zmiana zakresu obowiązków - wiadomości i porady tematyczne
-
Zmiana stanowiska w pracy
23:39 23.08.2022 PORADA
Witam. Witam. Proszę o podanie paragrafów oraz wyjaśnienie kwestii zmiany stanowiska pracy. Obecnie jestem Elektrykiem zatrudnionym na stanowisku Elektryka. Pracodawca chce mi zmienić stanowisko na Energetyka bez żadnego aneksu do umowy. Czy może to zrobić? I drugie pytanie. Jestem ...
Tematy: stanowisko pracy, zmiana stanowiska pracy, odmowa zmiany stanowiska, zakres obowiązków pracownika -
Odmówienie przejścia z 1/3 etatu sprzątaczki na 1/2 etatu sprzedawcy w okresie ochronnym
10:38 21.07.2021 PORADA
Dzień dobry, zaproponowałam pracownicy w okresie ochronnym przejście z 1/3 etatu sprzątaczki na 1/2 etatu sprzedawcy. Po wstępnej zgodzie - odmówiła (po 2 dniach), nie zgodziła się też na rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. Chce zostać zwolniona dyscyplinarnie twierdząc, że nie ...
Tematy: okres ochronny, zmiana warunków pracy, zmiana stanowiska pracy, zmiana umowy o pracę -
Czy można zmienić zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, z pozostawieniem nazwy
12:00 26.05.2020 PORADA
Czy można zmienić wicedyrektorowi zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, zmieniając regulamin organizacyjny i wręczając zakres obowiązków referenta z nazewnictwem wicedyrektor? Jestem w okresie chronionym.
Tematy: zakres obowiązków pracownika, stanowisko pracy, obowiązki pracownika, zmiana zakresu obowiązków -
Czy pracodawca może odsunąć mnie na niższe stanowisko w przypadku utrzymania dotychczasowego?
10:10 06.05.2016 PORADA
Witam, mam pytanie, czy pracodawca może przenieść pracownika na niższe stanowisko z zupełnie nowym zakresem obowiązków w przypadku gdy nadal utrzymane jest to stanowisko, a pracownik niczym nie zawinił?
Tematy: degradacja, zmiana zakresu obowiązków, zakres obowiązków pracownika, art. 42 kodeksu pracy -
Co można zmienić pracownikowi w okresie ochronnym?
08:19 25.04.2016 PORADA
Witam, proszę o odpowiedź na następujące pytania. Czy pracownikowi w okresie ochronnym przed emeryturą można zmienić zakres obowiązków? Jestem ksiegową w małej firmie, księgowość prowadziłam sama a teraz księgowość została oddana do biura rachunkowego. Czy można zmienić ...
Tematy: okres ochronny przed emeryturą, zakres obowiązków pracownika, zmiana zakresu obowiązków, grafik pracy -
Jakie mam prawa w związku z dodatkowymi obowiązkami?
08:45 03.07.2015 PORADA
Witam, pracuję w urzędzie wojewódzkim w danym oddziale. Od 15 miesięcy dodatkowo uczestniczę w wydziałowym zespole wykonując zadania z innego oddziału (zupełnie inny zakres obowiązków), za co nie dostaję żadnego dodatku zadaniowego, natomiast otrzymałam jedną nagrodę specjalną. ...
Tematy: obowiązki pracownika, zakres obowiązków pracownika, zmiana zakresu obowiązków, stanowisko pracy -
Zwiększenie zakresu pracy pracownika bez jego zgody
15:12 22.05.2015 PORADA
Witam, pracuję w Urzędzie Gminy. Były wybory. Zmienił się burmistrz. Pracuję tam od 8 lat na jednym stanowisku z jednym zakresem obowiazków. Nowy wójt wymyślił reorganizację. Utworzył referaty. Z pracowników wybrał kierowników referatów. A obowiązki tych kierowników porozdzielane ...
Tematy: zakres obowiązków pracownika, uprawnienia pracodawcy, gmina, zmiana warunków pracy -
Zmiana obowiązków po powrocie z urlopu macierzyńskiego
22:07 20.03.2015 PORADA
Witam, miesiąc temu wróciłam do pracy po powrocie z urlopu macierzyńskiego. Z obawy przed zwolnieniem zmniejszyłam wymiar czasu pracy na 7/8. Niestety nie wróciłam do swoich obowiązków. Pracowałam jako kierownik. Obecnie tylko na umowie mam wpisane to stanowisko, którego pracodawca nie ...
Tematy: urlop macierzyński, powrót do pracy po urlopie macierzyńskim, zmiana zakresu obowiązków, zmniejszenie etatu -
Umowa zlecenie a zasiłek chorobowy
15:39 08.09.2014 PORADA
Witam, w ubiegłym roku byłam zatrudniona przez tatę na umowę zlecenie na 600 zł miesięcznie (pracowałam kilka godz. tygodniowo). W kwietniu i maju umowy nie podpisywaliśmy (nie było pracy), od czerwca mam nową umowę zlecenie na kwotę 3500 zł (zmieniły się moje obowiązki, pracuję ...
Tematy: umowa zlecenia, zasiłek chorobowy, wynagrodzenie chorobowe, zmiana zakresu obowiązków -
Czy pracodawca może powiększyć zakres obowiązków pracy osobie chronionej przedemerytalnie?
22:37 19.08.2014 PORADA
Czy pracodawca może powiększyć zakres obowiązków pracy osobie będącej pod ochroną przedemerytalną? Jest to praca fizyczna (sprzątaczka), a chodzi dokładnie o dodanie metrów ponad etat bez zwiększenia płacy.
Tematy: ochrona przedemerytalna, wiek przedemerytalny, okres ochronny, zmiana warunków pracy
Podobne tematy:
- zakres obowiązków pracownika
- stanowisko pracy
- zmiana stanowiska pracy
- zmiana warunków pracy
- uprawnienia pracodawcy
- prawa pracownika
- obowiązki pracownika
- porozumienie zmieniające
- warunki umowy o pracę
- ochrona przedemerytalna
- wynagrodzenie dla pracownika
- okres ochronny
- aneks do umowy o pracę
- zmiana umowy o pracę
- referent
- powrót do pracy po urlopie macierzyńskim
- okres ochronny przed emeryturą
- uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem
- wysokość wynagrodzenia
- wypowiedzenie zmieniające