-
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
... są w stanie zapewnić dostawcy dóbr konsumenckich. a aż 78% oczekuje od sprzedawców, by pełnił rolę zaufanego doradcy doskonale znającego wymagania i oczekiwania nabywcy. Zadowolenie klienta CSAT (Customer Satisfaction Score – CSAT) staje się dla działów sprzedaży jedną z podstawowych miar sukcesu. CSAT jako wartościowy miernik nie ...
-
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... okazją do wzmocnienia swojej pozycji i zwiększenia liczby klientów. Wyzwanie 1: Rosnące oczekiwania klientów Postęp technologiczny sprawia, że sklepy internetowe muszą nadążać za ... w wielu językach. Inwestycja w wielojęzyczną obsługę klienta może radykalnie poprawić satysfakcję klienta i zwiększyć sprzedaż. Kolejny aspekt to zapewnienie sprawnego ...
-
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
... powstrzymają go przed kupowaniem dóbr producenta, który zawiódł jego oczekiwania - wyjaśnia Tomasz Kamiński, Marketing Specialist, Fixit. Dla zobrazowania sytuacji ... wszystkich etapach ścieżki klienta, od kampanii budującej świadomość marki w mediach po aplikację lojalnościową. W procesie lojalizacji klienta z pewnością pomaga kultura ...
-
Wealth management - przyszłość bankowości?
... obsługa klienta, która obejmuje nie tylko płynne aktywa majątku. Prywatni doradcy zajmują się również aktywami trwałymi. Usługi podatkowe, spadkowe, doradztwo w zakresie nieruchomości wchodzą w „standardowy” pakiet usług. W związku z rozwojem konkurencji, przedsiębiorstwa starają się poszerzyć pakiet usług, by jak najszerzej spełnić oczekiwania ...
-
Tańsze kredyty hipoteczne w Citi Handlowy
... klienta z bankiem i wkładu własnego klienta, ale także od wysokości kredytu. Nowy cennik dla produktów hipotecznych Citi Handlowy obowiązuje od 2 listopada 2010 roku. „Odpowiadamy na wymagania rynku, ale przede wszystkim na oczekiwania ...
-
Tajemniczy klient: sklepy online
... na stronach sklepów jako dostępne od ręki. W dwóch przypadkach, po kilku dniach oczekiwania sklep wycofał się ze sprzedaży z powodu niedostępności towaru, zaznaczmy, opisanego jako ... sklepu oraz ogólnie do zakupów w Internecie. E-mailowa obsługa klienta W części badania obsługi klienta poprzez email sklep Agito.pl uzyskał najwyższy wynik – 62% ...
-
Usługi turystyki i VAT marża: strony transakcji muszą być znane
... VAT przyjąć należy, że nabycie tych usług i towarów, które zaspokajają potrzeby i oczekiwania turysty w trakcie korzystania z usługi turystycznej, będzie w przypadku wykonywania ... wniosku wynika, że Wnioskodawca realizując zamówienie klienta dotyczące kompleksowej organizacji wyjazdu, w imieniu i na rzecz klienta rezerwuje miejsce w hotelu jako część ...
-
Przyszłość analityki w omnichannel
... w różnych kanałach. Z drugiej – zmierzyć wszystkie punkty styku klienta z firmą. W omnichannel do śledzenie ścieżki klienta od pierwszego kontaktu do zakupu przydatna będzie analityka. ... skali, intencji i skuteczności. To złe alokowanie budżetów mediowych i niespełnione oczekiwania co do rentowności działań. Ruch mobilny i aplikacje mobilne. Jeśli ...
-
Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji
... Y mają też o tych kanałach znacznie lepszą opinię, chociaż kanały tradycyjne są dla nich również ważne. Oczekiwania klientów wobec obsługi Jak wynika z badania, llienci w kontaktach z biurem obsługi klienta najbardziej cenią sobie skuteczność, fachowość i bezpieczeństwo, w drugiej kolejności – wsparcie, zaangażowanie i zrozumienie. Proste procedury ...
-
System telematyczny w transporcie: jak wybrać?
... rozwoju firmy, elementem, który nie tylko wspiera skalowanie biznesu klienta, ale rośnie razem z nim, dopasowując się do zmieniających potrzeb. Systemy ... in. od zasobów kadrowych i stabilności firmy informatycznej. Patryk Grzelak (InterLan): - Oczekiwania wobec systemu warunkowane są przez aktualne potrzeby przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem ...
-
3 lata czekania na nowy samochód i szyby "na korbki". To nie prima aprilis
... używanego. Skrajny przykład, z jakim mieliśmy do czynienia, to zamówienie przez wyjątkowo zdeterminowanego klienta, elektrycznego BMW i4, na początku 2022 roku, czyli niedługo po tym, gdy ... roku, co dawałoby łącznie 2 lata oczekiwania na elektryka, a może być to rok przyszły, co w sumie dawałoby około 3 lat oczekiwania. Aż trudno uwierzyć, że ktoś ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... dane na temat efektów funkcjonowania swojej placówki – liczbę wizyt klientów, czas oczekiwania na obsługę, czas poświęcony na zapoznawanie się z ofertą, a także ścieżki ... osobista wizyta w oddziale bankowym to wciąż najistotniejsza, z punktu widzenia klienta, forma korzystania z usług tego sektora. Według badań Deloitte, w 2010 r. stacjonarne ...
-
B2B: klient biznesowy jak zwykły
... %) oraz profesjonalizm działu obsługi klienta (63%). Ponad połowa, bo 52% respondentów doceni możliwość zwrotu towaru, a 7% znajomość klienta i historii jego zakupów. - Z ... przed dokonaniem zakupu i upewnienia się czy wybrany produkt spełni ich oczekiwania. - tłumaczy Tomasz Kołton, właściciel sklepu POL-POŻ. Informacje o badaniu Celem badania ...
-
Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?
... to przede wszystkim dostosowanie kanałów obsługi do dość wysokich wymagań klienta cyfrowego. Sprawa jest najwyższej wagi - szacuje się, że do 2020 ... niezadawalającym działaniem kanału, jak w przypadku webchata, gdzie konsumentów zniechęca nadmierny czas oczekiwania na odpowiedź oraz ograniczony zakres obsługi i konieczność skierowania zapytania na ...
-
8 najczęstszych błędów w zarządzaniu projektami HR
... ewentualne zagrożenia zniwelować i dobrać rozwiązania, które w sposób efektywny zapewnią płynność procesów w firmie, a przy tym będą odpowiadały na oczekiwania klienta i jego poszczególnych pracowników. Paweł Wysocki: 3. Brak spójnej komunikacji, niedostateczny przepływ informacji Można pieczołowicie opracować harmonogram pracy, wybrać najlepszą ...
-
4 globalne trendy w Customer Experience
... Chile na płaszczyźnie projektowania i działania doświadczenia klienta w punkcie sprzedaży są globalne. Okazuje się również, że w jakość doświadczeń klienta inwestuje już ... brandy odpowiadają zarówno na zapotrzebowanie na szybką dostawę, jak i na oczekiwania klientów, względem dostosowywania asortymentu i ogólnej atmosfery punkty sprzedaży. Ponadto, ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... Ważnym orężem w konkurencyjnej walce o klienta staje się znajomość klienta, do którego kierowana jest oferta i umiejętne stosowanie narzędzi, technik i strategii ... lepiej wykształceni i bardziej wyrafinowani od swoich poprzedników. Mają większe wymagania i oczekiwania dotyczące obsługi oraz wygody. Poza tym ciągle szukają nowych możliwości, ...
-
Zaufanie klientów do banku 2006
... klienta przynosi większy spadek zaufania do banku niż wiadomość o napadzie na jeden z jego oddziałów - wynika z ... Opisuje skalę wpływu na reputację banków różnych wiadomości, stopień zainteresowania nimi opinii publicznej oraz oczekiwania w odniesieniu do społecznej działalności banków. Z przedstawionych w nim danych wynika, że wiadomościami, które ...
-
Usługi bankowe: zaostrzenie procedur
... i niefinansowych) jak i ich klientów. Nowe regulacje mogą wydłużyć czas oczekiwania na załatwienie formalności przez klientów banków - oceniają eksperci firmy Deloitte. ... niektóre instytucje będą wymagały szerszej niż dotychczas informacji na temat swojego klienta. Dotyczy to w szczególności: banków, SKOKów, zakładów ubezpieczeń na życie, domów ...
-
Logistyka stawia na sprzedaż wielokanałową
... rozwój sprzedaży wielokanałowej to kierunek, w którym podąża – lub planuje to zrobić – wiele firm. Rosnące oczekiwania klientów wymuszają poszukiwanie jak najkorzystniejszych rozwiązań, o czym świadczy fakt, że to właśnie obsługa klienta jest głównym bodźcem do przyjęcia wielokanałowej strategii. Capgemini Consulting (należące do Capgemini Group ...
-
Jakie właściwie powinno być konto bankowe?
... korzyści ze współpracy – mówi Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzająca departamentami PR i Komunikacji oraz Voice of Customer w eurobanku – Wyniki badań opisujących oczekiwania klienta są dla nas istotną inspiracją przy rozwijaniu oferty – dodaje. Projekt Miliony Polaków powstał dzięki współpracy porównywarki finansowej Comperia.pl, Instytutu ...
-
5 sposobów na zostanie gigantem e-commerce
... jego systematycznym wydłużaniem się rosną również wymagania i oczekiwania formułowane przez konsumentów. Warto pamiętać, że działalność na niewielką skalę ... zanim podejmie decyzje zakupową. 5. Na koniec, najważniejsza jest obsługa klienta – żeby konkurować z największymi graczami, obsługa klienta musi być na najwyższym poziomie. To niezwykle ważne, ...
-
Kredyt hipoteczny: jak rozszyfrować formularz informacyjny?
... Z punktu widzenia kredytobiorców najważniejsze z nich to krótszy czas oczekiwania na decyzję banku oraz znacznie większa transparentność oferty. Znowelizowane przepisy mają ... pośredników. Wedle ustawy, każdy pośrednik powinien podać ją w formularzu przygotowanym dla klienta, nie później jednak niż w momencie złożenia wniosku do banku o udzielenie ...
-
Wolne zawody. Czego profesjonaliści chcą od banku?
... Polsce. Portret Profesjonalisty 2017” rzuca m.in. światło na formułowane przez profesjonalistów oczekiwania wobec banków. Okazuje się, że w cenie są przede wszystkim ... oczekuje kompleksowej oferty – rozliczeniowej i kredytowej, które uwzględnią rozwiązania zarówno dla klienta indywidualnego, jak i biznesowego. Jak wynika z raportu Deutsche Bank, ...
-
Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?
... komunikacja z klientem? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza raport “Komunikacja Marki - Oczekiwania Konsumenta”. Badanie zrealizowane dla SMSAPI przez Agencję Badawczą Biostat wskazuje ... do nawiązania kontaktu wychodzi od klientów, aż 64% badanych za najskuteczniejszy w obsłudze klienta uznaje e-mail, ale gonią go social media i czat. Ma to zapewne ...
-
Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience
... zrównoważonego rozwoju czy prowadząc inicjatywy proekologiczne. Potrzeba zmiany podejścia do klienta Żyjemy w czasach intensywnych zmian, które - bo jakżeby inaczej - dotykają również potrzeby, ... klientów twierdzi, że etyka w działaniu ma dziś większe znaczenie niż przed rokiem. Oczekiwania klientów są wyższe niż to, co firmy rzeczywiście zapewniają ...
-
Jak inteligentna automatyzacja wpływa na procesy biznesowe?
... potrzebowało jeszcze 2-5 lat, aby szeroko wykorzystywać rozwiązania IA. Oczekiwania względem wdrażania robotyzacji procesów biznesowych wykraczają poza pierwotne cele ... automatyzacji chce poprawić jakość obsługi klienta i interakcji z nimi, a 23 proc. chciałoby dokonać transformacji modelu obsługi klienta wpływającej na efektywność operacyjną ...
-
Kobiety a zakup nieruchomości. Jakimi są klientkami?
... wynika, że są bardzo rzetelnie przygotowane do rozmów. Mają sprecyzowane oczekiwania, dobrze znają oferty konkurencyjne i zadają szereg pytań, począwszy od zastosowanych w ... deweloperów z segmentu premium. Mariusz Delura, Kierownik ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w PROFBUD Kobiety przychodzą do Biur Sprzedaży, aby kupować mieszkania. Są odważne ...
-
Trendy w e-commerce na 2025 rok
... dopasowanych do ich przyzwyczajeń metod płatności, przejrzystych warunków dostawy oraz obsługi klienta w języku, który używają – jednak nie są przywiązani do lokalnych e-sklepów. ... klientów. Sklepy internetowe, które chcą utrzymać konkurencyjność i odpowiadać na oczekiwania konsumentów, powinny uwzględniać te tendencje w swoich strategiach – dodaje ...
-
Kryzys online
... warsztaty samochodowe. Firma dzięki dokładnemu opisowi problemu odnalazła rozżalonego klienta i ku jego zdziwieniu zaproponowała bezpłatne usunięcie usterki. Dodała do ... system gwaratujący szybkie i wyczerpujące odpowiedzi. Podaj na witrynie informację o czasie oczekiwania na odpowiedź. 14. Na bieżąco informuj kierownictwo. W ciągu dnia wysyłaj kilka ...
Tematy: -
Rachunek kosztów TDABC: metodyka wdrażania
... się jej głównymi obszarami obsługi klienta: zawieraniem ubezpieczeń, opieką nad klientem, przetwarzaniem roszczeń, usługami zarządzania ryzykiem oraz fakturowaniem i ściąganiem płatności. Biorąc pod uwagę profil klientów, potrzebny był więc personel wysoko wykwalifikowany, który umiałby przekraczać oczekiwania klientów zamożnych. Jednakże Grupa ...
-
Outsourcing kadrowo-płacowy w Polsce 2009
... przeprowadzić”, mówi Ireneusz Anoszczenko. Cena za pasek jest bardzo zróżnicowana. Składa się na nią wiele czynników: złożoność i zakres usługi, indywidualne oczekiwania klienta, liczba pasków. Nie bez znaczenia są także negocjacje oraz stosunki nieformalne. V. PROFIL KLIENTÓW Co ciekawe, wśród klientów korzystających z usług outsourcingu ...
-
Kredyty online w ofercie banków
... oczekiwania i... pieniądze są już na twoim koncie. Coraz więcej banków oferuje kredyty dostępne jedynie przez ... po zalogowaniu do systemu transakcyjnego. Wysokość limitu aktualizowana jest na bieżąco, na podstawie aktywności klienta. Aby skorzystać z oferty klient powinien wypełnić wniosek kredytowy na uproszczonym formularzu on-line i czekać na ...
-
Contact center a media społecznościowe
... włączenie komunikacji na portalach społecznościowych do kompleksowej strategii dotarcia i obsługi klienta. Facebook, Twitter, LinkedIn - biznes "lubi to" ponieważ "lubią to" odbiorcy ... A te zdarza się, że irytują klientów. Wskazują oni na długi czas oczekiwania, słabą jakość dźwięku i trudności w komunikacji z konsultantami. Te skargi sygnalizują ...
-
Zarobki w marketingu i sprzedaży
... poziom wynagrodzeń, spadło tempo ich wzrostu, a także zmieniły się oczekiwania pracodawców w stosunku do pracowników. Jak sytuacja ta wygląda obecnie w obszarze ... niewielką liczbę kandydatów z kompetencjami językowymi zainteresowanych pracą w Obsłudze Klienta. Wybrane miesięczne wynagrodzenia brutto: Marketing B2B Online Marketing Specialist – min.: 5 ...