zmiana umowy o pracę - wiadomości i porady tematyczne
-
Zmiana umowy z 1/2 etatu na cały etat a ciąża
19:00 27.10.2013 PORADA
Witam, mam takie pytanie: od 12 miesięcy miałam umowę na 1/2 etatu na czas nieokreślony ze względu na cięcia w firmie. Teraz od 1 października dostałam aneks do umowy na cały etat na czas nieokreślony a właśnie dowiedziałam się, że jestem w ciąży. Czy idąc na chorobowe, L4 ...
Tematy: ciąża, umowa na czas nieokreślony, aneks do umowy, umowa na pełny etat -
Porozumienie w sprawie zmiany warunków pracy i płacy
11:28 29.05.2013 PORADA
Pracodawca za porozumieniem stron z pracownikiem zamierza wprowadzić zmiany warunków pracy i płacy. Dotyczy to: stanowiska, zwiększenia wynagrodzenia i zmiana miejsca pracy. Zmiana będzie na stałe. Jak powinno wyglądać takie porozumienie. Proszę o wzór druku.
Tematy: zmiana warunków pracy, porozumienie zmieniające, porozumienie zmieniające wzór, zmiana umowy o pracę -
Przejście z umowy zlecenie na umowę o pracę
20:15 28.05.2013 PORADA
Witam, Mam pytanie: czy w momencie przejścia z umowy zlecenie na umowę o pracę musi być przerwa ok. miesiąca czy można dokonać takiej zmiany z dnia na dzień?
Tematy: umowa zlecenia, umowa o pracę, zmiana warunków pracy, zmiana umowy o pracę -
Mam nowego pracodawcę. Czy mam obowiązek podpisania nowej umowy?
08:45 28.05.2013 PORADA
Przeszłam do nowego pracodawcy z paragrafem 23'. Okres ochronny mija drugiego grudnia 2013 r. Czy mam obowiązek podpisać umowę na nowo, na gorszych warunkach?
Tematy: ochrona przed zwolnieniem, okres ochronny, obowiązki pracownika, zmiana warunków pracy -
Jak wyliczyć wysokość zasiłku macierzyńskiego w sytuacji zmiany podstawy wymiaru zasiłku?
19:10 05.05.2013 PORADA
Witam, Obecnie jestem w 16. tygodniu ciąży. Przewidywany termin porodu, to połowa października. Do marca b.r zatrudniona byłam na pół etatu (płaca zasadnicza na umowie 800 zł). Od 1 marca pracodawca zmienił mi umowę na cały etat (płaca zasadnicza na umowie 1600 zł) ...
Tematy: ciąża, termin porodu, zasiłek macierzyński, wysokość zasiłku macierzyńskiego -
Pisemna informacja o zmianie czasu pracy i płacy po powrocie zastępowanego pracownika
15:34 27.04.2013 PORADA
Zastępowałam innego pracownika w czasie jego długotrwałej nieobecności. W związku z powyższym pracodawca poinformował mnie pisemnie o zmianie czasu pracy (zwiększenie etatu z 1/2 do pełnego etatu) oraz zmianie wysokości wynagrodzenia. W informacji tej zastrzegł, że warunki te ...
Tematy: zmiana umowy o pracę, czas pracy, zmiana warunków pracy, obowiązki pracodawcy -
Zawarcie umowy na zastępstwo z pracownikiem własnym zatrudnionym na czas nieokreślony
12:09 22.03.2013 PORADA
Pracownik jest zatrudniony na czas nieokreślony, zaszła konieczność, z racji posiadanego przez niego wykształcenia, aby przesunąć go do innej pracy na czas trwania nieobecności usprawiedliwionej innego pracownika. Wykształcenie jest jak najbardziej odpowiednie do wykonywania pracy na ...
Tematy: umowa na czas nieokreślony, umowa na zastępstwo, zmiana warunków pracy, zmiana stanowiska pracy -
Czy pracodawca może zmienić samemu umowę o pracę na 1/2 etatu?
21:03 27.02.2013 PORADA
Witam Dzisiaj szef ogłosił, że te osoby co mają umowę o pracę na czas nieokreślony zmienia im na 1/2 etatu. A jeśli ktoś się nie zgadza, to można złożyć wypowiedzenie. A przyczyną jest, że firma szuka oszczędności, bo ostatnie miesiące jest na minusie. Proszę mnie ...
Tematy: umowa na czas nieokreślony, zmiana warunków pracy, wypowiedzenie zmieniające, wypowiedzenie warunków pracy i płacy -
Pracodawca - zmiana warunków zatrudnienia i płacy
15:54 09.12.2012 PORADA
Jestem Pracodawcą, zatrudniłam od 02.11 br dwie osoby na stanowisku Doradcy Klienta na czas nieokreślony z wynagrodzeniem netto: 1.700 zł. Osoby te przejęłam jako nowy właściciel placówki bankowej. Na tym samym stanowisku pracowały dotychczas te dwie osoby. Przy przejęciu ...
Tematy: zmiana warunków pracy, zmiana umowy o pracę, przejście zakładu pracy na innego pracodawcę, wypowiedzenie warunków pracy i płacy -
Zmiana zakresu obowiązków tylko jednemu pracownikowi
11:21 16.11.2012 PORADA
Witam. Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda sytuacja prawnie, gdy zmieniane są obowiązki jednego pracownika z kilku na tym samym stanowisku. Sytuacja wygląda następująco: W firmie jest czterech liderów (maja ten sam zakres obowiązków i umowy na czas nieokreślony) jeden z nich w ...
Tematy: zakres obowiązków pracownika, zmiana zakresu obowiązków, warunki umowy o pracę, stanowisko pracy
Podobne tematy:
- wysokość wynagrodzenia
- umowa o pracę
- czas pracy
- podróż służbowa
- umowa zlecenia
- wynagrodzenie za pracę
- wypowiedzenie umowy o pracę
- telepraca
- minimalne wynagrodzenie
- formy zatrudnienia
- nadgodziny
- umowa na czas określony
- stosunek pracy
- obowiązki pracownika
- umowy terminowe
- stanowisko pracy
- wypowiedzenie zmieniające
- praca w godzinach nadliczbowych
- wypowiedzenie warunków pracy i płacy
- umowa na czas nieokreślony