viewability - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada
10:54 14.10.2020
... proc., wobec 63 proc. kwartał wcześniej). Pozytywnym wyjątkiem były display’owe reklamy mobilne, których viewability nieznacznie wzrosło kwartał do kwartału (z 56 do 57%). To wyniki najnowszego raportu „Viewability Benchmark” opublikowanego przez Meetrics, który pokazuje równiez ranking typowych przyczyn braku widoczności reklam, a także ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
11:07 14.07.2020
... odpowiada zmiana konsumpcji mediów, jaką przyniósł za sobą wybuch pandemii. Najnowszy „Viewability Benchmark” autorstwa Meetrics dowodzi, że wybuch pandemii wyraźnie wspomógł widoczność ... jest nieoptymalne pozycjonowanie. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci
11:29 24.04.2020
... wzrosła z 74% do 78%. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za ... branży digital. Trzeba “tylko” nasilić wysiłki na rzecz poprawy wskaźników Viewability, tak by korzystając z podstawy jaką dają wyniki wiarygodnych pomiarów dbać o efektywną optymalizację ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display
12:23 07.02.2020
... charakteryzuje się na przykład Austria z Viewability w IV kwartale na poziomie 69%. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media ... mogliby uznawać za satysfakcjonujące. Wciąż potrzebna jest praca u podstaw, by podnosić Viewability i co za tym idzie podnosić ROI związany z kampaniami internetowymi. ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019
11:10 29.10.2019
... - "Viewability Benchmark Report". Czego dowodzi tym razem? Okazuje się, że w III kw. 2019 roku minimalne ... - mówi Hubert Świtalski, Country Manager w Meetrics Poland. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle
12:20 23.08.2019
... ., a czas kontaktu z reklamą wideo – 21,3 sekundy. W podsumowaniu europejskim najlepszy wynik wśród najpopularniejszych formatów reklamowych odnotowuje za II kwartał br. Halfpage (Viewability - 71 proc., Viewtime – 35,8 sekundy), a za nim plasuje się Skyscraper (70 proc. i 27,9 sekundy). W reklamie mobilnej najlepsze wyniki oglądalności miały ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
10:08 28.01.2019
... efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych analiz Meetrics - „Viewability Benchmark Report”. Okazuje ... Viewability i 41,2 sek. czasu kontaktu z reklamą) oraz Skyscraper (64 proc. i 17,5 sek.). W podsumowaniu europejskim najlepszy wynik wśród formatów odnotowuje Sitebar (Viewability - ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
11:46 09.11.2018
... Gorzej wypadają jedynie Włochy. Przed nami rezultaty najnowszej edycji kwartalnego raportu „Viewability Benchmark Report” autorstwa Meetrics. Ukazujące się od 2016 roku opracowanie ... widoczność osiągnęły na polskim rynku w III kwartale br.: Halfpage (68 proc. Viewability i 39,4 sek. czasu kontaktu z reklamą) oraz Skyscraper (66 proc. i 25,7 sek.). ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
12:00 08.08.2018
... ? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych analiz Meetrics - „Viewability Benchmark Report”. Przed nami rezultaty najnowszej edycji kwartalnego raportu „Viewability Benchmark Report” autorstwa Meetrics. Ukazujące się o 2016 roku opracowanie ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Co 2 reklama online jest niewidzialna
12:03 17.11.2017
... widzenia użytkowników wyświetlono bowiem zaledwie 52 proc. tych kreacji. Chcesz wiedzieć więcej o viewability? Oto garść informacji pochodzących z najnowszej analizy Gemius. Firma Gemius postanowiła przyjrzeć się, jak kształtuje się viewability, czyli kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, dzięki któremu zyskujemy informacje o widoczności ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy