-
Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami
... bankowej, doszliśmy do wniosku, że polskie banki nie w pełni spełniają oczekiwania klientów, którzy są nadal bardzo konserwatywni i postrzegają je jako instytucje zaufania ... to dobrze postrzegane pod względem przejrzystości oferty, dostępności czy obsługi klienta. Spośród innych badanych kategorii najbliżej wizerunku idealnego były: e-commerce, ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... przez ciebie produkty i usługi. Na wizerunek marki składają się wyobrażenia, oczekiwania, odczucia i skojarzenia, dotyczące wszystkich płaszczyzn działalności sklepu, począwszy od ... kompletnych informacji, które będą mogli udzielać klientom. 2. Dbałość o każdego klienta Indywidualne podejście i spersonalizowana oferta powodują, że odbiorca staje się ...
-
Monitor Rynku Pracy I kw. 2018 r.
... kierowniczy (77%). Poniżej średniej uplasowali się specjaliście (72%), sprzedawcy i pracownicy obsługi klienta (63%) oraz robotnicy niewykwalifikowani (54%). Pracę zamierza zmienić co drugi ... , wiele osób, które zmieniły pracę uzyskało zatrudnienie spełniające wszystkie ich oczekiwania. To oznacza, że o ile tendencje na rynku pracy się utrzymają, ...
-
3 sposoby wsparcia kandydata przez rekrutera
... . Co więcej, ekspert agencji rekrutacyjnej stara się dokładnie poznać oczekiwania kandydata wobec przyszłego pracodawcy i potencjalnego stanowiska. Umożliwia to nie tylko lepsze ... Zwiększa to szansę na pozytywne pierwsze wrażenie w trakcie spotkania u klienta. Rekruter stara się także o przekazanie profesjonalnego feedbacku po zakończonym spotkaniu, ...
-
Rośnie zaufanie do banków. Deklaruje je 87% Polaków
... na opinie pozytywne – 72 proc. Najbardziej istotnymi czynnikami wpływającymi na subiektywną poprawę oceny zaufania wśród respondentów były: dbałość o klienta i fachowość obsługi, a także poczucie bezpieczeństwa i stabilizacja rynku. Wśród czynników spontanicznie wymienianych jako obniżających poczucie zaufania, respondenci wskazywali przede ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... były praktycznie niewidoczne dla mających sprecyzowane oczekiwania i wymagania, a często także kapryśnych klientów. Mówiąc wprost, rozczarowujące ... klienta w czasie. W swojej najprostszej formie wskaźnik CLV oblicza się, dodając zyski z danego klienta wygenerowane w okresie współpracy, a następnie pomniejszając je o koszt pozyskania tego klienta ...
-
Nowych mieszkań szukamy coraz bardziej świadomie
... mediów społecznościowych, wpłynęły na ukształtowanie nowego, lepiej zorientowanego klienta mieszkaniowego. Klient występuje z pozycji eksperckiej, dlatego my – deweloperzy ... zakupowa klientów zdecydowanie wzrosła, podobnie jak zwiększyły się ich oczekiwania. Dziś osoby poszukujące mieszkania mogą wybierać spośród bardzo rozbudowanej oferty ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2020
... wskazują, że szczególnie potrzebne będą osoby związane z inżynierią, logistyką oraz obsługą klienta. WYNAGRODZENIA - STABILIZACJA PŁAC Za nami rok podwyżek – aż 80 proc. ... Dzięki temu część kandydatów już teraz nieco ostrożniej formułuje swoje oczekiwania finansowe i zwraca większą uwagę na możliwości rozwoju, ścieżki kariery, atmosferę pracy ...
-
Czy pandemia zmniejsza sprzedaż mieszkań?
... wszystkie elementy procesu, poza tymi, które z przyczyn prawnych wymagają obecności klienta w biurze, możemy poprowadzić zdalnie, jeżeli klient wyrazi taką potrzebę. Nawet ... oraz przyrody, co z kolei dotyczy bezpośrednio lokalizacji inwestycji. W poprzednim kwartale te oczekiwania się kształtowały, ale dziś wiemy, że zostają na dłużej. Oferta ...
-
Polskie banki: jakie wyzwania w 2021 roku?
... powinien oczekiwać sektor bankowy w 2021 roku? Na czym skupiać będą się nowe oczekiwania klientów Czy czeka nas odbicie zysków sektora bankowego? Wprawdzie ... W przyszłości banki z jeszcze większą ostrożnością będą udzielać kredytów konsumpcyjnych. Sytuacja klienta oraz jego zdolność do spłacania zadłużeń będzie jeszcze ściślej weryfikowana ...
-
Kierownica to część samochodowa: sprzedaż wymaga rejestracji do podatku VAT
... kierownicy. Modyfikacja jest wykonywana na materiale powierzonym od klienta. Z uwagi na długi okres oczekiwania, 4 do 5 tygodni, Wnioskodawca wykonuje również modyfikację na kierownicach, które wcześniej zakupił i ma na stanie. Po wykonaniu usługi i dostarczeniu kierownicy do klienta - klient odsyła swoją starą kierownicę. Wątpliwości Wnioskodawczy ...
-
E-klienci. Wydają, ale wymagają
... marka udzieli im odpowiedzi maksymalnie w ciągu 3 godzin. Dla co 4. klienta możliwy czas oczekiwania jest jeszcze krótszy i wynosi maksymalnie godzinę. Marka musi być ... jakich korzystają podczas e-zakupów, będą dostępne także offline. Co to za oczekiwania? Konsumenci chcą przede wszystkim w sklepach stacjonarnych korzystać z atrakcyjnych promocji ...
-
3 znaki zapytania dotyczące dotyczące Bezpiecznego Kredytu 2%
... 50%. Minister Rozwoju i Technologii potwierdził niedawno, że najlepszy dla klienta banku wariant liczenia zdolności będzie stosowany w programie BK 2%. KNF ma z ... i technologii, będzie to w granicach 30 - 40 tys. rocznie, a najbardziej optymistyczne oczekiwania wskazują na liczby rzędu 50 tys. kredytów rocznie, a nawet więcej. Tymczasem w ustawie z ...
-
Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?
... . źle wyglądający check-out, a więc czynnik decydujący o utracie klienta. Badanie „Lost in Transaction” ujawniło szereg czynników zniechęcających klienta do zakupów. Dla co drugiego Polaka jest ... mniej, bo 42 proc. klientów rezygnuje z zakupu przez zbyt długi czas oczekiwania na zamówienie, a średnio co trzeci Polak nie kończy transakcji, jeśli nie ...
-
Czy biuro podróży musi wypłacić odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot?
... . Biuro podróży ma obowiązek niezwłocznie poinformować klienta o odwołaniu lub opóźnieniu lotu oraz o przysługujących mu prawach. W przypadku odwołanego lotu, biuro podróży powinno zapewnić alternatywny środek transportu do miejsca docelowego bez dodatkowych kosztów dla klienta. Jeśli opóźnienie lotu wymaga oczekiwania na kolejny lot przez noc ...
-
Jak zmienić dane pasażera na bilecie lotniczym w Wizz Air, Ryanair i LOT oraz ile to kosztuje?
... . Rezerwacje grupowe – zmiany danych w przypadku rezerwacji grupowych mogą wymagać kontaktu z dedykowanym działem obsługi klienta linii lotniczej. Procedury mogą być bardziej złożone, a opłaty różnić się w zależności od liczby osób ... bezpośrednio u pośrednika. Może to wiązać się z dodatkowymi opłatami administracyjnymi lub dłuższym czasem oczekiwania ...
-
Czy bank może działać bez papieru?
... przepływem informacji, by zdecydowanie zwiększyć efektywność, poprawić obsługę klienta, a tym samym zyskać przewagę wobec konkurencji. Zastąpienie papieru dokumentami w postaci elektronicznej może mieć zasadnicze znaczenie dla wzrostu satysfakcji klientów. Zmniejszy się czas oczekiwania na realizację zleceń, więcej uwagi personel będzie mógł ...
-
Rynek telekomunikacyjny a interesy konsumentów
... między Tele2 a Telekomunikacją Polską spowodowała, że obie firmy w walce o klienta uciekały się do nieuczciwych praktyk. W 2005 roku odnotowywano często ... i bez limitów w ściąganiu danych. Skala „odpływu” abonentów TP SA przerosła jednak oczekiwania nowych operatorów , w efekcie nie nadążali oni z realizacją wniosków o przyłączenie do Internetu. ...
-
Najskuteczniejsze techniki sprzedaży
... rządzące procesem zakupu. Aby sprzedać, najpierw trzeba przekonać klienta Pomimo zapewnień tradycyjnych szkoleniowców przekonywanie klienta, że czegoś chce lub potrzebuje, jest bardzo ... Czy mógłbyś mi dokładniej powiedzieć, w jaki sposób mój produkt wpisuje się w twoje oczekiwania? KLIENT: Jasne. Zastosuję go w... Czy widzisz, co się dzieje? Klient ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
... im pożądanych doświadczeń z naszą marką, obawiać się trzeba, że poprzez marketing stworzone zostaną oczekiwania, których nie będziemy w stanie spełnić. Stelios Haji-Ioannou, prezes easyGroup i założyciel ... . Nie wystarczy wysłać ludzi na szkolenia z obsługi klienta, aby wyróżnić się na rynku. Największy problem z obsługą klienta nie polega na tym, że ...
-
Radca prawny w przedsiębiorstwie
... pozwalają na świadczenie usług prawnych na odpowiednim poziomie, dostosowanym do potrzeb danego klienta. Optymalizację procesów w zakresie obsługi prawnej przedsiębiorstw umożliwia także wykorzystywanie dostępnych rozwiązań technicznych. Znane ... umowy oraz wskazywać rekomendacje w zakresie skutków prawnych decyzji biznesowych. Takie są oczekiwania ...
-
Nowe cele strategiczne źródłem przewagi konkurencyjnej
... korzystne wyniki w różnych okresach. Polepszenie wydajności operacyjnej (zmniejszenie kosztu obsługi klienta o 25%) miało przynieść korzyści stosunkowo szybko – 80% zamierzonych ... studentów do rozwijania całego swojego potencjału" miał zaspokoić oczekiwania studentów, zapewniając im edukację otwierającą możliwości kariery oraz gwarantującą, ...
-
Kredyt gotówkowy online od Meritum Bank
... . Wypłata kredytu następuje online na wskazany przez klienta we wniosku rachunek bankowy. „Udostępniliśmy kredyt gotówkowy w systemie bankowości elektronicznej z myślą o oszczędności czasu naszych klientów. Teraz klienci Meritum Banku uzyskują kredyt bez wychodzenia z domu i bez oczekiwania na kuriera z umową. Dokumentacja kredytowa również jest ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... najważniejsza. Rzeczą istotną dla sklepów, stało się nie tylko przyciągnięcie klienta, ale też utrzymanie i walka o jego lojalność. Klienci cenią sobie bezpieczeństwo, ... osobowych. Co szósta osoba spośród niekupujących rezygnuje z zakupu z powodu długiego oczekiwania na wysyłkę, a 4% zostało zniechęconych przez znajomych. Co ciekawe, podczas gdy aż ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... i standard budowanych nieruchomości określa się tu nie w oparciu o realne oczekiwania nabywców, ale tak, by zmieścić jak najwięcej metrów PUM-u na danej ... prostu się pokazać, a mailingu nie wystarczy tylko wysłać – trzeba też zaciekawić klienta, wejść w interakcję z nim i systematycznie badać jego potrzeby. Tymczasem stosowane przez deweloperów ...
-
Studia ekonomiczne: jakie perspektywy mają absolwenci?
... . Najpewniej wynika to ze stosunkowo ubogiej oferty zachodnich banków dla klienta indywidualnego. W Polsce ten rynek jest dobrze rozwinięty, a jeśli mieliśmy styczność ... znalazł dobrą, zadowalającą go pracę. Podobnie jak inne firmy, swoje oczekiwania wobec absolwentów szkół wyższych formułujemy względem ukończonego kierunku studiów oraz posiadanych ...
-
Pożyczki chwilówki - wyścig o przychylność klientów
... wynika, że średnia kwota pożyczki internetowej dla nowego klienta to niecałe 500 zł, zaś w przypadku klienta powracającego, średnia wartość pożyczanej sumy oscyluje wokół 750 ... za ofertą kredytu lub pożyczki, najważniejszym kryterium wyboru oferty jest czas oczekiwania na pieniądze. Mniej ważnym kryterium okazują się koszty kredytowe, ponieważ ...
-
Zakup auta firmowego: czy sektor MŚP może negocjować?
... polityka rabatowa Škody była spójna dla klienta, więc tylko w wyjątkowych przypadkach importer poprawia warunki wsparcia dla klienta strategicznego. – Nie przypominam sobie ... przedstawiciela należy się jednak odpowiednio przygotować. Określmy swoje potrzeby, oczekiwania oraz granicę tolerancji, zarówno warunków, których nieuzyskanie będziemy w stanie ...
-
Home staging zyskuje na popularności
... . Uważają, że dzięki temu odnowiona nieruchomość znajdzie szybko nowego klienta, a koszty włożone w lifting lokalu się zwrócą. W Polsce home staging to raczej zmyślny i niedrogi zabieg kosmetyczny przyśpieszający transakcję. Ma skrócić do minimum czas oczekiwania na klienta i pozwolić sprzedać mieszkanie bez większych upustów, ale też ...
-
B2B marketing - trendy 2015
... relacjami z klientami), aplikacjach mobilnych i narzędziach analityki biznesowej. „W pojęciu customer journey zamykają się potrzeby przeprowadzenia klienta przez proces decyzyjny, skutecznej odpowiedzi na jego oczekiwania przy możliwie spersonalizowanej komunikacji. Po stronie klientów to buduje wrażenie wyjątkowego traktowania i zrozumienia ich ...
-
Kupno mieszkania: pośpiech jest wrogiem
... dopiero wtedy, gdy zakończone zostały kolejne etapy budowy. Przygotowuje dla klienta prospekt z załącznikami dotyczącymi firmy oraz inwestycji. Klient dowiaduje się ... zasady sprawiły, że klienci są spokojniejsi podczas zakupu mieszkania. Jego oczekiwania muszą być zapisane w umowie i zostać dotrzymane. Zdaniem Teresy Witkowskiej dyrektora sprzedaży ...
-
Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny
... oczekiwania w kolejce do kasy (18 proc.), pomocy pracownika w dokonaniu wyboru (19 proc. niezadowolonych) oraz stosunku postrzeganej jakości produktów do ich ceny (16 proc.). Z naszych doświadczeń wynika, że nie wszystkie aspekty wizyty w sklepie wpływają w tym samym stopniu na zadowolenie klienta ... ryzyko niezadowolenia klienta, ale z drugiej strony ...
-
Polscy konsumenci kochają małe sklepy
... znajomość przez sprzedawcę personalnych potrzeb klienta (61%). Oczywiście nie bez znaczenia pozostają czynniki takie jak: jakość obsługi klienta (58%) czy fachowa wiedza ... i satysfakcję klientom. Nadzieją na przywrócenie zdrowej różnorodności są oczekiwania nowego konsumenta – świadomego, wymagającego, stawiającego na odpowiednią jakość oferty ...
-
Monitor Rynku Pracy II kw. 2018 r.
... na zmianę pracy najliczniejsza jest wśród pracowników handlu i obsługi klienta, w tym kasjerów i sprzedawców (21%). Wyróżnia się na tle pozostałych, zostawiając w tyle robotników ... analizować, czy wśród pracowników postrzegane są jako dobre rozwiązanie, aby oczekiwania zespołu nie rozmijały się z ofertą pracodawcy – podkreśla Monika Hryniszyn, ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2018
... tego sektora. Rozwój naszego segmentu branży koncentruje się na wprowadzaniu nowych rozwiązań, odpowiadających na zmieniające się oczekiwania klientów. Dotyczy on oferty produktów i usług, ale też sposobu obsługi klienta czy nowych kanałów sprzedaży – począwszy od obsługi w wielkopowierzchniowym sklepie, aż po wprowadzanie sprzedaży wielokanałowej ...