rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w prasie VIII 2007
00:23 29.09.2007
Wpływy reklamowe dzienników w sierpniu br. wzrosły o 16,33 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w sierpniu br. 63,49 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 19,15 proc. Druga pozycja przypadła ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w TV VIII 2007
00:11 15.09.2007
Polsat Sport miał największe wpływy reklamowe w sierpniu 2007 roku spośród kanałów tematycznych - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat Sport zarobił na reklamach w sierpniu 2007 roku 17,48 mln zł, czyli o 29,27 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazł się kanał MTV Polska z 10,09 mln zł ( ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji VIII 2007
02:04 09.09.2007
W sierpniu 2007 roku praktycznie wszystkie stacje telewizyjne, które nadają naziemnie, miały większe wpływy reklamowe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach w ubiegłym miesiącu zarobił TVN. TVN zarobił w sierpniu 2007 roku na reklamach 106,93 mln zł, czyli o 29,27 proc. więcej ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w prasie VII 2007
01:43 29.08.2007
Wpływy reklamowe dzienników w lipcu br. wzrosły o 10,61 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w lipcu br. 68,81 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 14,45 proc. Druga pozycja przypadła ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w TV VII 2007
10:21 20.08.2007
MTV Polska miała największe wpływy reklamowe w lipcu 2007 r. spośród wszystkich kanałów tematycznych - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. MTV Polska zarobiła na reklamach w lipcu 2007 roku 13,2 mln zł, czyli o 2,37 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazł się Polsat Sport z 12,68 mln zł ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007
00:22 16.08.2007
... r. szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła 3 miliardy 130 milionów złotych - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. W takim samym okresie ub.r. rynek reklamowy był przez Starlink wyceniany na 2,8 miliarda zł. Estymacje Starlinka opierają się m.in. na danych firmy Export Monitor, która rozpoczęła ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji VII 2007
00:01 10.08.2007
W lipcu 2007 roku w porównaniu z lipcem 2006 roku wzrosły wpływy reklamowe anten Telewizji Polskiej, a zmalały TVN i Polsatu - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. TVN zarobił w lipcu 2007 roku na reklamach 101,69 mln zł, czyli o 2,33 proc. mniej niż w lipcu 2006 roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 99,34. Kanał ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Starlink: reklama w telewizji I-VI 2007
01:01 28.07.2007
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w pierwszym półroczu o 16,4 proc. Przychody najszybciej rosły TVN, a najwolniej Polsatowi. Firmy coraz więcej wydają na reklamę telewizyjną. Według obliczeń domu mediowego Starlink w pierwszym półroczu 2007 roku wartość rynku reklamy telewizyjnej wzrosła o 16,4 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Reklamodawcy ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w prasie I-VI 2007
00:07 27.07.2007
Tygodniki opinii - Wprost, Polityka i Newsweek - zarobiły w I półroczu br. na reklamach najwięcej spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach w I półroczu br. 55,48 mln zł. Pismo miało o 7,39 proc. mniejsze wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa VI 2007
11:42 25.07.2007
O 14,43 proc. wzrosły w I półroczu 2007 roku wpływy reklamowe rozgłośni radiowych w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych firmy Expert Monitor. Stacje ogólnopolskie - z wyjątkiem Radia Zet - zarobiły mniej niż przed rokiem, a lokalne - więcej. RMF FM w I półroczu br. miał 183,47 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę