rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
12:50 01.04.2015
... miliony). Biura podróży najchętniej reklamują usługi turystyczno-wypoczynkowe. W przypadku gastronomii dominują reklamy restauracji, a spośród miejsc noclegowych najchętniej promują się hotele ... reklama telewizyjna. Jest to kwota o ok. 4 miliony większa niż w 2013 roku. Reklamy najczęściej pojawiały się w Polsacie i TVN. Bardzo chętnie wybierany był ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
12:17 06.03.2015
... złotych w porównaniu do III kwartału, Euro Bank zdecydował o podjęciu ofensywy i zainwestował w reklamy o prawie 4 mln więcej niż w poprzednich trzech miesiącach. Godna uwagi jest ... sprawił, że w ostatnim kwartale roku 2014 pojawiały się częściej niż zwykle reklamy pożyczek gotówkowych. Ciekawą reklamę zaprezentował Vivus Finance „Wszyscy wiemy, że ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Najbardziej dochodowe polskie seriale: zwycięża "Na Wspólnej"
12:24 04.03.2015
Przychody, jakie najpopularniejsze polskie seriale wygenerowały w ostatnich dziesięciu latach można liczyć w miliardach złotych. Okazuje się, że największy udział w ich wypracowaniu miało TVN-owskie "Na Wspólnej" oraz "Pierwsza Miłość", którą oglądać mogą widzowie Polsatu. Te dwie produkcje zarobiły dla swoich stacji ponad 4 miliardy złotych, a ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
16:50 29.01.2015
Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek–Szałkow, Joanna Kryńska, Krzysztof Górlicki oraz Igor Sokołowski czyli prowadzący w TVN 24 „Dzień na Żywo” to najbardziej "dochodowi" dziennikarze publicystyczni ubiegłego roku - wynika z najnowszego raportu sporządzonego przez dom mediowy Lowe Media. Na kolejnych pozycjach uplasowali się m.in. gospodarze ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
15:39 11.12.2014
... rynek reklamy zewnętrznej na nogi – uważa Iwona Jaśkiewicz-Kundera. Prognoza dla europejskiego rynku reklamowego Osłabienie gospodarcze w krajach strefy euro jest jednym − obok sytuacji w Japonii − z czynników spowalniających wzrost globalnego rynku reklamy ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
13:54 02.12.2014
... roku. Na drugim miejscu z kwotą 21,5 mln zł znalazł się Vivus, którego reklamy były bardziej widoczne zarówno dzięki wyższym niż przed kwartałem wydatkom, jak i ... stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 września 2014 r. Analizie poddano także ogólnodostępne wzmianki ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
10:38 14.10.2014
... wzmocnienie odporności. W pierwszym półroczu 2014 roku rynek reklamowy w mediach zdominowały reklamy promujące leki i inne produkty, po które sięgamy chcąc podreperować swoje zdrowie. Jak ... przekazem. No cóż, tak się gra, jak rynek pozwala. Gazet bardzo żałuję – spory kawałek kreacyjnej historii reklamy i retoryki wizualnej odnaleźć można na ich ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama internetowa, reklama telewizyjna -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
13:21 25.09.2014
... rynek reklamy. W latach 2013−2016 USA powinny przynieść 26% z 87 mld USD, o które zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
13:55 19.08.2014
... reklamy prasowej nie pozostawia złudzeń co do drugiej połowy roku. Zwłaszcza w prasie codziennej rynek reklamy będzie się kurczył wraz z dalszymi spadkami sprzedaży. Rynek ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
09:33 06.08.2014
... , najwięcej środków - prawie 90 mln zł - kierowanych było na promocję kont bankowych. Reklamy pożyczek gotówkowych w prasie, radiu i telewizji warte były 78 mln zł, a ... stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 kwietnia a 30 czerwca 2014 r. Analizie poddano także ogólnodostępne wzmianki ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki