejszym ...
Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klientów, preferencje konsumentów -
Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
00:54 20.02.2007
... i porządek panujący na jego terenie. Dodatkowo oceniane było zachowanie sprzedawców, w szczególności pod kątem gotowości do służenia pomocą oraz zaangażowania w kontakcie z klientem. Celem wizyty była konsultacja dotycząca wybranych butów – ich zakup nie był wymagany, jednak możliwy do zrealizowania. Najliczniej reprezentowaną grupą wiekową ...
Tematy: obsługa klientów, lojalność klientów, relacje z klientem, preferencje konsumentów -
Relacje z klientem w e-biznesie
13:46 08.08.2006
... . W najczęstszym rozumieniu indywidualizacja oznacza dostosowanie produktu do oczekiwań klienta, niemniej również inne elementy marketingu, jak cena czy komunikacja z klientem, mogą podlegać indywidualizacji. Istnieje wiele pojęć oznaczających indywidualizację oferowanej kompozycji wartości do preferencji klienta czy użytkownika, przy czym należy ...
Tematy: relacje z klientem, marketing internetowy, strategia marketingowa, e-marketing -
Marketing - troska o klienta
13:23 05.06.2006
... troską o klienta. Czym jest troska o klienta? Troska o klienta to utrzymywanie i poprawianie relacji z klientem, co wpływa na zwiększenie jego lojalności. Polega na utrwalaniu pozytywnych ... , może mieć duże znaczenie dla twojej firmy. Nie próbuj walczyć z niezadowolonym klientem. Zamiast tego postaraj się dociec, co jest przyczyną jego irytacji. ...
Tematy: relacje z klientem, obsługa klienta, lojalność klientów, kontakty z klientami -
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
11:50 03.03.2006
Spółki giełdowe znajdują się w punkcie zwrotnym wykorzystania Internetu w marketingu. Choć obecnie ten obszar działań wydaje się jeszcze nie w pełni wykorzystany, to managerowie i specjaliści marketingu z firm notowanych na GPW deklarują przykładanie coraz większego znaczenia do marketingu internetowego i potwierdzają posiadanie budżetów na rozwój ...
Tematy: Spółki giełdowe, marketing internetowy, relacje z klientem, strona firmowa -
Jak internauci postrzegają strony www
10:11 23.01.2006
Zespół naukowców pod kierownictwem Gitte Lindgaard z kanadyjskiego Uniwersytetu Carleton odkrył, że przeciętny człowiek ocenia wygląd strony internetowej już po 50 milisekundach. Kanadyjscy badacze zaprosili do eksperymentu grupę ochotników, którym zostało pokazane 50 specjalnie przygotowanych stron internetowych. Ankietowani zostali poproszeni o ...
Tematy: wygląd strony internetowej, budowanie stron www, relacje z klientem, przyjazna strona interentowa -
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
00:31 25.06.2004
... powoduje, że klienci cenią sobie relacje z daną firmą? - Co zrobić, aby ich usatysfakcjonować i zatrzymać? - Jak można zbudować z nimi solidne relacje? - Jaki jest powód ... danych, powinna zapewnić swoim pracownikom dostęp do pełnego obrazu relacji z każdym klientem, upewniając się jednocześnie, że informacje te nie wypłyną na zewnątrz firmy. ...
Tematy: kampanie promocyjne, marketing internetowy, relacje z klientem, lojalność klientów -
Marketing relacji z klientem
13:59 10.06.2004
... nie pozwoli. Możesz mieć prawdziwy i bezpośredni kontakt z każdym klientem. W Twojej strategii komunikacji z klientem musisz uwzględnić dwa elementy: przyjazna klientom wityna WWW i systematyczne wykorzystywanie poczty elektronicznej do utrzymania z nimi kontaktu. RELACJE NA WITRYNIE W INTERNECIE Proces budowania relacji rozpoczyna się z chwilą ...
Tematy: marketing, relacje z klientem, pr