eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematySEM

SEM - wiadomości i porady tematyczne

  • Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019

    Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019

    00:30 21.12.2019

    Grupa TENSE podsumowuje 2019 rok w branży SEO/SEM. O czym mówiło się najgłośniej? Bez wątpienia o zmianach wprowadzanych przez Google, ale nie tylko. Istotną kwestią okazały się również: porzucenie koloru niebieskiego przez Facebooka, automatyzacja przekazów marketingowych, Creator Studio od Instagrama czy czarna odsłona Messengera. 2019 rok w SEO ...

    Tematy: seo, SEM, media społecznościowe, content marketing
  • SEO i SEM dla opornych – 7 najważniejszych pojęć

    SEO i SEM dla opornych – 7 najważniejszych pojęć

    00:20 08.05.2015

    ... . Przed rozpoczęciem działań pozycjonerskich dobrze jest stronę najpierw zoptymalizować. 2. SEM SEM, czyli Search Engine Marketing, to wszystkie działania e-marketingowe, podejmowane w ... Click), optymalizacja. Bardzo często SEM jest mylnie utożsamiany z reklamami AdWords, które w rzeczywistości są tylko jednym z elementów działań SEM. 3. PPC PPC, ...

    Tematy: SEO, SEM, pozycjonowanie, pozycjonowanie strony www
  • Jak pozycjonować sklep internetowy?

    Jak pozycjonować sklep internetowy?

    10:44 03.04.2015

    ... to robić efektywnie i szybko? Podsuwamy kilka wskazówek. Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne? Przede wszystkim dlatego, że dzięki odpowiednim zabiegom SEO i SEM szybciej trafisz do swojej wybranej grupy docelowej. Powinieneś dobrze znać swojego klienta; wiedzieć, jakie są jego zainteresowania i wartości oraz co ...

    Tematy: jak pozycjonować sklep internetowy, sklep internetowy, pozycjonowanie, SEO
  • Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy

    Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy

    10:44 28.05.2014

    ... e-sklepu, brak analizy własnych danych o klientach, niespersonalizowanie reklamy, niezautomatyzowanie działań reklamowych oraz brak rozwiązań mobilnych. Pozycjonowanie (SEO) i marketing w wyszukiwarkach (SEM) to już niemal chleb powszedni, jeżeli chodzi o formy promocji e-sklepów, które wybiera aż 83 proc. z nich, jak wynika z najnowszych badań ...

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, SEO, SEM
  • E-sklepy wybierają SEO i SEM

    E-sklepy wybierają SEO i SEM

    00:26 20.04.2014

    ... zarządzających małymi i średnimi sklepami w zakresie ewoluujących wciąż form promocji w sieci. Okazuje się, że e-sklepy w przeważającej mierze stawiają na SEO, SEM, katalogi internetowe oraz marketing szeptany. Nie znają natomiast sieci afiliacyjnych. Do udziału w badaniu zaproszono właścicieli i administratorów sklepów internetowych. Respondenci ...

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, SEO, SEM
  • Reklama w Internecie 2012

    Reklama w Internecie 2012

    08:54 04.10.2012

    ... bezapelacyjny dotąd lider - mianowicie reklama display - znalazła godnego następcę. Udział SEM, czyli reklamy powiązanej z wynikami wyszukiwania, w pierwszym kwartale 2012 roku ... się z nią wydatkami. Przedstawiciele branży reklamowej od dłuższego czasu zapowiadali, że SEM przejmie palmę pierwszeństwa. Wszystko wskazuje na to, że właśnie jesteśmy tego ...

    Tematy: reklama internetowa, internet, rynek reklamy, reklama kontekstowa
  • Reklama w Internecie 2010

    Reklama w Internecie 2010

    09:54 08.07.2011

    ... , wydana na reklamę w Internecie w ubiegłym roku została przeznaczona na SEM, czyli promocję w wynikach wyszukiwania. Ten segment kolejny raz zmniejsza dystans i ... czele pozwala przypuszczać, że trend zostanie utrzymany. Jak podaje raport, wydatki na SEM i reklamę kontekstową w tym roku również nie zahamują. Jak twierdzą analitycy z AdKontekst, ...

    Tematy: reklama internetowa, internet, rynek reklamy, reklama kontekstowa
  • MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana

    MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana

    08:23 21.10.2009

    ... klientów nie ma pojęcia o istnieniu 1/3 polskich usługodawców. Dla agencji SEM problem zauważalny jest w codziennych kontaktach z klientami z sektora MŚP. Klienci ... skuteczniejszych metod prezentacji firmy oraz jej oferty” - mówi Paulina Niżankowska, specjalista SEM w Adseo.pl. „Staramy się edukować klientów, oferujemy im możliwość przetestowania ...

    Tematy: SEM, reklama internetowa, reklama w internecie, Search Engine Marketing
  • Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną

    Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną

    14:01 26.03.2009

    ... oparte na tzw. organicznym pozycjonowaniu stron (SEO) niż linki sponsorowane (SEM), ponieważ uważają je za bardziej trafne. Takie wnioski płyną z badań ... czasy wymuszają stosowanie bardziej efektywnych narzędzi promocji, a wykorzystywanie narzędzi SEM może przynieść znaczne oszczędności. Koszt pozyskania klienta za pośrednictwem marketingu ...

    Tematy: Search Engine Marketing, marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, rynek reklamy internetowej
  • 110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach

    110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach

    00:06 09.08.2007

    ... również wzrost średnich cen. Wiele wskazuje więc na to, że wydatki na SEM będą w najbliższych latach szybko gonić wydatki na reklamę graficzną – podsumowuje Jarosław ... obrazu rynku oraz niedoszacowanie internetu jako medium reklamowego. Jeśli szacunki wydatków na SEM dodać do wydatków na pozostałe formy reklamy w internecie (215 mln złotych ...

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama w internecie

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: