-
Media elektroniczne - trendy 2011
... tym roku więcej wysiłku w optymalizację kopii kreatywnych pod kątem emisji w Internecie. Badanie Dynamic Logic pokazało, że wprawdzie reklamy telewizyjne „zaprzęgnięte” do ... porównaniu z rokiem poprzednim, a efekty osiągnięte w tym kanale komunikacji będą odgrywały dla marek coraz większą rolę w porównaniu ze „zwykłym” Internetem. Marki znajdują swoje ...
-
Marki godne zaufania 2011
... Nestlé, ING TFI, Olej Kujawski i Herbapol. Europejskich respondentów poproszono również o wskazania marek o najlepszej reputacji pod względem ekologii - dla każdej z wymienionych kategorii. W ... nasze opinie i decyzje, a także zaufania do wielu innych aspektów życia. Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... tys. złotych brutto miesięcznie. Analiza ta została uzupełniona o badanie firm będących właścicielami polskich marek premium i luksusowych, w wyniku czego otrzymano 24 ankiety. Przedstawiciele wybranych firm odpowiadali na pytania dotyczące między innymi historii ich marek, sytuacji w danym segmencie rynku, barier ograniczających rozwój, kanałów ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... dodawane będą coraz to nowsze elementy personalizacji. Zrealizowane przez Criteo badanie w wyraźny sposób dowodzi, że współcześni marketerzy odchodzą od kreatywnych treści ... granicę, która musi zostać zlikwidowana. To właśnie te właściwości maksymalizują szansę marek na utrzymanie klientów oraz ocenę wartości tych klientów w czasie (LTVC) – w celu ...
-
Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację
... w wieku powyżej 16 roku życia). Badanie to miało na celu kompleksową analizę doświadczeń klientów ... badanie (również metodą CAWI) zostało przeprowadzone przez zewnętrzną firmę badawczą w maju 2019 r., na próbie ponad 1003 respondentów. To badanie miało na celu pogłębienie wniosków z raportu KPMG „[Cyfrowy] Klient nasz pan”. Analizą objęto 20 marek ...
-
PR w branży motoryzacyjnej
... bazie ocen działań public relations prowadzonych dla poszczególnych marek samochodów, przyznanych przez dziennikarzy. Zwycięzcami rankingu głównego zostały marki: Renault (z ... co roku" - mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM SAMAR. O badaniu Badanie zostało przeprowadzone w okresie wrzesień-listopad 2005 roku. Zebrano 57 wypełnionych ankiet głównych, ...
-
Polki i kosmetyki
... lub któraś marka zagraniczna, a na drugim – jedna z marek zagranicznych, czasem dodatkowo Bell lub Inglot. Ogółem wśród marek detalicznych pierwsze miejsce w spisie należy ... , Vichy, Dr Irena Eris. Każda z tych marek ma „swoją” kategorię produktów, w której zajmuje dobrą pozycję. Informacje o badaniu Badanie zostało wykonane na przełomie 2006/2007 ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Influencerzy podczas COVID-19: zyskał Lewy, stracił kontrowersyjny reżyser
... badanie potwierdza, jak trudnym i złożonym testem okazał się dla nas koronawirus. Stają przed nim konsumenci, ale także marki oraz influencerzy. Dla marek ... narzędzie MediaCom Warszawa, którego podstawą jest cykliczne szeroko zakrojone badanie konsumenckie CAWI, przeprowadzane na reprezentatywnej grupie kilkudziesięciu tysięcy respondentów. IPI ...
-
Konsumenci częściej wybierają marki własne
... Deloitte odnotowali spadek zainteresowania, tzw. store brands na korzyść znanych i dużych marek, w tym miesiącu można zaobserwować całkowite odwrócenie tego trendu. Name brands, ... (42 proc.). O badaniu Badanie „Global State of the Consumer Tracker” zostało przeprowadzone po raz piętnasty na świecie i po raz dwunasty w Polsce. Badanie reakcji i obaw ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... (2,72%). gemiusAdReal gemiusAdReal to pierwsze na rynku badanie, które dostarcza dane na temat aktywności reklamowej wszystkich marek komunikujących się z konsumentami poprzez internet i telewizję. Dzień po ... form reklamowych, sposobów rozliczeń oraz coraz bardziej złożony proces zakupu i emisji. Badanie to umożliwia określenie zarówno potencjału, ...
-
Zachowania konsumentów: czy chcemy kupować ukraińskie marki?
... ? Jak duży odsetek polskich konsumentów uważa, że należy wspierać rozwój ukraińskich marek na krajowym rynku? Agencja Inquiry przedstawiła wyniki drugiej fali badania dotyczącej ... rozwój dla polskich sieci sklepów (30% vs 43% w 2022 roku). Nasze tegoroczne badanie wyraźnie wskazuje, że ubiegłoroczny entuzjazm co do obecności ukraińskich produktów na ...
-
Biedronka, Allegro i Lidl liderami YouGov Ad Awareness 2023
... Górnicka, prezeska firmy Inquiry. O badaniu YouGov BrandIndex: YouGov BrandIndex to jedyne w Polsce syndykatowe badanie kondycji marek, realizowane codziennie. Badanie jest realizowane przez firmę YouGov od 2019 r. i obejmuje kilkaset marek obecnych na polskim rynku w kilkunastu kategoriach. Roczna wielkość próby wynosi N=9000 osób dla każdej ...
-
Pozycjonowanie marki - koncept
... największe korporacje, coraz częściej są one tworzone na potrzeby mniejszych marek międzynarodowych i także marek polskich. Po co nam właściwie wiarygodna opowieść o marce? Może ... jest silniejszy i nie chcemy tej decyzji podejmować samodzielnie, możemy przeprowadzić badanie ilościowe (koncept & usage test lub koncept test), które wyłoni zwycięzcę. ...
-
Najbardziej wyraziste marki samochodów
... jedną cechę wizerunkową. Natomiast w przypadku marek Kia i Hyundai ta proporcja wynosi jedynie 30%. Oznacza to, że Volkswagen ma w Polsce zdecydowanie bardziej wyrazisty i czytelny wizerunek, niż dwie wymienione marki koreańskie. Badanie pozwoliło także nakreślić mapę percepcyjną wizerunków badanych marek rozlokowanych wokół dwóch wymiarów oceny ...
-
Najpopularniejsze w Internecie marki RTV
... - Marek Troszyński z firmy badawcza Zetema, współautor raportu. To kolejne z serii opracowań agencji interaktywnej Think Kong oraz firmy badawczej Zetema na temat wizerunku marek w Internecie. W przyszłości planowana jest realizacja m.in. opracowań dotyczacych rynku usług telekomunikacyjnych i marek motoryzacyjnych. Badanie na temat marek RTV ...
-
Globalne marki stawiają na handel online
... marki szybko rozbudowują swoją ofertę w sieci. Coroczne badanie CBRE “Globalizacja handlu detalicznego”, w którym udział wzięło 326 wiodących międzynarodowych sieci detalicznych (w tym markowych sklepów różnych branż, supermarketów, restauracji i kawiarni) z 22 krajów wykazało, że 80% marek posiada już katalog internetowy, w którym można zapoznać ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - motoryzacja
... 100 to jedyne badanie wartości marek na świecie, w którym uwzględnia się opinie klientów na temat kupowanych marek, w połączeniu z rygorystyczną analizą danych finansowych, wycen rynkowych, raportów analitycznych oraz profili ryzyka. Raport z badania, dostępny w Internecie, zawiera ranking oraz analizę najcenniejszych marek w kluczowych regionach ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... wszystkie marki muszą również brać pod uwagę lokalny kontekst społeczno-kulturowy”. Badanie AdReaction zawiera kilka kluczowych rekomendacji dla twórców reklam, agencji mediowych i ich klientów – pozwolą one skuteczniej osiągnąć zaangażowanie widzów różnej płci: Większość marek powinna dbać o „oba końce spektrum”, odpowiadając na potrzeby zarówno ...
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki
... edycja badania pozwala porównać stosunek Polaków do private labels, czyli marek własnych sieci handlowych i pozostałych marek. 38 proc. konsumentów, którzy preferują duże marki ... nie grozi nam spowodowany pandemią brak dostaw żywności czy zamknięcie sklepów. Badanie przeprowadzone na przełomie października i listopada pokazuje jednak powrót takich ...
-
Jacy są polscy konsumenci?
... się w przypadku Polaków otwartość na próbowanie produktów alternatywnych marek. Najbardziej przywiązani do marek są Węgrzy i Brytyjczycy. Ci ostatni, chociaż zajęli ostatnie ... sąsiadów, zaś najmniej uwagi temu aspektowi poświęcają Brytyjczycy i Hiszpanie. Badanie wykazało, że kobiety i mężczyźni mają równy ogólny iloraz "zakupowej inteligencji ...
-
Kultura firmy: czym cechują się Polacy?
... dziwią mnie wyniki badania przeprowadzonego przez specjalistów Extended DISC” - mówi Marek Smolarz, Dyrektor Generalny Diners Club Polska, firmy która jest organizatorem ... : Japonia, Brazylia, Francja, Niemcy, Włochy, czy Singapur. Informacje o badaniu Badanie Kultury Przywództwa zostało przeprowadzone metodą ankiety internetowej na stronie Talent ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2018
... Respondenci wyłonili 67 laureatów reprezentujących 15 branż. Warto podkreślić, że badanie Antal nie proponuje możliwych odpowiedzi - ankietowani, pytani o najbardziej pożądanego ... i branża budowlana, produkcja, transport, spedycja i logistyka, ubezpieczenia. Na 67 wyróżnionych marek, aż 41 to również ubiegłoroczni laureaci. Jednocześnie, tylko 7 firm ...
-
Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji
... zaangażowana cała organizacja, a nie tylko dział HR. Jedna droga dla dwóch marek Opracowanie „Candidate Experince” nie pozostawia wątpliwości - marka pracodawcy oraz ... specjalistyczne, menedżerskie i wyższe, posiadających co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe. Badanie zostało zrealizowane w dniach 22.01-8.02.2019. Ankietę wypełniło łącznie ...
-
Filantropia efektem ubocznym COVID-19?
... marek społecznie odpowiedzialnych, a dla więcej niż co trzeciej osoby (38%) prowadzenie przez firmę działań w obszarze CSR jest zachętą do zakupu jej produktów lub usług. BADANIE ... społecznych, biznesu i darczyńców indywidualnych. Badanie „Filantropia w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) 2020” Badanie zostało przeprowadzone w maju 2020 roku przez ...
-
Lojalność e-klienta
... rynku docelowego, - zdobycie zaufania e-klienta, - dostarczanie obsługi na wysokim poziomie, - oferowanie silnych marek, - właściwe zarządzanie procesem komunikacji, - tworzenie firmowych klubów, - badanie preferencji klientów, - obserwowanie i analizowanie zadowolenia klienta. Zdefiniowanie rynku docelowego Zajmowanie nisz internetowych przez ...
Tematy: -
Najpopularniejsze marki w polskich centrach handlowych
... . Raport to publikacja mająca na celu standaryzację terminologii i uzupełnienie wiedzy o rynku centrów handlowych w Polsce. - Po raz kolejny przeprowadziliśmy największe badanie najemców (marek) oraz poziomu wynajmu w 213 centrach handlowych w Polsce, które łącznie stanowią ok. 70% nowoczesnej powierzchni centrów handlowych w kraju. Wzięliśmy pod ...
-
Jakie samochody firmowe w Polsce?
... uwagę, że przedstawiciele jednej firmy bardzo często jeżdżą samochodami różnych marek (czasami nawet 5). Jest to szczególnie widoczne w mikro i małych przedsiębiorstwach, gdzie ... opłat w pierwszym roku trwania umowy – komentuje Tomasz Sudaj. Metodologia badania Badanie „Samochody firmowe: portret i finansowanie” zostało przeprowadzone przez Instytut ...
-
Henkel przejmuje część PZ Cussons. UOKiK stawia warunki
... marek E, Kokosal i IXI, pod którymi sprzedawane są środki do prania tkanin oraz płyny do płukania tkanin i płyny do ręcznego zmywania naczyń. Badanie rynku W trakcie prowadzonego postępowania UOKiK przeprowadził badanie ...
-
Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?
... badanie rynkowe online. Konsumenci oceniali znajomość marek oraz wskazywali, czy poleciliby je innym. Odpowiadali również na pytanie otwarte o rolę, jaką w ich życiu odgrywa marka. Łącznie pod ocenę poddanych zostało ponad 2000 marek ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja
... okazji notując wzrost o 14% przy wartości marki wynoszącej 12,2 mld USD. Kilka marek – w tym BT i Verizon – ukierunkowało się na osiąganie wysokich marż i bardzo obiecujące ... na region EMEA w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... marce rzadziej warto częściej zaglądać i nawiązywać rozmowę z potencjalnymi Klientami. W przypadku marek: Jysk, IKEA, czy Fabryka Mebli Forte możemy mówić o większym ... a na drugim portale internetowe – 9 mln zł AVE. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie wybranych marek z branży meblarskiej: Abra, Agata Meble, IKEA, Black Red White ...
-
H&M bije Reserved. Gdzie kupujemy ubrania?
... czy Zara). Zwrócić uwagę należy również na dużą liczbę marek polskich producentów, w tym cztery z sześciu marek należących do grupy LPP (Reserved, House, ... (17%). Informacje o badaniu Firma PMR przeprowadziła badanie na reprezentatywnej próbie 606 dorosłych mieszkańców Polski. Badanie zrealizowano techniką wywiadów telefonicznych CATI. Do rozmowy ...
Tematy: odzież, obuwie, marki odzieżowe, H&M, Reserved, moda, handel detaliczny, odzież damska, moda męska -
Kobiety na rynku pracy. Portret własny
... – tłumaczy Marek Jurkiewicz. Widać jednak zmiany. Nie chodzi tu tylko o wynagrodzenia, ale także o stworzenie w firmie atmosfery przyjaznej kobietom. Jak pokazuje badanie InfoPraca.pl ... przełoży się to na lepszą sytuację w firmie – podsumowuje Jurkiewicz. Informacje o badaniu Badanie „Portret kobiety pracującej” zostało przeprowadzone w dniach 27.02 ...
-
Indeks NBI: Niemcy znowu na prowadzeniu
... uprzednim wstrząsie, ponownie się ustabilizowało. Francja i Japonia – skok w globalnym postrzeganiu narodowych marek Francja i Japonia zanotowały poprawę, korzystając ze spadku Stanów Zjednoczonych, ... . Próbę stanowi 20 185 osób w wieku +18 lat w 20 krajach. Tegoroczne badanie zrealizowano w dniach 7-25 lipca 2017 roku. 50 krajów, które brały udział ...