relacje z klientem - wiadomości i porady tematyczne
-
Spółki giełdowe a komunikacja z otoczeniem
12:10 27.04.2009
Zdaniem portalu IPO.pl, kiedy na giełdzie trwa bessa, ważne jest prowadzenie przez przedsiębiorstwa aktywnej strategii komunikacji z otoczeniem. Może to uchronić spółki giełdowe przed dalszymi spadami cen akcji. Portal IPO.pl zauważa, że w związku z dynamicznym rozwojem polskiego rynku kapitałowego niezbędne jest stworzenie w spółce publicznej ...
Tematy: komunikacja z otoczeniem, giełda, relacje z inwestorami, inwestowanie na giełdzie -
Jakość obsługi klienta u jubilera
00:03 20.12.2008
... wszystkie 4 salony W.Kruk. Średnia wyników wyniosła 92,7 proc. Kompetencje w cenie W kategorii dotyczącej pomocy i doradztwa ocenie poddano zarówno pierwszy kontakt pracowników z klientem, jak też jego wiedzę o oferowanych produktach. Klienci testowi mieli za zadanie prosić sprzedawców o pomoc w wyborze prezentów dla partnera/partnerki oraz czegoś ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta -
Kawiarnie a jakość obsługi klienta
01:06 16.11.2008
... obsługi. Z jednej strony opisywała kulturę i podejście pracowników do klientów, z drugiej natomiast ich kompetencje. Ocenie poddany został pierwszy kontakt z klientem, przebieg rozmowy, doradztwo na temat kawy i innych produktów z asortymentu kawiarni, sprzedaż sugerowana i pożegnanie. Ponieważ klienci testowi realizowali zamówienia, sprawdzona ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta -
Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji
13:43 18.09.2008
... wykorzystywany przez usługodawców oferujących usługi częstego zakupu oraz usługi angażujące klienta, w których dochodzi do bezpośredniej obsługi z dużą intensywnością kontaktów pomiędzy klientem a personelem firmy. Wielu ekspertów (m.in. Ken Blanchard, autor książki „Przywództwa wyższego stopnia”, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007) uważa ten motyw za ...
Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klienta, kontakty z klientami -
Obsługa klienta w opinii zarządu
00:32 20.07.2008
Skonfrontowanie rzeczywistości z wyobrażeniami członków zarządów firm na temat systemu obsługi klienta przynosi interesujące rezultaty. Według wyników światowego badania Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., pomiędzy zapewnieniami menadżerów wyższego szczebla (C-level executives) dotyczącymi stanu systemu obsługi klienta, a faktycznym ...
Tematy: badania kadry zarządzającej, badanie kadry zarządzającej, kierownictwo, kadra kierownicza -
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
01:29 27.11.2007
... pracowników do klientów oraz poddaje szczegółowej ocenie kompetencje pracowników. Ocenie poddane zostały następujące zagadnienia: powitanie (pierwszy kontakt pracownika z klientem), konsultacja z pracownikiem na temat wybranej grupy produktów, umiejętność nawiązania przez pracownika kontaktu z dzieckiem – zapewnienie warunków, w których starsze ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, jakość usług w sklepach -
Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?
13:49 29.06.2007
W czasie IX Konferencji Marketingowej ("Komunikacja, Marketing i obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ContactPoint zaprezentowała wyniki badań rynku, stanowiących odzwierciedlenie bieżącego poziomu obsługi klienta w branży energetycznej. Badanie powstało w przededniu zmian w ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, rynek energetyczny -
Jakość obsługi klienta w marketach
00:58 27.06.2007
... kontakt i przywitali ich w uprzejmy sposób odpowiednio w 75% (hipermarkety) i 79,2% (supermarkety) przypadków. Gorzej wypadły dyskonty, gdzie pierwszy kontakt pracownika z klientem oceniono pozytywnie jedynie w 33,3% przypadków. Tu również zdarzały się najróżniejsze sytuacje, począwszy od tych prawie idealnych: -"Obsługując, [pracownica] każdego ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, poziom satysfakcji klienta -
Jakość usług w bankach europejskich
00:54 15.05.2007
Czy obsługa klienta jest inna w poszczególnych krajach? Czy wszędzie zwraca się uwagę na te same rzeczy? Kto oferuje wyższe standardy: banki lokalne, czy oddziały międzynarodowych grup finansowych. To pytania, na które ISC starało się odpowiedzieć w przeprowadzonym badaniu poziomu obsługi klienta w największych bankach w Europie Środkowej. Oto ...
Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa -
Jakość usług w bankach
01:21 20.04.2007
... dotyczącej kart kredytowych. W odpowiedzi usłyszałem jestem zajęta. Nie pozostało mi nic innego jak zakończyć wizytę." W 20% przypadków doradcy zapomnieli o pożegnaniu z klientem, w 32% o podziękowaniu za wizytę. Co interesujące w jednym z banków tak żegnano klientki 8 marca - "W tym czasie pracownik (mężczyzna) zakończył obsługiwać klientkę, która ...
Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa