Rynek mediów i reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
11:18 22.11.2022
... o maksymalizacji przychodów, w przypadku nowych treści rynek będzie odchodził od strategii pokazywania ... . Podobnie jak w przypadku reklamy adresowalnej, różnym widzom można wyświetlać zindywidualizowane reklamy – oczywiście przy ... oferować proekologiczne produkty i usługi, jak i właścicieli mediów dążących do większej energooszczędności czy agencji, ...
Tematy: media, Rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar
10:30 18.11.2021
... w danych na temat oglądalności VoD zmieni ten najbardziej dynamiczny rynek mediów – W tym najbardziej dynamicznym segmencie rynku mediów zajdą liczne zmiany – od zmian nastawienia widzów aż po ... Jeśli chodzi o targetowanie, należy spodziewać się przesunięcia w kierunku reklamy kontekstowej. Co się zaś tyczy efektywności kampanii, reklamodawcy zyskają ...
Tematy: media, Rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar
10:48 20.11.2020
... rynek mediów będą: powracający niczym bumerang abonenci; e-handel w sieciach społecznościowych; wszechobecna analityka. Jak przekonują autorzy raportu, w przyszłym roku zachowania odbiorców mediów ... odzwierciedlenie w wyborze konkretnych mediów, jak również w strategiach kreatywnych, a kontekst, w którym pojawiają się reklamy oraz sposób ich ...
Tematy: media, Rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
09:33 11.12.2019
... mediów. Jednak nowe możliwości oznaczają również nowe wyzwania. Powstające technologie mogą zmieniać użytkowanie mediów. Inne zmiany w branży, takie jak malejąca rola ciasteczek, oznaczają konieczność stosowania nowych metod pomiaru widowni reklamy ... media w 2020 roku? Trendy technologiczne zmieniające rynek mediów: Era 5G w końcu nadchodzi: Branża ...
Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, media społecznościowe -
12 prognoz dla rynku mediów 2019
11:30 10.12.2018
... mediów, nie pozostając obojętnymi na działalność właścicieli marek, agencji mediowych oraz platform mediów. W raporcie przedstawiono 12 najważniejszych trendów, które w nadchodzącym roku wywrą największy wpływ na rynek mediów ...
Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, media społecznościowe -
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
13:55 19.08.2014
... półroczu bieżącego roku polski rynek reklamy i mediów mógł cieszyć się wzrostem sięgającym niemal 2 procent, co w ujęciu wartościowym oznacza zwyżkę sięgającą ponad 66 milionów złotych. Motorem napędowym tej ...
Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, telewizja -
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
09:37 10.06.2014
... wartość w 2018 roku ma osiągnąć globalny rynek mediów i rozrywki. Największy udział w przychodach nadal będą posiadać media tradycyjne, a telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza, to jednak media cyfrowe i reklama w Internecie staną się głównymi siłami napędowymi wzrostu. Polski rynek w analizowanym okresie będzie rósł w tempie ...
Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, telewizja -
Rynek mediów: trendy 2014
13:24 13.12.2013
... prób przekazu premierowych materiałów marketingowych poprzez kreatywne wykorzystanie cyfrowych mediów zewnętrznych (digital outdoor) lub nowych możliwości, jakie stwarzają ekrany noszone ... budowania interakcji między różnymi ekranami, wykorzystując interesujące metody, jak np. reklamy TV ze znakiem # (hashtag). Największe sukcesy odniosą jednak ci ...
Tematy: Rynek mediów i reklamy, telewizja, Rynek mediów, telewizja cyfrowa -
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
11:11 06.06.2013
... będą rozwijały się te segmenty rynku mediów i rozrywki, które są związane z technologiami cyfrowymi, czyli dostęp do Internetu, reklama w Internecie oraz gry wideo. W prognozowanym okresie 2013–2017 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 3,9% CAGR, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej średniorocznie o ponad 10 ...
Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, telewizja -
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
10:33 15.06.2012
... rynek polski - z ponad 10% udziałem w całkowitej wartości rynku książki – jest jednym z bardziej pochłoniętych rewolucją cyfrową” – zauważa Tomasz Prucnal, menedżer w zespole ds. sektora telekomunikacji, mediów i rozrywki PwC. Wnioski końcowe z raportu Rynek mediów ...
Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, telewizja