rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
00:15 05.08.2016
Największymi reklamodawcami telewizyjnymi w pierwszym półroczu 2016 roku byli Orange, Lidl oraz Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Z rankingu wypadł Kaufland. Niekwestionowanym liderem minionego półrocza został Lidl (29 079), wyprzedzając zeszłorocznego zwycięzcę – Orange, który ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Najpopularniejsze gry mobilne i ich potencjał reklamowy
12:18 14.07.2016
... zł za sztukę. Gra jest bezpłatna, zatem normą są pojawiające się reklamy. Obecnie gra zebrała na całym świecie ponad 14 milionów pozytywnych opinii w postaci 5 ... się obszarów mobilnych, w którym łatwo zyskać aprobatę użytkowników. Ważne jest, by dogłębnie poznać rynek, bowiem popularność gier zmienia się wśród użytkowników o różnych cechach. Tym, ...
Tematy: gry mobilne, urządzenia mobilne, rynek gier, rynek reklamy -
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
12:04 28.04.2016
... natomiast wydatki na promocję funduszy inwestycyjnych, względem referencyjnego okresu o 10 punktów procentowych. Zmiana ta wywołana została przez wprowadzeniem na rynek reklamy funduszy inwestycyjnych przez takie brandy jak PKO, NN INVESTMENT oraz LEGG MASON. Ubezpieczenia W sektorze ubezpieczeniowym reklamodawcy postawili na reklamę wizerunkową ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
11:11 11.03.2016
... wydatków na przestrzeni kilku ostatnich lat to grupy reklam o charakterze wizerunkowym i multiproduktowym (kategoria „Inne”), reklamy środków przeziębieniowych oraz witaminy, środki pobudzające i zwiększające odporność. Reklamy produktów farmaceutycznych najczęściej pojawiają się w telewizji, która odpowiadała w czwartym kwartale 2015 roku za ponad ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Reklamy piwa IV kw. 2015
10:44 23.02.2016
... przekazów były reklamy internetowe (10 proc.). Niewiele mniejszy, bo 9-procentowy udział w całkowitej liczbie reklam wyemitowanych w ostatnim kwartale zeszłego roku miały reklamy prasowe. Piwowarzy preferują reklamę outdoorową Dane z raportów przygotowywanych przez IMM wskazują, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy piwny rynek reklamowy wyraźnie ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.
11:13 10.02.2016
... najwyższe wydatki na promocję. Cały rynek FMCG w IV kwartale 2015 rósł o 20% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Podmioty i kategorie, które dotrzymały tego tempa wzrostu nie straciły swoich udziałów w inwestycjach reklamowych (SOS [%]). Pod kątem mediów, w jakich pojawiają się reklamy produktów branży FMCG, niepodzielnie ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, sektor FMCG -
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
00:23 18.12.2015
... instytucji finansowych. Względem analogicznego okresu 2014 roku (Q3 2014) wartość reklamy mediowej banków podskoczyła bowiem zaledwie o 260 tys. zł. W okresie ... produktem ubezpieczeniowym w trzecim kwartale 2015. Odnotowaliśmy także spadek reklamy grupowej (wizerunkowej i multiproduktowej). Udział ubezpieczeń majątkowych w komunikacji utrzymuje się ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
12:33 09.12.2015
... nacisk na programy realizujące misję, co w efekcie doprowadzi do utraty udziałów w widowni i zmniejszenia wpływów z reklamy − powiedziała Monika Bronowska. Wydatki na reklamę w internecie wzrosną w tym roku o 10,7%. W 2016 roku rynek reklamy online wzrośnie o 10,6% i będzie stanowił ponad 1/4 wartości rynku reklamowego w Polsce. W kolejnych latach ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
15:29 03.12.2015
... kierowcom niebieskie serduszka mające przypominać im o bezpieczeństwie pieszych. Poza walorami edukacyjnymi internauci docenili również piosenkę, która zagościła w reklamie akcji. „Piosenka z reklamy pzu tej z „kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym” sprawia ze chce mi się płakać ale ją kocham #MTVHottest Justin Bieber” Na ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
11:36 18.11.2015
... stacjach komercyjnych, takich jak Polsat i TVN, popularnością cieszyły się także reklamy w na kanałach tematycznych, m.in. ATM Rozrywka, TVN Style, National Geographic Channel ... takich jak Poradnik Handlowca, Hurt & Detal, Handel, Życie Handlowe, ale reklamy lokowane były także w magazynach kobiecych oraz w periodykach o gotowaniu. Inwestycje w ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, sektor FMCG