rynek gier - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek gier internetowych czekają wzrosty
12:47 12.10.2012
... gier w Internecie; w samych Stanach Zjednoczonych jest 145 milionów użytkowników. Również w Europie, rynek gier casual niemal podwoi się w najbliższych latach: eksperci z Roland Berger przewidują, że do 2016 roku, rynek niemiecki wzrośnie do prawie 785 milionów USD, podczas gdy rynek ...
Tematy: rynek gier, gry online, wartość rynku gier, gry sieciowe -
Gry wideo zyskują zwolenników
13:10 11.06.2012
... zabawę niż konkurencję, którą koniecznie muszą wygrać. Nowe typy gier sprawiły, że kobiety masowo znalazły swoje miejsce w świecie elektronicznej rozrywki.” – podkreśla Jarosław Kowalski, Client Service Manager z IIBR. Informacje o badaniu Badanie „Rynek elektronicznej roz(g)rywki” zostało zrealizowane metodą CAWI ina losowej reprezentatywnej ...
Tematy: gry wideo, gry, rynek gier, gracze -
Gry w Internecie 2011
10:34 30.03.2012
... na grudniowej konferencji Game Industry Trends, najszybciej rozwijającą się gałęzią branży gier jest tak zwane freemium, czyli wszelkie produkcje free-to-play oraz online. ... o sprzęt, to zdecydowanym liderem są wciąż komputery i laptopy, choć z raportu "Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce", opublikowanego w listopadzie ubiegłego roku przez NoNoobs ...
Tematy: rynek gier, gry wideo, sprzedaż gier komputerowych, konsole do gier -
Najpopularniejsze gry 2011
00:12 07.01.2012
... też wspomnieć, że to wśród nich użytkownik ma największy wybór. Na portalu Ceneo.pl można znaleźć przeszło 4 tys. takich gier podzielonych tematycznie. Najwięcej jest gier akcji, strategicznych, przygodowych oraz zręcznościowych. I te gry cieszą się największą popularnością użytkowników. Pokazuje to kolejne zestawienie – najpopularniejszych ...
Tematy: gry, gry komputerowe, gry wideo, rynek gier -
Oprogramowanie multimedialne i edukacyjne w Polsce 2006
12:12 09.11.2007
... ) oraz od 2004 r. Microsoftu. Polscy programiści są coraz drożsi, dlatego rynek gier czekają w najbliższych latach kolejne przeobrażenia od modelu deweloperskiego w kierunku modelu jeszcze bardziej opartego dystrybutorach. Obecność Internetu wprowadza do rynku gier, edukacji i multimediów coraz nowe jakości. W Internecie pojawia się coraz więcej ...
Tematy: multimedia, rynek multimediów, rynek oprogramowania, oprogramowanie multimedialne -
Gry online coraz popularniejsze
01:42 29.07.2007
... milionami unikalnych użytkowników w maju 2007, co stanowi 16 proc. wzrost w porównaniu do maja 2006. Obie strony dostarczają mieszaninę gier strategicznych, quizów, gier zręcznościowych oraz gier planszowych, z czego puzzle oraz gry karciane są najczęściej wybierane przez użytkowników w obu przypadkach. Najszybciej rozwijającą się stroną o tematyce ...
Tematy: gry online, gry sieciowe, rynek gier -
Rośnie wartość rynku gier online
13:28 24.03.2007
... Digest, wartość rynku gier sieciowych sięgnęła jednego miliarda dolarów, do czego w głównej mierze przyczyniły się dwa tytuły: World ... które wynikają z wymiany prawdziwych pieniędzy na wirtualne, a są to prawdopodobnie całkiem spore kwoty. Na przykład rynek nieruchomości w rzeczywistości wirtualnej jest na tyle rozwinięty, ze nikogo już nie dziwią ...
Tematy: rynek gier, gry online, wartość rynku gier, gry sieciowe -
Rozwój rynku gier online
00:22 14.01.2007
... dochód czerpany z miłośników gier online osiągnie wartość 6,8 miliarda USD w 2010 roku. Mieszkańcy krajów azjatyckich znani są z ponadprzeciętnego zamiłowania do gier komputerowych. Odkąd uruchomiono ... jaki przynoszą gracze online. Największy wpływ na globalną kondycję rynku gier mają dwa państwa, Chiny i Japonia, które są źródłem 70 procent całego ...
Tematy: rynek gier, gry online, wartość rynku gier, gry sieciowe -
Gry dla komórek coraz popularniejsze
00:20 10.10.2006
... w wieku dojrzałym, wymaga dostosowania rynku także do ich potrzeb. Spekuluje się, że w ciągu najbliższych trzech lat całkowity dochód pochodzący z produkcji gier do telefonów komórkowych wzrośnie z 3 mld USD w roku bieżącym do 10,5 mld USD w 2009 roku. W dłuższym okresie ma wynieść 17,6 mld ...
Tematy: gry mobilne, rynek gier, gry do telefonów komórkowych, gry dla komórek -
Xbox tworzy 'YouTube dla gier'
13:42 22.08.2006
... . W najlepszych grach najważniejszy jest pomysł, nie technika". Amor stwierdził, że rynek gier jest na tyle duży, by pomieścić wielkie i drogie tytuły oraz bardziej skromne ... komputery osobiste. Gracze tworzą modyfikacje i dodają nowej treści do popularnych gier. Ale tworzenie gier na konsole było praktycznie niemożliwe, ze względu na zamknięty ...
Tematy: Xbox Live, XNA Game Studio Express, YouTube, gry amatorskie