rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
12:10 16.10.2015
... kwotę zdołały przewyższyć wydatki reklamowe, które w I półroczu br. branża modowa poniosła w związku z promocją swoich wyrobów. Największa część reklamowego tortu to reklamy w luksusowych pismach kobiecych. W podziale na kategorie dominowała odzież, przed zegarkami i biżuterią oraz obuwiem. To niektóre z wniosków płynących z analizy największego ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa -
Reklama telewizyjna odrabia straty?
00:35 05.10.2015
... Stowarzyszenia Reklamy. Informacje o raporcie: Raport pt. „Polski rynek reklamy telewizyjnej na tle wybranych rynków w Europie. Perspektywy rozwoju i zagrożenia” został przygotowany przez KPMG w Polsce na zlecenie IAA Oddział w Polsce, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Głównym celem raportu była analiza rynku reklamy telewizyjnej ...
Tematy: reklama w telewizji, rynek reklamy, oglądalność telewizji, telewizja -
Branża turystyczna a wydatki na reklamę I poł. 2015
00:41 20.09.2015
... ) wyprzedzając porty i linie lotnicze (11 milionów). W przypadku gastronomii dominują reklamy restauracji, a spośród miejsc noclegowych najchętniej promowały się hotele. Firmy z sektora ... Jest to kwota o ok 2% większa niż w ciągu pierwszych 6 miesięcy 2014 roku. Reklamy najczęściej pojawiały się w Polsacie i TVN. Bardzo chętnie wybierany był kanał ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
12:14 11.09.2015
... wiedzie Radio RMF FM, które pomiędzy kwietniem a czerwcem zarobiło 11 mln złotych – na reklamy w tej stacji postawiły przede wszystkim banki – Euro Bank oraz PKO BP. W prasie najwięcej w ... cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 01.04.2015 a 30.06.2015. Magdalena ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
13:39 22.07.2015
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku branża farmaceutyczna wydała na reklamę przeszło 262 miliony złotych, co jest wynikiem o 5 proc. wyższym od zanotowanego w analogicznym okresie poprzedniego roku – wynika z najświeższej analizy domu mediowego Codemedia. W pierwszym kwartale największą część wydatków, bo aż 97% całego budżetu ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
11:06 02.07.2015
... . Czy jest to wskazanie drogi, jaką powinien zacząć podążać polski rynek reklamy TV? Bez telewizji? Żadne inne medium tak skutecznie nie oddziałuje na ... że mamy telewizję cyfrową, która ma technologiczną możliwość pokazania danej reklamy wyselekcjonowanej grupie abonentów. Dysponujemy także danymi dotyczącymi zakupów w sieci hipermarketów ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama osobista, programmatic, rynek reklamy -
Reklamy piwa I kw. 2015
15:30 11.05.2015
... piwowarzy trzymają się kodeksu etycznegp. W żadnej z wyemitowanych od stycznia do końca marca reklam piwa nie stwierdzono niezgodności z zaleceniami Kodeksu Etyki Reklamy. Z raportu wynika także, że zdecydowana większość spotów reklamowych została opatrzona wprowadzonymi dobrowolnie przez branżę znakami odpowiedzialnościowymi „Nigdy nie jeżdżę po ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
11:34 08.05.2015
... oni już wygrali swoją spłatę pożyczki”. Najwięcej kosztowała Vivus Finance emisja reklamy „Zeus? Nie! Vivus!”, która najwyraźniej spodobała się widzom - w mediach ... . Na ciekawy i innowacyjny pomysł wpadł Polski Standard Płatności wprowadzając na rynek BLIK – aplikację, która pozwala na płacenie telefonem. Blik-iem można płacić zarówno w ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
11:00 21.04.2015
... bogów, to na pewno trendem, który będzie stopniowo odchodził do przeszłości. Ta kategoria będzie sukcesywnie tracić na rzecz dynamicznej formy reklamy towarzyszącej odbiorcom podczas konsumpcji telewizji, kina czy Internetu. Udział tych mediów – a przede wszystkim telewizji i Internetu – będzie zatem sukcesywnie rosnąć. Wynika ...
Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
15:11 13.04.2015
... już teraz to przyrost rzędu 20 proc. rocznie. – Rynek będzie systematycznie rósł przyciągając nowych inwestorów. Z kolei większa konkurencyjność wymusi na firmach konieczność wykorzystywania dodatkowych środków promocji, także w zakresie precyzyjnie kierowanej reklamy online, pozwalających pozyskiwać i utrzymywać grono lojalnych klientów. Obecność ...
Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing