eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematysprzedaż w internecie

sprzedaż w internecie - wiadomości i porady tematyczne

  • Jaki potencjał mają platformy B2B?

    Jaki potencjał mają platformy B2B?

    00:20 11.11.2022

    ... procesu sprzedaży oraz skuteczną integrację różnych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa -mówi Wojciech Telenga, dyrektor, lider transformacji sprzedaży, Deloitte Digital. Sprzedaż przede wszystkim Pochodzący z Polski uczestnicy przeprowadzonego przez Deloitte Digital badania jako najczęstszy powód implementacji platform handlu B2B wskazali ...

    Tematy: e-commerce, zakupy online, B2B, jak podwyższyć sprzedaż
  • B2B w e-commerce: jak się rozwija?

    B2B w e-commerce: jak się rozwija?

    00:35 01.05.2022

    ... Internecie? Jakie są kluczowe obszary rozwijania działalności B2B w e-commerce? Co hamuje rozwój e-commerce B2B? Z badania „B2B e-commerce NOW” wynika, że tempo digitalizacji rynku B2B stale rośnie, a aż 41% firm prowadzi sprzedaż ... 95% firm widzi pozytywne efekty uruchomienia sprzedaży w Internecie, a większość firm -średnio 3.86 (w skali 1-5) ...

    Tematy: e-commerce, zakupy online, B2B, jak podwyższyć sprzedaż
  • 4 błędy przy tworzeniu strategii e-commerce

    4 błędy przy tworzeniu strategii e-commerce

    00:57 26.02.2022

    ... , jak mocno zaniedbały sprzedaż w internecie. Szczególnie handel B2B długo opierał się cyfryzacji i automatyzacji z uwagi na złożoność procesów. Latami utrwalane przyzwyczajenia sugerowały, by prezentować różnorodność produktów i odmienne cenniki w formie katalogowej i korzystać z sieci handlowców. Sprzedaż online to zbiór zsynchronizowanych ...

    Tematy: e-commerce, sklep internetowy, sprzedaż w internecie, jak założyć sklep internetowy
  • Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?

    Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?

    00:15 24.12.2016

    Jeden zadowolony klient przyciągnie do ciebie kolejnych sześciu kupujących. Jeden niezadowolony sprawi, że jedenastu nigdy nie wybierze twoich produktów lub usług. Specjaliści od marketingu niemal jednogłośnie przyznają słuszność tej zasadzie. W dzisiejszych czasach elementem budowania przewagi konkurencyjnej bezsprzecznie jest walka o lojalność ...

    Tematy: sprzedaż w internecie, lojalność klienta, jak podwyższyć sprzedaż, e-commerce
  • Najpierw lajk, a potem pieniądze. Jak kupuje pokolenie Y?

    Najpierw lajk, a potem pieniądze. Jak kupuje pokolenie Y?

    11:15 12.09.2016

    ... z głównych czynników wpływających na zmianę procesu zakupowego. Nowy typ konsumenta jakim jest millennials to osoba będąca non-stop online. Spędza on w Internecie dwa razy więcej czasu niż jego rodzice, a tylko 8 proc. z nich nie posiada aktywnego konta w kanałach social media. Millennialsi to osoby ...

    Tematy: media społecznościowe, sprzedaż w internecie, sklep na facebooku, social media
  • „Lubię to” klikają wszyscy. A kto klika „kup”?

    „Lubię to” klikają wszyscy. A kto klika „kup”?

    12:00 01.09.2016

    ... , że social media mogą sprzedawać i sprzedają, nie zawsze przez przycisk „kupuję to”, ale jednak. Co więcej – są marki, które swoją sprzedaż opierają głównie na zgrabnym storytellingu w kanałach społecznościowych, wzmocnionym przez dobrze zaplanowane kampanie reklamowe. Te dwa ostatnie elementy są bardzo ważne ...

    Tematy: media społecznościowe, sprzedaż w internecie, sklep na facebooku, social media
  • Lubię to i kupuję to? Czy social media sprzedają?

    Lubię to i kupuję to? Czy social media sprzedają?

    12:22 13.07.2016

    ... zakupu. Negatywne opinie zniechęcają ponad 2/3 użytkowników social media. Wynika z tego, że media społecznościowe to kanał w znacznym stopniu warunkujący obecnie sprzedaż i sukces biznesowy – informuje Katarzyna Czuchaj – Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute

    Tematy: media społecznościowe, sprzedaż w internecie, sklep na facebooku, social media
  • Sklep internetowy: opłacalny nie tylko dla właściciela

    Sklep internetowy: opłacalny nie tylko dla właściciela

    12:17 28.06.2016

    ... promocji działalności korzystają przedsiębiorcy, aby uatrakcyjnić swoją ofertę i zwiększyć sprzedaż. Respondenci najczęściej reklamują sklep przez pozycjonowanie w wyszukiwarkach (66% ... podejmowania różnych działań promocyjnych nie analizują ich efektów i przełożenia na sprzedaż. Być może wynika, to z faktu, iż 63% właścicieli zarządza swoim ...

    Tematy: sklep internetowy, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego, sprzedaż w internecie
  • Bitwa miast: gdzie najprężniejszy e-commerce?

    Bitwa miast: gdzie najprężniejszy e-commerce?

    14:22 16.05.2016

    ... wygląda krajobraz e-commerce nad Wisłą. Z analizy najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce* dowiedzieć się można, które województwa do perfekcji opanowały sprzedaż w Internecie, a w których drzemie jeszcze wiele potencjału i szans do wykorzystania. Sklepy internetowe nie we wszystkich województwach W raporcie uwzględnione zostały główne ...

    Tematy: sklepy internetowe, handel w internecie, zakupy online, sprzedaż w internecie
  • Zwrot towaru w e-commerce

    Zwrot towaru w e-commerce

    00:55 01.11.2015

    ... np. e-korepetycje), coś, za co cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym (np. sprzedaż walut obcych), rzecz wykonaną na nasze indywidualne zamówienie (np. sukienkę szytą na miarę, koszulkę z ... . Nowe prawo w znaczący sposób na korzyść konsumenta zmienił proces sprzedaży i zwrotów zakupów w sieci, więc kupując w internecie możemy czuć ...

    Tematy: e-commerce, handel internetowy, zakupy w internecie, sklep internetowy

poprzednia  

1 2 3 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: