skuteczność reklamy internetowej - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama kontekstowa 2014
12:26 28.04.2015
... . Kolejnym motorem rozwoju rynku reklamy kontekstowej mogą być też reklamy mobilne. W 2014 budżety na reklamę mobilną stanowiły średnio 8,9% wydatków na kampanie w sieciach kontekstowych, zaś włączenie reklam mobilnych do swoich mediaplanów w 2015 roku zadeklarowało ¾ ankietowanych. Skuteczność działań reklamowych Mediaplanerzy doceniają możliwości ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Reklama kontekstowa 2012
11:02 13.06.2013
... niż w ubiegłym roku. Badani pozytywnie oceniają efektywność reklamy w sieciach kontekstowych. W 2012 ROI wzrósł średnio o 8,1%. (w 2011 średni wzrost ROI wyniósł 4,5%). Jest to dobry znak dla sieci kontekstowych i wyraźny sygnał, że media planerzy doceniają skuteczność emitowanej w nich reklamy. W roku 2012 wyraźnie wzrosło też znaczenie innych ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Reklama kontekstowa 2011
12:15 28.05.2012
... lub obecnie współpracują z siecią Adkontekst oraz inne podmioty agencyjne aktywnie działające na rynku reklamy internetowej. Odpowiedzi udzielili specjaliści SEM z 44 podmiotów, z czego 40 realizowało w ubiegłym roku kampanie w sieciach kontekstowych i to do nich kierowano szczegółowe pytania związane z rynkiem reklamy kontekstowej w roku 2011.
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Reklama kontekstowa 2010
12:59 13.04.2011
... . Dodatkowym argumentem przy tego typu kampaniach jest cały czas mechanizm analizy kontekstowej gwarantujący dobre powiązanie reklamy z treścią artykułu. Kampanie nastawione na efekt osiągają najwyższą skuteczność przy zastosowaniu precyzyjnego targetowania. Co skłania agencje do przeznaczania budżetów na kampanie w sieciach kontekstowych? Jeden ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
12:28 25.01.2009
... - nawet najmniejszym firmom, nie dysponującym dużymi budżetami. Jaką zatem formę reklamy internetowej warto wybrać by skutecznie promować swoje produkty czy usługi? Zdaniem ekspertów niestety minęły już czasy, kiedy wystarczyło w widocznym miejscu strony internetowej wykupić baner reklamowy, by w efekcie liczyć dziesiątki przekserowań do swojego ...
Tematy: skuteczność reklamy internetowej, reklama online, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa -
Reklama internetowa skierowana do dzieci
13:27 21.07.2006
... ilości czasu na interakcji z tego typu przekazem. Ponadto, niektóre strony rekrutują dzieci w celu reklamowania swoich produktów rówieśnikom. "Zasięg reklamy internetowej nie jest tak szeroki jak reklamy telewizyjnej, ale jest o wiele bardziej intensywny." - powiedziała Vicky Rideout, która nadzorowała badania. Według raportu, 73 proc. stron ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Skuteczność reklamy online
11:26 17.09.2004
... ... marka Pomelo została wymyślona. Kampania reklamowa, serwis internetowy produktu i sama marka zostały wykreowane na potrzeby case study, które miało udowodnić skuteczność Internetu jako efektywnego narzędzia promocji marki. Całość akcji koordynowało IAB Polska. Celem kampanii "Pomelo do celó", prowadzonej wyłącznie w internecie, było ...
Tematy: skuteczność reklamy internetowej, reklama internetowa, kampanie reklamowe, napój owocowy Pomelo