współczynnik konwersji - wiadomości i porady tematyczne
-
12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w e-commerce
08:58 24.08.2023
... do kupowania produktów w e-sklepie. Procesy te koncentrują się wokół konwersji, która jest najważniejszym wskaźnikiem. Poznaj jej miary i zasady, a także 12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w handlu internetowym. W e-handlu współczynnik konwersji to wartość procentowa, która mierzy skuteczność witryny w przekonywaniu internautów ...
Tematy: współczynnik konwersji, konwersja, optymalizacja współczynnika konwersji, personalizacja -
Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce
11:11 31.07.2023
... z klientem na witrynie www. Średni współczynnik konwersji w e-commerce wynosi około 2,5-3%. Współczynnik konwersji powyżej 3% powinien być wyznacznikiem sukcesu dla e-sklepów. Gdy uda się ten cel osiągnąć, można przejść do realizacji bardziej zaawansowanych wskaźników konwersji, takich jak: współczynnik porzuceń koszyka i wyjść – opuszczania sklepu ...
Tematy: współczynnik konwersji, konwersja, personalizacja, AI -
Wdrożenie Google Analytics 4. Co się zmieniło i jak skonfigurować GA4?
11:23 14.07.2023
... , zlicza jedną lub wiele konwersji na sesję. W GA4 można zauważyć większą liczbę konwersji z uwagi na zmianę sposobu ich zliczania. Współczynnik konwersji na sesje Stosunek liczby konwersji do liczby wszystkich sesji. Odsetek sesji, w której zostało wywołane zdarzenie określone mianem konwersji W GA4 współczynnik konwersji na sesję będzie większy ...
Tematy: Google Analytics 4, Google Analytics, GA4 wdrożenie, przejście na GA4 -
Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?
15:11 21.07.2019
... e-booka…). Istotniejsze od otwarć i kliknięć powinno więc być dla nas to, jaką otrzymamy konwersję z naszego mailingu i jaki będzie koszt pojedynczej konwersji. Tutaj ponownie wracamy do kwestii znaczenia dobrego targetowania wysyłki. Przy właściwym doborze grupy odbiorców, nawet wstępnie niższe wyniki OR i CTR ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
10:49 16.06.2019
... efektywniejsza była kampania. Część wymienionych informacji uzyskamy od właściciela bazy realizującego nasz mailing. Pozostałe będziemy musieli ustalić sami, na postawie konwersji uzyskanych po wykonanym mailingu. O ile poniesione przez nas koszty są łatwe do obliczenia, to już ustalenie rzeczywistych zysków zrealizowanych dzięki ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki
08:50 28.05.2014
... od odbiorców powinna być bezpośrednio związana z celem który został wyznaczony dla danej kampanii. Współczynnik konwersji w bardzo przejrzysty sposób demonstruje to czy udało Ci się go osiągnąć. #3 - Współczynnik odrzuceń (bounce rate) Współczynnik odrzuceń pokazuje jaki odsetek wysłanych wiadomości nie dotarł do skrzynek pocztowych odbiorców ...
Tematy: e-mail marketing, e-mailing, kampania e-mail, mailing