SEM - wiadomości i porady tematyczne
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
00:30 21.12.2019
Grupa TENSE podsumowuje 2019 rok w branży SEO/SEM. O czym mówiło się najgłośniej? Bez wątpienia o zmianach wprowadzanych przez Google, ale nie tylko. Istotną kwestią okazały się również: porzucenie koloru niebieskiego przez Facebooka, automatyzacja przekazów marketingowych, Creator Studio od Instagrama czy czarna odsłona Messengera. 2019 rok w SEO ...
Tematy: seo, SEM, media społecznościowe, content marketing -
SEO i SEM dla opornych – 7 najważniejszych pojęć
00:20 08.05.2015
... . Przed rozpoczęciem działań pozycjonerskich dobrze jest stronę najpierw zoptymalizować. 2. SEM SEM, czyli Search Engine Marketing, to wszystkie działania e-marketingowe, podejmowane w ... Click), optymalizacja. Bardzo często SEM jest mylnie utożsamiany z reklamami AdWords, które w rzeczywistości są tylko jednym z elementów działań SEM. 3. PPC PPC, ...
Tematy: SEO, SEM, pozycjonowanie, pozycjonowanie strony www -
Jak pozycjonować sklep internetowy?
10:44 03.04.2015
... to robić efektywnie i szybko? Podsuwamy kilka wskazówek. Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne? Przede wszystkim dlatego, że dzięki odpowiednim zabiegom SEO i SEM szybciej trafisz do swojej wybranej grupy docelowej. Powinieneś dobrze znać swojego klienta; wiedzieć, jakie są jego zainteresowania i wartości oraz co ...
Tematy: jak pozycjonować sklep internetowy, sklep internetowy, pozycjonowanie, SEO -
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
10:44 28.05.2014
... e-sklepu, brak analizy własnych danych o klientach, niespersonalizowanie reklamy, niezautomatyzowanie działań reklamowych oraz brak rozwiązań mobilnych. Pozycjonowanie (SEO) i marketing w wyszukiwarkach (SEM) to już niemal chleb powszedni, jeżeli chodzi o formy promocji e-sklepów, które wybiera aż 83 proc. z nich, jak wynika z najnowszych badań ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, SEO, SEM -
E-sklepy wybierają SEO i SEM
00:26 20.04.2014
... zarządzających małymi i średnimi sklepami w zakresie ewoluujących wciąż form promocji w sieci. Okazuje się, że e-sklepy w przeważającej mierze stawiają na SEO, SEM, katalogi internetowe oraz marketing szeptany. Nie znają natomiast sieci afiliacyjnych. Do udziału w badaniu zaproszono właścicieli i administratorów sklepów internetowych. Respondenci ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, SEO, SEM -
Reklama w Internecie 2012
08:54 04.10.2012
... bezapelacyjny dotąd lider - mianowicie reklama display - znalazła godnego następcę. Udział SEM, czyli reklamy powiązanej z wynikami wyszukiwania, w pierwszym kwartale 2012 roku ... się z nią wydatkami. Przedstawiciele branży reklamowej od dłuższego czasu zapowiadali, że SEM przejmie palmę pierwszeństwa. Wszystko wskazuje na to, że właśnie jesteśmy tego ...
Tematy: reklama internetowa, internet, rynek reklamy, reklama kontekstowa -
Reklama w Internecie 2010
09:54 08.07.2011
... , wydana na reklamę w Internecie w ubiegłym roku została przeznaczona na SEM, czyli promocję w wynikach wyszukiwania. Ten segment kolejny raz zmniejsza dystans i ... czele pozwala przypuszczać, że trend zostanie utrzymany. Jak podaje raport, wydatki na SEM i reklamę kontekstową w tym roku również nie zahamują. Jak twierdzą analitycy z AdKontekst, ...
Tematy: reklama internetowa, internet, rynek reklamy, reklama kontekstowa -
MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana
08:23 21.10.2009
... klientów nie ma pojęcia o istnieniu 1/3 polskich usługodawców. Dla agencji SEM problem zauważalny jest w codziennych kontaktach z klientami z sektora MŚP. Klienci ... skuteczniejszych metod prezentacji firmy oraz jej oferty” - mówi Paulina Niżankowska, specjalista SEM w Adseo.pl. „Staramy się edukować klientów, oferujemy im możliwość przetestowania ...
Tematy: SEM, reklama internetowa, reklama w internecie, Search Engine Marketing -
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
14:01 26.03.2009
... oparte na tzw. organicznym pozycjonowaniu stron (SEO) niż linki sponsorowane (SEM), ponieważ uważają je za bardziej trafne. Takie wnioski płyną z badań ... czasy wymuszają stosowanie bardziej efektywnych narzędzi promocji, a wykorzystywanie narzędzi SEM może przynieść znaczne oszczędności. Koszt pozyskania klienta za pośrednictwem marketingu ...
Tematy: Search Engine Marketing, marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, rynek reklamy internetowej -
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
00:06 09.08.2007
... również wzrost średnich cen. Wiele wskazuje więc na to, że wydatki na SEM będą w najbliższych latach szybko gonić wydatki na reklamę graficzną – podsumowuje Jarosław ... obrazu rynku oraz niedoszacowanie internetu jako medium reklamowego. Jeśli szacunki wydatków na SEM dodać do wydatków na pozostałe formy reklamy w internecie (215 mln złotych ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama w internecie
Podobne tematy:
- e-commerce
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- internet
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- marketing
- rynek reklamy
- sklep internetowy
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- SEO
- e-reklama
- rynek reklamy online
- programmatic