rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w telewizji II 2008
02:02 11.03.2008
W lutym 2008 r. największe wpływy reklamowe miała telewizja Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w lutym 2008 r. 162,79 mln zł, czyli o 44,08 proc. więcej niż w lutym 2007 r. Na drugim miejscu, pod względem wpływów reklamowych, znalazł się TVN ze 137,66 mln zł (wzrost o 3,97 proc.). Spośród stacji ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama radiowa 2007
00:03 11.02.2008
O ponad 20 proc. wzrosły w 2007 r. wpływy reklamowe nadawców radiowych w porównaniu z 2006 r. - wynika z danych Expert Monitor. Rozgłośnie radiowe należące do spółki Broker FM miały w 2007 r. 419,19 mln zł wpływów z reklam. Stacje zarobiły o 8,99 proc. więcej niż w 2007 r. Wpływy reklamowe stacji Eurozetu wyniosły w 2007 r. 406,44 mln zł i były o ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama w telewizji 2007
00:05 06.01.2008
Polsat miał największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych w 2007 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w 2007 roku 2,23 mld zł, czyli o 16,94 proc. więcej niż w 2006 roku. Na drugim miejscu, pod względem wpływów reklamowych, znalazł się TVN z 2,17 mld zł (wzrost o 6,7 proc.). Spośród ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w prasie XI 2007
11:55 05.01.2008
Wpływy reklamowe dzienników wzrosły w listopadzie 2007 roku o 12,57 proc. w porównaniu z listopadem 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor. Najwięcej na reklamach w listopadzie 2007 roku zarobiła Gazeta Wyborcza, której wpływy kształtowały się na poziomie 91,98 mln zł i były o 15,19 proc. większe niż w listopadzie 2006 roku. Trzy razy mniej ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w telewizji XI 2007
02:33 10.12.2007
Polsat zarobił w listopadzie br. najwięcej na reklamach spośród wszystkich stacji telewizyjnych - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił w listopadzie 2007 roku na reklamach 302,19 mln zł, czyli o 47,76 proc. więcej niż w listopadzie 2006 roku. Wpływy TVN kształtowały się na poziomie 264,93 mln zł. Kanał zarobił o 0,51 proc. ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w prasie I-IX 2007
02:49 03.11.2007
Tygodnik Wprost miał największe wpływy reklamowe we wrześniu 2007 roku spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z najnowszych danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach we wrześniu br. 12,59 mln zł. Pismo miało o 29,31 proc. większe wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, której wpływy ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa IX 2007
01:27 23.10.2007
Większość rozgłośni radiowych zarobiło we wrześniu br. więcej na reklamach niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Radio Zet we wrześniu br. miało 36,32 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała wzrost przychodów o 37,38 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu uplasował ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Rosną wpływy z reklam stacji telewizyjnych
13:09 12.10.2007
W tym roku telewizje zarobią na reklamach 15 procent więcej niż rok wcześniej - wynika z szacunków szefów domów mediowych ankietowanych przez "Gazetę Prawną". W II półroczu wydatki na reklamę w telewizji mogą być nawet 20 proc. wyższe niż rok temu. Wydatki reklamowe przedsiębiorstw już w ponad 50 proc. idą na kupno spotów telewizyjnych. W II ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna, wpływy z reklam -
Reklama w telewizji IX 2007
01:23 09.10.2007
We wrześniu 2007 roku najwięcej na reklamach zarobiła telewizja TVN - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN zarobił we wrześniu 2007 roku na reklamach 200,27 mln zł, czyli o 4,97 proc. więcej niż we wrześniu 2006 roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 199,93 mln zł. Kanał zarobił o 22,6 proc. więcej niż przed rokiem. Spośród ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy: spada udział telewizji
01:31 07.10.2007
Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy