-
Najlepsze marki samochodów okiem dealerów. Mazda i kto jeszcze?
... marek z Grupy VW, które w ubiegłym roku znajdowały się na bardziej oddalonych od siebie pozycjach. Do najlepiej ocenionych marek koncernu zbliżył się też SEAT, ale mimo istotnego progresu pozostał poza TOP 15. – Przez dekadę badanie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Rynek reklamy przed Euro 2012
... działania marketingowe wpłynęły na tak silne kojarzenie marek z tą imprezą. Co więcej, jak pokazuje badanie „Monitoring reklamy na EURO 2012” wykorzystanie tych elementów w ... marek przy okazji EURO 2012 oraz tego, co Polacy sądzą na temat kampanii reklamowych na Mistrzostwa Europy dostępne są w raporcie z badania. Informacje o badaniu Badanie ...
-
Polscy operatorzy MVNO mało popularni
... też użytkownicy Internet (10% planuje wybór nowego operatora). Mocne marki: Mobilking, Carrefour Mova, MyAvon, mBank Mobile Badanie rozpoznawalności marek MVNO przebiegło w trzech etapach. Pierwszy to badanie „top of mind”. Respondenci mieli wskazać pierwszą markę wirtualnego operatora telefonicznego, która przychodzi im do głowy. Okazało ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - produkty luksusowe
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... Badanie KPMG objęło swoim zasięgiem przeszło 5 000 respondentów z Polski i stało się bazą do stworzenia zestawienia TOP 100 Marek ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce – Top20
... . Informacje o badaniu Tegoroczne badanie konsumenckie Superbrands zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na próbie N=15035, w dniach 4-30 września 2014 r., wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy. Badanie uwzględniało ponad 2400 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów ...
-
Polscy internauci komentują marki i produkty
... wyczerpujące badanie postaw i zachowań konsumentów online, zarówno w skali globalnej jak i lokalnej. Wyniki to nie tylko informacje o tym co konsumenci robią w Internecie, ale przede wszystkim dlaczego. Prezentując w formie przekrojowej poszczególne kraje i kategorie produktowe, Digital Life ukazuje konkretne możliwości rozwoju dla marek z całego ...
-
Czego potrzebują marki własne?
... budowania pozytywnego wizerunku marki wesprzeć np. działaniami w social mediach. Producenci marek własnych w większości zaniedbują ich szeroką komunikację. Szkoda, bo nie potrzebne są ... Kilen, strategy director agencji social media Think Kong Metodologia badania Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 - 6.01.2014 metodą internetowych ...
-
Marki ukraińskie w polskich sklepach?
... marek ukraińskich, których sytuacja w wyniku wojny znacząco uległa pogorszeniu. Chętnie widzielibyśmy takie produkty na półkach sklepów, bo dzięki temu ich oferta będzie bogatsza, a nasi goście znajdą tam swoje ulubione produkty. Badanie ... wspierać ukraińskie marki i zapewnić ich dostępność. O badaniu Badanie zostało zrealizowane w lipcu 2022 r. na ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
... Hortex. Jak wygląda pełna lista zwycięzców? Badanie organizacji Superbrands już od 20 lat wyłania ścisłą elitę światowych marek. W naszym kraju projekt jest obecny ... konsumenci coraz więcej wymagają od marek - mówi Monika Kowalewska, dyrektor projektu. - Nie bez znaczenia jest też fakt, że badanie realizowane było w czasie trwania kampanii wyborczej. ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki, badania konsumentów, Allegro, Google, YouTube, Tymbark, Lego -
Jak 2. fala pandemii wpływa na zachowania konsumenckie?
... wyróżnia Polaków na tle innych nacji? Czy planujemy obecnie większe wydatki? Badanie „Global State of the Consumer Tracker” to cykliczne opracowanie poświęcone ... firma Deloitte po raz pierwszy zapytała respondentów o przekonania dotyczące marek własnych sieci handlowych i pozostałych marek. Najchętniej polscy respondenci kupują private labels, czyli ...
-
Wymiana opon: tajemniczy klient sprawdza, na co trzeba się przygotować?
... folii ochronnych wewnątrz auta (7% audytów) czy ozonowanie auta (6% audytów). O badaniu Badanie zostało zrealizowane techniką Mystery Calling w kwietniu 2021 roku na próbie N=190 audytów. Przebadanych zostało 18 najpopularniejszych w 2020 roku marek samochodowych (pod względem liczby sprzedanych nowych samochodów osobowych). W każdej marce ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... Marki najbardziej preferowane przez konsumentów znacznie się różnią, a omawiane badanie przyniosło tu pewne niespodzianki. Pokolenie Z preferuje reklamy na platformach Amazon, ... ich do otoczenia, w którym się one pojawią. Oznacza to, że zadaniem marek jest poszukiwanie możliwości wyróżnienia się w znaczący sposób, spotkania się z konsumentami w ...
-
Coca-Cola czy Pepsi - który napój wybiorą Polacy na święta?
... sprzedaży w wielosztukach za atrakcyjną cenę, na które decyduje się wiele marek w tym okresie. Badanie ekspozycji napojów gazowanych na sklepowych półkach eLeader wykonał na ... zdjęcia sklepowej półki wykonanego smartfonem. Nie jest to pierwsze takie badanie przeprowadzone przez polską firmę. Wcześniej eLeader wykorzystał tą samą technologię, by ...
-
Konsumenci i podejmowanie decyzji
... i KRC Research przeprowadziły globalne badanie konsumenckie. Wyniki badania sprowadzają się do następujących, ... Badanie wyodrębniło trzy typy rzeczników: Rzecznicy zaangażowani (9 proc. globalnych konsumentów) angażują się w widoczne czynności takie jak organizacja protestów lub prowadzenie blogów z zamiarem poparcia ważnych spraw i problemów, marek ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2009
... nasycenie usługą telefonii stacjonarnej. Znajomość spontaniczna trzech największych marek telefonii ruchomej jest na podobnym poziomie: Era (84,3%), Orange (84 ... kolei (89,1%) gospodarstw domowych posiadających komputer ma w domu dostęp do sieci Internet. Badanie pokazuje, iż większość Polaków korzystała z sieci Internet w ciągu ostatniego miesiąca ( ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... i marek. Obecnie pokolenie Z liczy sobie już około 2 miliardy ludzi na całym świecie. Do jakich wniosków prowadzi badanie AdReaction: Engaging Gen X, ... X, Y i Z) Firma Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie na próbie ponad 23 tys. konsumentów w wieku 16–49 lat w 39 krajach. Badanie jakościowe zrealizowano także wśród konsumentów z pokolenia Z ...
-
Zatrudnianie cudzoziemców nie jest tanie
... z niedoborów kadrowych wśród Polaków – podsumowuje Marek Śliwiński. Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach Barometru Rynku Pracy VII zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących ...
-
Polscy internauci a konkursy na Facebooku
... sprzyjają budowaniu więzi z marką. Jak pokazuje badanie „Marki w serwisach społecznościowych” przeprowadzone przez IIBR, konkursy organizowane na profilach marek na Facebooku trafiają jedynie ... marką związany był ostatni konkurs w jakim wzięli udział. „Badanie pokazało, że z konkursami na profilach marek jest podobnie jak tzw. ‘dawaniem lajków’. ...
-
Showrooming z telefonem w dłoni
... Tym samym zjawisko to staje się poważnym zagrożeniem dla handlu detalicznego. Coroczne badanie TNS Mobile Life, opierając się na wywiadach z 38 000 respondentów z ... zagrożenie dla tradycyjnego handlu. Jednocześnie jednak są także szansą dla tych marek, które wykorzystując kanały mobilne odpowiednio wywołają zaangażowanie konsumenta i będą umiały ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 – banki
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Branża motoryzacyjna kwitnie w Europie Środkowej
... na ten rozwój. Należy te przeszkody niwelować, ale nasze badanie pokazuje, że producenci samochodów na dobre zagościli w Polsce, Słowacji, Czechach, Węgrzech, Bułgarii i Rumunii – podsumowuje Marek Turczyński. Informacje o badaniu Badanie Deloitte Automotive zostało przeprowadzone za pomocą kwestionariuszy dostarczonych kierownictwu 8 producentów ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2017
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dwunastu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
... pod marką własną to: artykuły dekoracyjne i wyposażenia domu, artykuły papiernicze i biurowych oraz zabawki. Badanie przeprowadzone przez agencję Inquiry w styczniu 2021 roku dowiodło, że większość Polaków ma świadomość istnienia marek własnych w kategorii artykułów przemysłowych. Aż 82% spośród badanych deklaruje, że spotkało się z tego ...
Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty, markety, sieci handlowe, Lidl, Biedronka, Kaufland, Tesco, Auchan, Carrefour -
Inflacja niweczy eko-zachowania konsumentów?
... staje się luksusem zamożnych konsumentów. Badanie Who Cares, Who Does potwierdza ten wniosek. Przykładowo ceny 20 czołowych marek, które osiągają najlepsze wyniki w grupie „ ... z dużą rezerwą podchodzi do działań podejmowanych przez marki i faktycznej troski marek o środowisko. O badaniu Badanie Who Cares, Who Does? to jedno z największych w skali ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dwunastu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od trzynastu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Najgorsze banki według internautów
... media branżowe: Brief i Mediarun.pl. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane w kwietniu b.r. Na jego potrzeby zebrano z Internetu i przeanalizowano ponad 100 000 fragmentów wypowiedzi dotyczących wybranych marek z okresu ostatnich 2 lat na temat największych marek bankowych w Polsce. Wyniki opracowano na podstawie automatycznej analizy ...
-
Marki kojarzone z Euro 2012
... są sponsorami mistrzostw i tak kojarzone są przez badanych z turniejem. Marki motoryzacyjne Pośród marek motoryzacyjnych najczęściej wymienianą marką, kojarzącą się z Euro 2012, jest PKN Orlen, ... jako raport „Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?”. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane w styczniu 2012 roku, na terenie całego kraju, ...
-
Polskie kobiety polubiły piwo
... Panie chętnie sięgają po piwa ciemne - portery i koźlaki. Jak podkreśla Marek Suliga, Wielki Mistrz Bractwa Piwnego i degustator piwa ciemne są wprawdzie mocniejsze od ... piwo, wydają się mężczyznom bardziej seksowne, pewne siebie i niezależne. Informacje o badaniu Badanie Instytutu Homo Homini zostało przeprowadzone w lutym 2012 roku. Na losowej ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... już dostarczać wiedzy o możliwościach optymalnej harmonizacji strategii komunikacyjnych marek na platformach społecznościowych i mobilnych. 3. Nie tylko dużo, ale też ... wiedzę do realizacji celów w zakresie promowania marek. Firma Millward Brown zrealizowała w ostatnim czasie badanie na temat preferencji mieszkańców USA przy korzystaniu z ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Inspiracja czy wierna kopia? Naśladownictwo marki w rozkwicie
... towar naśladujący z oryginalnym. – Skuteczne zmylenie uwagi konsumenta przez stosowanie marek naśladujących wpływa na rozpowszechnianie się nieuczciwej konkurencji. Tych ... i bezpieczne nawyki podejmowania decyzji – dodaje profesor Falkowski. Informacje o badaniu Badanie zrealizowano w 2014 roku. Autorzy: prof. dr hab. Andrzej Falkowski (kierownik), ...
-
Rusza sezon na reklamy środków na przeziębienie i grypę
... 12,22 sekundy. gemiusAdReal gemiusAdReal to pierwsze na rynku badanie, które dostarcza dane na temat aktywności reklamowej wszystkich marek komunikujących się z konsumentami poprzez internet i telewizję. Dzień ... form reklamowych, sposobów rozliczeń oraz coraz bardziej złożony proces zakupu i emisji. Badanie to umożliwia określenie zarówno potencjału ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... tym roku więcej wysiłku w optymalizację kopii kreatywnych pod kątem emisji w Internecie. Badanie Dynamic Logic pokazało, że wprawdzie reklamy telewizyjne „zaprzęgnięte” do ... porównaniu z rokiem poprzednim, a efekty osiągnięte w tym kanale komunikacji będą odgrywały dla marek coraz większą rolę w porównaniu ze „zwykłym” Internetem. Marki znajdują swoje ...