serwisy web 2.0 - wiadomości i porady tematyczne
-
Web 2.0 w firmach: zalety i wady
12:03 29.09.2010
... i wdrożyć zaawansowane technologie, w celu uniknięcia cyberataków. „Technologia Web 2.0 i serwisy społecznościowe mogą być skutecznie wykorzystywane w biznesie” — powiedział Eugene H. Spafford, założyciel i dyrektor wykonawczy centrum CERIAS. „Jednak aby czerpać korzyści z narzędzi Web 2.0, firmy muszą działać prewencyjnie. W tym celu niezbędne ...
Tematy: web 2.0, serwisy web 2.0, nowe technologie, media społecznościowe -
Obsługa klienta: Internet i Web 2.0
10:06 26.07.2010
... odejścia od dotychczasowego operatora. Z tego względu operatorzy powinni stale poszerzać portfolio udostępnianych klientom kanałów obsługi wykorzystujących Internet oraz koncepcję Web 2.0. Rozbudowa internetowego centrum obsługi da operatorom możliwość "bycia dokładnie tam, gdzie jest klient" i w konsekwencji pozwoli pozyskać ich przychylność ...
Tematy: obsługa klienta, lojalność klientów, relacje z klientem, jakość obsługi klienta -
Serwisy Web 2.0 a bezpieczeństwo firmy
00:20 13.07.2008
... serwisy społecznościowe. Serwisy te, zwykle zbudowane za pomocą technologii Web 2.0, należą do głównych celów cyberprzestępców i twórców szkodliwego oprogramowania, którzy do przynoszących zysk ataków wykorzystują ich interaktywność i popularność. Oprócz serwisów społecznościowych na technologii Web 2.0 oparte są także blogi, serwisy typu ...
Tematy: serwisy społecznościowe, serwisy web 2.0, badania pracowników, ochrona danych firmowych -
Marketing 2.0
01:14 11.02.2007
... Web 2.0. Ale inwestorom to nie przeszkadza: serwis społecznościowy MySpace.com został kupiony przez koncern medialny News Corp. Ruperta Murdocha za 580 mln USD. Google za serwis (również społecznościowy) YouTube zapłaciło jeszcze więcej. Ciekawostką jest to, że serwisy ...
Tematy: Marketing 2.0, web 2.0, serwisy web 2.0, serwisy społecznościowe -
Abytaniej.pl: promocje online
13:27 04.12.2006
Powstał polski serwis Web 2.0. gromadzący informacje o okazjach i promocjach w sklepach internetowych - Abytaniej.pl. Jego treść tworzą sami internauci, dodając informacje o obniżkach i budując ranking najbardziej godnych ...
Tematy: promocje, obniżki cen, Abytaniej.pl, serwisy web 2.0 -
Popularność serwisów wideo
00:35 14.11.2006
... idei Web 2.0. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Gemius, wśród internautów w wieku od 15 do 25 lat sporą popularnością cieszą się serwisy umożliwiające ... takich materiałów w ramach internetowych społeczności. „W opinii użytkowników tego typu serwisy pełnią przede wszystkim funkcję rozrywkową” – komentuje Jarosław Kowalski z Gemius SA ...
Tematy: serwisy web 2.0, badania internautów, statystyki internetu, Yoof -
Serwisy Web 2.0 rosną najszybciej
00:07 12.11.2006
Serwisy Web 2.0, m.in. MySpace czy YouTube, są najszybciej rosnącym obszarem internetu - podała firma Nielsen/NetRatings podczas konferencji w Nowym Jorku. Okazuje się, że serwisy tworzone w duchu Web 2.0, czyli takie, które umożliwiają komunikację z innymi użytkownikami, w ciągu ostatniego roku cieszyły się najszybszym rozwojem. Największy wzrost ...
Tematy: web 2.0, oglądalność serwisów www, serwisy web 2.0, statystyki internetu -
Kim są polscy użytkownicy web 2.0?
00:35 26.10.2006
... z serwisów web 2.0. Z badania wynika, że użytkownicy serwisów web 2.0 to w niemal równym stopniu kobiety i mężczyźni (odpowiednio 51 proc. i 49 proc.), ... w badaniu fokusowym, oceniały zawartość i funkcjonalność stron internetowych opartych na idei web 2.0 - serwisów społecznościowych (np. grono.net, e-puls.pl), blogów oraz stron umożliwiających ...
Tematy: web 2.0, badania internautów, serwisy web 2.0, użytkownicy serwisów web 2.0
Podobne tematy:
- nowe technologie
- media społecznościowe
- statystyki internetu
- badania internautów
- badania pracowników
- badania internetu
- promocje
- obsługa klienta
- bezpieczeństwo sieci firmowych
- komunikacja z klientem
- ochrona danych firmowych
- obniżki cen
- jakość obsługi klienta
- serwisy społecznościowe
- lojalność klientów
- blogi
- relacje z klientem
- serwisy wideo
- społeczności internetowe
- oglądalność serwisów www