rynek mediów - wiadomości i porady tematyczne
-
Agora i Eurozet mają zakaz koncentracji
14:00 07.01.2021
Nie może dojść do przejęcia spółki Eurozet przez Agorę - tak uznał prezes UOKiK Tomasz Chróstny. Zakaz koncentracji został wydany w obawie przed marginalizacją pozostałych grup i stacji radiowych. Koncentracja Eurozet i Agory doprowadziłaby zdaniem prezesa UOKiK do powstania silnej grupy radiowej, która razem z druga grupą - RMF FM - posiadałaby ...
Tematy: UOKiK, kontrola UOKiK, koncentracje, koncentracja przedsiębiorstw -
UOKiK zgłosił zastrzeżenia do przejęcia Eurozet przez Agorę
12:38 17.11.2020
... utrudniłaby uczciwe konkurowanie z innymi podmiotami. To niezwykle ważne także dla zapewnienia szerokiej oferty dla konsumentów, która jest tym lepsza, im rynek jest bardziej konkurencyjny. Dlatego zdecydowałem się przedstawić zastrzeżenia do transakcji przejęcia przez Agorę spółki Eurozet – mówi Tomasz Chróstny, Prezes UOKiK ...
Tematy: UOKiK, kontrola UOKiK, koncentracje, koncentracja przedsiębiorstw -
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
09:33 11.12.2019
... online jak i offline” – powiedziała Jane Ostler, Global Head of Media Effectiveness, Kantar. Co czeka media w 2020 roku? Trendy technologiczne zmieniające rynek mediów: Era 5G w końcu nadchodzi: Branża marketingowa będzie jednym z największych beneficjentów ery 5G, dzięki większym możliwościom dotarcia i angażowania konsumentów. Jednak aby ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, media społecznościowe -
12 prognoz dla rynku mediów 2019
11:30 10.12.2018
... w najbliższym czasie kształtować będą krajobraz na rynku mediów, nie pozostając obojętnymi na działalność właścicieli marek, agencji mediowych oraz platform mediów. W raporcie przedstawiono 12 najważniejszych trendów, które w nadchodzącym roku wywrą największy wpływ na rynek mediów. Prognozy obejmują m.in. kwestie związane z postępami w zakresie ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, media społecznościowe -
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
13:55 19.08.2014
... rynek reklamy i mediów mógł cieszyć się wzrostem sięgającym niemal 2 procent, co w ujęciu wartościowym oznacza zwyżkę ... pozostawia złudzeń co do drugiej połowy roku. Zwłaszcza w prasie codziennej rynek reklamy będzie się kurczył wraz z dalszymi spadkami sprzedaży. Rynek magazynów także nie daje nadziei na wzrost przychodów, niemniej działania ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
09:37 10.06.2014
... wartość w 2018 roku ma osiągnąć globalny rynek mediów i rozrywki. Największy udział w przychodach nadal będą posiadać media tradycyjne, a telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza, to jednak media cyfrowe i reklama w Internecie staną się głównymi siłami napędowymi wzrostu. Polski rynek w analizowanym okresie będzie rósł w tempie ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Rynek mediów: trendy 2014
13:24 13.12.2013
... ekranów we wszystkich aspektach naszego życia zachęci wielu marketerów do podejmowania prób przekazu premierowych materiałów marketingowych poprzez kreatywne wykorzystanie cyfrowych mediów zewnętrznych (digital outdoor) lub nowych możliwości, jakie stwarzają ekrany noszone na ciele, np. inteligentne zegarki (smart watches) czy urządzenia typu ...
Tematy: rynek mediów i reklamy, telewizja, rynek mediów, telewizja cyfrowa -
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
11:11 06.06.2013
... mediów i rozrywki PwC. Dostęp do Internetu w Polsce i na świecie Rynek dostępu do Internetu analizujemy głównie w podziale na Internet szerokopasmowy oraz mobilny. Globalnie jest to potężny rynek ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
10:33 15.06.2012
... zmiana zachowań konsumenckich wskazuje, że rynek polski - z ponad 10% udziałem w całkowitej wartości rynku książki – jest jednym z bardziej pochłoniętych rewolucją cyfrową” – zauważa Tomasz Prucnal, menedżer w zespole ds. sektora telekomunikacji, mediów i rozrywki PwC. Wnioski końcowe z raportu Rynek mediów cyfrowych dojrzewa i się stabilizuje ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Media cyfrowe - trendy na 2012 rok
10:44 13.12.2011
... interakcje z programami TV. Pojawią się innowacje pozwalające na kontakt z programami telewizyjnymi w sposób, jakiego sobie dotąd nie wyobrażaliśmy. Wskutek burzliwego rozwoju mediów społecznościowych, TV stanie się jeszcze bardziej podatna na ich wpływy wyrażające się poprzez interakcje i zaangażowanie. Wystarczy dorzucić Twittera, blog prowadzony ...
Tematy: media cyfrowe, reklama online, virtual togetherness, gamification