eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyrynek reklamy

rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklamy dla dzieci trzeba ograniczyć

    Reklamy dla dzieci trzeba ograniczyć

    13:28 02.02.2010

    ... reklamy, która sięga po batonik, po czym zamienia się w Spider Mana, to jest przekonane, że z nim stanie się to samo. Zdaniem posła Rzymełki w Polsce trzeba uregulować rynek reklam kierowanych do dzieci, bo sama branża spożywcza tego nie zrobi. Już około 15 proc. pieniędzy wydawanych na reklamy w telewizji dotyczy ...

    Tematy: reklamy, reklamy dla dzieci, produkty dla dzieci, siła reklamy
  • Świąteczne reklamy z Mikołajem zarobiły 68,5 mln zł

    Świąteczne reklamy z Mikołajem zarobiły 68,5 mln zł

    11:58 29.12.2009

    ... 16-49 lat. W listopadzie i grudniu br. wizerunek Mikołaja był najczęściej wykorzystywany w spotach branży telekomunikacyjnej (ponad 8 tys. spotów); wśród reklamodawców na „mikołajowe reklamy” najwięcej wydała Polska Telefonia Cyfrowa - 12,8 mln PLN. W ciągu minionej dekady (okres 01.01.2000 – 20.12.2009; miesiące listopad ...

    Tematy: świąteczne reklamy, reklamy z Mikołajem, spoty reklamowe, święta
  • Wydatki na reklamę online wzrosną

    Wydatki na reklamę online wzrosną

    09:51 02.11.2009

    ... wyniki dwóch innych badań realizowanych dotychczas przez IAB Polska – AdEx i CreativeEx – i jest kolejnym krokiem Związku służącym pogłębianiu wiedzy o polskim rynku reklamy. „Postanowiliśmy pójść krok dalej i tym razem o rynkowe trendy zapytaliśmy marketerów, czyli ludzi, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie i dystrybucję budżetów w firmach ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, Barometr IAB
  • Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?

    Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?

    12:21 03.08.2009

    ... pl podaje, iż z opracowania domu mediowego MPG wynika, że w I kwartale 2009 br. rynek reklamy skurczył się o 160 mln zł, czyli prawie o 9 proc. Dwudziestu wiodących reklamodawców ... wydatki klientów są dla speców od reklamy testem na kreatywność. Okres dekoniunktury to czas, w którym aktywność na rynku reklamy musi być szczególnie przemyślana, a ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, budżet reklamowy, reklama w sieci
  • Agencje marketingowe wybierają Internet

    Agencje marketingowe wybierają Internet

    11:38 01.07.2009

    ... typu działań. Często okazują się one skuteczniejsze i tańsze od klasycznej reklamy w TV czy prasie.” Polskie analizy odzwierciedlają trendy w Stanach Zjednoczonych dotyczące internetowych form promocji. Według badania domu mediowego MPG w I kwartale 2009 r. krajowy rynek reklamy skurczył się o 160 mln zł, czyli prawie o 1/10 w stosunku ...

    Tematy: agencje reklamowe, agencje interaktywne, reklama w internecie, rynek reklamy
  • Rynek mediów i reklamy 2009-2013

    Rynek mediów i reklamy 2009-2013

    12:51 18.06.2009

    ... rynek reklamy prasowej odnotował spadek o 8,7 procent w 2008 roku, a w następnych trzech latach zmniejszy się o dodatkowe 24 procent. Wydatki na reklamę w 2013 roku osiągną tym samym poziom 83,5 miliardów USD, co oznacza 4,5 procentowy spadek rok do roku. Rynek reklamy ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Rynek mediów i reklamy I kw. 2009

    Rynek mediów i reklamy I kw. 2009

    00:10 21.05.2009

    ... rynek mediów zmniejszył się wartościowo w pierwszym kwartale 2009 w stosunku do analogicznego okresu 2008 o 8,8%. Wielkość rynku ... branża motoryzacyjna (-22,3%) oraz usługi finansowe (-22%). Prognoza zmiany wielkości rynku MPG prognozuje skurczenie się rynku reklamy w całym roku 2009 o 10%, przy założeniu, że nie zmieni się do końca roku obecnie ...

    Tematy: rynek mediów, rynek mediów i reklamy, media, rynek reklamy
  • Marketing telefoniczny a reklama SMS

    Marketing telefoniczny a reklama SMS

    11:36 09.11.2008

    ... że przez telefon otrzymują wyłącznie reklamy dotyczące telefonów oraz usług z nimi związanych - obecnie są to natomiast reklamy takich dóbr konsumenckich, jak żywność, moda ... sposób odpowiedziały na reklamę telefonów, czy usług telefonicznych (4%). "Mimo, że reklamy SMSowe wciąż w większości dotyczą telefonów komórkowych i usług z nimi związanych, ...

    Tematy: reklama w komórce, reklamy w telefonie komórkowym, reklama mobilna, reklama
  • Kanały tematyczne: reklama VII 2008

    Kanały tematyczne: reklama VII 2008

    02:09 09.08.2008

    Spośród kanałów tematycznych najwięcej na reklamach w lipcu zarobiła Viva Polska - wynika z badań AGB Nielsen Media Research. Według danych firmy AGB Nielsen Media Research, wpływy stacji z reklam w lipcu przekroczyły 15 mln złotych, co stanowi 52 proc. wzrost w porównaniu z tym samym okresem w ub. roku. Czas reklamowy wzrósł o prawie 9 godzin. Na ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna, kanały tematyczne
  • Rynek mediów i reklamy 2008-2012

    Rynek mediów i reklamy 2008-2012

    01:37 25.06.2008

    ... ofertę dostępnych nośników reklamy zewnętrznej i generujące więcej przychodów dzięki możliwości wyświetlania wielu reklam stanowić będą siłę napędową reklamy zewnętrznej. Reklama zewnętrzna stanie się segmentem rosnącym w tempie 6,2 proc., z poziomu 10,4 mld dol. w 2007 r. do 14,1 mld dol. w 2012 r. Polski rynek reklamy zewnętrznej - drugi ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja

poprzednia  

1 ... 13 14 15 ... 20 ... 22

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: