marketing wirusowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Skuteczny marketing szeptany
11:52 22.04.2009
... pokazały, że 78 proc. konsumentów ufa samym sobie, czyli innym konsumentom (prosumentom). Tym samym marketing szeptany jest postrzegany w kategorii najbardziej efektywnego narzędzia sprzedażowego. W tym kontekście nie dziwią wyniki badania firmy ... działać jawnie, bez ukrywania związku z marką. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: marketing szeptany, marketing, plotka, marketing wirusowy -
Marketing szeptany a spam-marketing
01:32 05.01.2009
... teraz wyobrazić jak wyglądają statystyki odwiedzin takiego serwisu i jaki jest procent odrzuceń. Skuteczne działania - Word of Mouth Marketing czyli Marketing Szeptany (buzz marketing, amplifying internetowy, evangelist marketing) skuteczny jest tylko wtedy, gdy jest jawny – podkreśla CEO Grupy Adweb. Statystyki, które uczyniły WOMM narzędziem tak ...
Tematy: marketing szeptany, kampanie reklamowe, marketing wirusowy, reklama w internecie -
Marketing wirusowy: niska skuteczność kampanii
11:56 10.09.2007
... zawodzi - tylko 15 proc. takich kampanii skłoniło konsumentów do wypromowania przekazu od reklamodawców. Badanie firmy ujawniło również, że marketerzy wykorzystujący marketing szeptany zamierzają w przyszłym roku zmniejszyć targetowanie wpływowych konsumentów o 55 proc. Co zaskakujące, z badania wynika, że to starsi internauci są bardziej ...
Tematy: marketing wirusowy, marketing szeptany, viral marketing -
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
00:43 21.03.2007
... klientów. Wymagają oni kreatywnej strategii marketingowej, która wywoła pozytywne zainteresowanie z ich strony i odzew w komunikacji z ust do ust. Warto także wykorzystać marketing wirusowy w sieciach tworzonych przez B2F. „Najwyraźniej, usługi finansowe nie są głównym tematem rozmów dla baby-boomers, kiedy chodzi o wzajemne udzielanie rad w grupie ...
Tematy: seniorzy, osoby starsze, skuteczność reklamy, marketing wirusowy -
Skuteczna reklama wirusowa
00:04 04.03.2007
Marketerzy, którzy chcą wykorzystać fenomen viralów, powinni zadbać o to, aby były one zabawne i szokujące. Inaczej nie przyciągną uwagi użytkowników - radzi firma badawcza Millward Brown. MB przeprowadziła badanie mające wykazać dlaczego konkretne przekazy krążą w sieci częściej niż inne. Wzięło w nim udział 3 tys. brytyjskich konsumentów, którzy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, marketing wirusowy -
Co się rozprzestrzenia w sieci?
13:55 18.11.2006
"Co krąży w sieci, czyli pierwsze w Polsce badanie informacji rozprzestrzenianych w internecie" - to tytuł badań przeprowadzonych przez agencję reklamową Publicis oraz instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Badania miały na celu ukazanie zasad rządzących marketingiem wirusowym i komunikacją w internecie. Przeanalizowano 1249 załączników z 572 ...
Tematy: marketing wirusowy, poczta elektroniczna, badania internautów -
Marketing wirusowy
00:25 07.10.2006
... darmowej usługi. Marketing wirusowy obejmuje szereg różnorodnych technik począwszy od e-maili, poprzez marketing słowny, aż po wyszukane treści video i nagrania audio. Użycie różnych form marketingu wirusowego prezentuje powyższy diagram. Według MarketingSherpa, w przeciwieństwie do innych technik marketingowych, marketing wirusowy ma potencjalnie ...
Tematy: marketing wirusowy, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama internetowa -
Reklama internetowa skierowana do dzieci
13:27 21.07.2006
... odgrywają produkty danej marki), zawiera od jednej do ponad 60 tego typu gier. Ponadto, 64 proc. stron internetowych wykorzystuje tzw. marketing wirusowy (marketing zachęcający dzieci do rozmowy z rówieśnikami na tematy dotyczące danych produktów), a ponad połowa stron daje dzieciom dostęp do reklam telewizyjnych przez ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Skuteczny marketing wirusowy
21:35 30.09.2005
... Marketing wirusowy funkcjonujący również pod takimi określeniami jak buzz marketing, word of mouth marketing czy po prostu viral marketing ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Olimpijski wirus TP
11:10 24.08.2004
... zadaniem jest dostarczanie bieżących informacji z Aten wprost na pulpit użytkownika oraz promowanie tematów pokrewnych Olimpiadzie. Poza rozwiązaniami typu desktop marketing, do których zalicza się "Olimpijczyk", agencja zrealizowała również projekty wykorzystujące zasady marketingu wirusowego. W oparciu o nie stworzono wyjątkowo lubiane przez ...
Tematy: marketing wirusowy, TP, TPSA, Olimpiada w Atenach
Podobne tematy:
- badania internautów
- reklama internetowa
- reklama online
- marketing
- seniorzy
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- TP
- strategia marketingowa
- poczta elektroniczna
- skuteczność reklamy
- lojalność klientów
- TPSA
- relacje z klientem
- osoby starsze
- igrzyska olimpijskie
- kampanie reklamowe
- rynek spożywczy
- rynek reklamy internetowej