rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklamy dla dzieci trzeba ograniczyć
13:28 02.02.2010
... reklamy, która sięga po batonik, po czym zamienia się w Spider Mana, to jest przekonane, że z nim stanie się to samo. Zdaniem posła Rzymełki w Polsce trzeba uregulować rynek reklam kierowanych do dzieci, bo sama branża spożywcza tego nie zrobi. Już około 15 proc. pieniędzy wydawanych na reklamy w telewizji dotyczy ...
Tematy: reklamy, reklamy dla dzieci, produkty dla dzieci, siła reklamy -
Świąteczne reklamy z Mikołajem zarobiły 68,5 mln zł
11:58 29.12.2009
... 16-49 lat. W listopadzie i grudniu br. wizerunek Mikołaja był najczęściej wykorzystywany w spotach branży telekomunikacyjnej (ponad 8 tys. spotów); wśród reklamodawców na „mikołajowe reklamy” najwięcej wydała Polska Telefonia Cyfrowa - 12,8 mln PLN. W ciągu minionej dekady (okres 01.01.2000 – 20.12.2009; miesiące listopad ...
Tematy: świąteczne reklamy, reklamy z Mikołajem, spoty reklamowe, święta -
Wydatki na reklamę online wzrosną
09:51 02.11.2009
... wyniki dwóch innych badań realizowanych dotychczas przez IAB Polska – AdEx i CreativeEx – i jest kolejnym krokiem Związku służącym pogłębianiu wiedzy o polskim rynku reklamy. „Postanowiliśmy pójść krok dalej i tym razem o rynkowe trendy zapytaliśmy marketerów, czyli ludzi, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie i dystrybucję budżetów w firmach ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, Barometr IAB -
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
12:21 03.08.2009
... pl podaje, iż z opracowania domu mediowego MPG wynika, że w I kwartale 2009 br. rynek reklamy skurczył się o 160 mln zł, czyli prawie o 9 proc. Dwudziestu wiodących reklamodawców ... wydatki klientów są dla speców od reklamy testem na kreatywność. Okres dekoniunktury to czas, w którym aktywność na rynku reklamy musi być szczególnie przemyślana, a ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, budżet reklamowy, reklama w sieci -
Agencje marketingowe wybierają Internet
11:38 01.07.2009
... typu działań. Często okazują się one skuteczniejsze i tańsze od klasycznej reklamy w TV czy prasie.” Polskie analizy odzwierciedlają trendy w Stanach Zjednoczonych dotyczące internetowych form promocji. Według badania domu mediowego MPG w I kwartale 2009 r. krajowy rynek reklamy skurczył się o 160 mln zł, czyli prawie o 1/10 w stosunku ...
Tematy: agencje reklamowe, agencje interaktywne, reklama w internecie, rynek reklamy -
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
12:51 18.06.2009
... rynek reklamy prasowej odnotował spadek o 8,7 procent w 2008 roku, a w następnych trzech latach zmniejszy się o dodatkowe 24 procent. Wydatki na reklamę w 2013 roku osiągną tym samym poziom 83,5 miliardów USD, co oznacza 4,5 procentowy spadek rok do roku. Rynek reklamy ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Rynek mediów i reklamy I kw. 2009
00:10 21.05.2009
... rynek mediów zmniejszył się wartościowo w pierwszym kwartale 2009 w stosunku do analogicznego okresu 2008 o 8,8%. Wielkość rynku ... branża motoryzacyjna (-22,3%) oraz usługi finansowe (-22%). Prognoza zmiany wielkości rynku MPG prognozuje skurczenie się rynku reklamy w całym roku 2009 o 10%, przy założeniu, że nie zmieni się do końca roku obecnie ...
Tematy: rynek mediów, rynek mediów i reklamy, media, rynek reklamy -
Marketing telefoniczny a reklama SMS
11:36 09.11.2008
... że przez telefon otrzymują wyłącznie reklamy dotyczące telefonów oraz usług z nimi związanych - obecnie są to natomiast reklamy takich dóbr konsumenckich, jak żywność, moda ... sposób odpowiedziały na reklamę telefonów, czy usług telefonicznych (4%). "Mimo, że reklamy SMSowe wciąż w większości dotyczą telefonów komórkowych i usług z nimi związanych, ...
Tematy: reklama w komórce, reklamy w telefonie komórkowym, reklama mobilna, reklama -
Kanały tematyczne: reklama VII 2008
02:09 09.08.2008
Spośród kanałów tematycznych najwięcej na reklamach w lipcu zarobiła Viva Polska - wynika z badań AGB Nielsen Media Research. Według danych firmy AGB Nielsen Media Research, wpływy stacji z reklam w lipcu przekroczyły 15 mln złotych, co stanowi 52 proc. wzrost w porównaniu z tym samym okresem w ub. roku. Czas reklamowy wzrósł o prawie 9 godzin. Na ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna, kanały tematyczne -
Rynek mediów i reklamy 2008-2012
01:37 25.06.2008
... ofertę dostępnych nośników reklamy zewnętrznej i generujące więcej przychodów dzięki możliwości wyświetlania wielu reklam stanowić będą siłę napędową reklamy zewnętrznej. Reklama zewnętrzna stanie się segmentem rosnącym w tempie 6,2 proc., z poziomu 10,4 mld dol. w 2007 r. do 14,1 mld dol. w 2012 r. Polski rynek reklamy zewnętrznej - drugi ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja