-
Po co bankowości transformacja cyfrowa?
... otwartą bankowość, debiuty nowych technologii oraz coraz to wyższe oczekiwania klientów. Jak temu sprostać? Z pomocą przychodzą automatyzacja i sztuczna inteligencja, która ma pomóc w spersonalizowaniu obsługi klienta. Okazuje się, że w walce o jak najlepszą obsługę klienta oraz budowanie pozytywnego user experience, banki pozostają znacznie w tyle ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... zachowaniach i potrzebach klientów w poszczególnych krajach i staramy się na nie bieżąco odpowiadać. Oczekiwania użytkowników dotyczące sposobów zapłaty czy dostawy towarów zamówionych na ... oraz wymogów rynku, na przykład dostosowując godziny pracy działu obsługi klienta czy wprowadzając określone metody płatności. Pierwszymi krokami przy otwieraniu ...
-
Sektor MSP a oferta banków
... ). - Badanie potwierdza jak bardzo zróżnicowany jest sektor małych i średnich przedsiębiorstw – komentuje Agnieszka Wiklik, Dyrektor Obszaru Klienta Biznesowego Deutsche Bank PBC. – Różnice te mają istotny wpływ na oczekiwania firm wobec banków. Zadaniem instytucji finansowej jest takie dostosowanie swojej oferty, aby w możliwie najlepszy sposób ...
-
Inteligentna reklama w Internecie zwiększy sprzedaż e-sklepu
... ). Na podstawie coraz głębszych analiz, proponują klientom produkty i usługi, które pomagają zaspokoić ich oczekiwania, a w razie potrzeby również dodatkowe zachęty, jak np. rabaty. Co więcej, są w stanie dotrzeć do klienta w każdym kanale, niezależnie od wykorzystywanego urządzenia: smartfonu, tabletu czy komputera oraz systemu operacyjnego ...
-
Kantory internetowe w opinii klientów
... za którą można kupić pierwszą wizytę klienta — mówi Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo. Kantory internetowe nie tylko muszą zdobyć klienta, ale też go zatrzymać. Mają ... się wybór walut znajdujących się w ofercie e-kantorów, zmniejsza się także czas oczekiwania na przelew. E-kantory chcą być coraz bardziej przyjazne użytkownikom. Zmianom ulega ...
-
Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?
... , w obliczu cyfrowych zmian przewagę konkurencyjną należy budować poprzez postawienie klienta i jego potrzeb w zdecydowanym centrum, co z kolei wymaga uwzględnienia takich kwestii ... Jeśli będzie on zaprojektowany w sposób mądry, tzn. określi, a następnie spełni oczekiwania klientów, nie będzie im przeszkadzać, że obcują z maszyną – mówi Wiesław ...
-
Pandemia zmienia zachowania konsumentów. Jak reaguje biznes?
... na oczekiwania i zapewniać wyjątkowe doświadczenia klientom. Pandemia sprawiła, że wzrosła akceptacja dla inteligentnych technologii Rok 2020 przyniósł również rosnące oczekiwania konsumentów ... wbudowanych w produkty i usługi, AR i VR wykorzystywane w procesie obsługi klienta. Przeprowadzone przez SAS globalne badanie „The Experience 2030” wykazało, ...
-
Zakup mieszkania. Oto największe mity wg deweloperów
... mitów. Zapytani przez portal RynekPierwotny.pl, deweloperzy wskazują m.in. na nierealne oczekiwania dotyczące wysokości negocjowanych rabatów czy też możliwość wejścia na ... , który prowadzi transparentną działalność. Dlatego dużą wagę przykładamy do obsługi klienta, która jest dla nas priorytetem. O pozytywnym odbiorze takiego podejścia świadczą ...
-
5 zasad, którymi warto się kierować ubiegając się o kredyt hipoteczny
... ratach kredytów – uniemożliwić zaciągnięcie nowego zobowiązania. Doświadczony pośrednik finansowy może w imieniu klienta sprawdzić wszystkie bazy w celu upewnienia się, że nie będzie żadnych ... warunki spośród innych banków, ale musimy liczyć się z wydłużonym terminem oczekiwania na decyzję i trzeci wniosek w banku, którego jesteśmy klientem. Przy ...
-
Call center lubiane przez Polaków
... regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. Problemy w funkcjonowaniu call center Zdecydowanie największą wadą telefonicznych biur obsługi klienta jest długi czas oczekiwania na połączenie. Zwraca na to uwagę 40 % respondentów w pytaniu otwartym i 63 % respondentów w pytaniu zamkniętym. Jest to również problem ...
-
Proces podejmowania decyzji zakupowych
... klienta na później. Po okresie pewnego oczekiwania, korzyści (np. opony zimowe do samochodu gratis) mogą wydawać się większe niż w ... z czyimś wysiłkiem. Czasami więc lepiej zachować informację o dodatkowych korzyściach dla klienta na później. Po okresie oczekiwania, korzyści (np. opony zimowe do samochodu gratis) mogą wydawać się większe niż ...
-
5 przykazań pośrednika nieruchomości
... określenie wartości i doskonały kontakt Pośrednik nieruchomości musi mieć na uwadze oczekiwania klienta. Na pierwszym miejscu powinien tutaj poświęcić swoją uwagę uczciwej ... pośrednik nieruchomości na pierwszym miejscu z pewnością byłaby uczciwość i szczerość wobec klienta. 5. W tym zawodzie nie ma miejsca na niedopowiedzenia i półprawdy – Gra toczy ...
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
... swój pomysł dostarczania zakupionych towarów za pomocą… drona. Coraz częściej mówi się także o wykorzystaniu autonomicznych aut. W ciągu kolejnych 5 lat oczekiwania klienta (szczególnie z pokolenia millenialsów – urodzeni w latach 80. i do połowy 90. – czy generacji Z – osoby urodzone w latach 1996-2010) w kwestii szybkiej, najlepiej dostawy ...
-
Banki doceniają klasę średnią
... którego podstawie powstał raport „Portret zamożnego Polaka – Klienta Premium”, wyraźnie pokazuje, że są to osoby o większej niż przeciętna świadomości ekonomicznej, a także wiedzy o mechanizmach gospodarki rynkowej – ocenia Monika Szlosek. – Z drugiej strony widać, że niektóre oczekiwania wobec banków są spójne z tymi wyrażanymi przez ogół ...
-
Klienci banków potrzebują najlepszych doświadczeń konsumenckich
... konsumenci są coraz bardziej wymagający i przenoszą także swoje oczekiwania między branżami – dziwią się, dlaczego inne branże nie stosują na styku z klientem takich rozwiązań, które znakomicie się sprawdzają u liderów w zarządzaniu doświadczeniami klientów. Warto jednak dbać o klienta. Nasze analizy pokazują, że instytucje finansowe, które ...
-
Jak Polacy kupują nowe samochody?
... . Czego nie lubi kupujący nowy samochód? EY zbadał, jakie czynniki wzbudzają niezadowolenie klienta podczas zakupu u dealera. Ankietowani odpowiedzieli, że czynnikiem który najbardziej wpływa na brak zadowolenia z zakupu jest długi czas oczekiwania na odbiór zamówionego pojazdu. Odpowiedziało tak 25% respondentów. 23% badanych było ...
-
Czym jest CRM?
... bezpośredniego kontaktu, aby w momencie oczekiwania, zaproponować klientowi inny towar, stanowiący na przykład, uzupełnienie zakupu już dokonanego. Dotyczy to nie tylko kontaktu telefonicznego, ale również witryn www, gdzie można łatwo zamieścić dodatkowe informacje. Dużym polem popisu w aspekcie obsługi klienta jest możliwość kontaktu z firmą ...
Tematy: -
Jak rozmawiać z klientem
... cenami konkurencji czy znalezieniem artykułu zastępczego. DEFINIOWANIE POTRZEB KLIENTA Etap uszczegóławiania potrzeb klienta jest chyba najtrudniejszym momentem dla sprzedawcy ... którym nie porównuje się oferty z produktami konkurencji, ale bada się oczekiwania klienta. W trakcie tego należy okazywać klientowi szacunek i nie podważać jego kompetencji, ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... skok jakościowy w doświadczeniu klienta w tym sektorze - podkreśla Agnieszka Chrostowska. A jak pozostali? Najmniej korzystnie oceniany był bank PEKAO SA, którego największym mankamentem były ceny produktów i usług. Niekorzystnie wypadł także bank PKO BP. Najniżej ocenianym aspektem był czas oczekiwania w kolejce do stanowisk doradców ...
-
Jak naprawdę działa public relations?
... w przemyślany program public relations zorientowany na prawdziwe potrzeby i oczekiwania klientów i rynku. Public relations pomoże zwiększyć sprzedaż, jeżeli będziesz pamiętać ... konsekwencji chce wiedzieć więcej o produkcie i firmie. 3. Działanie: Kolejny artykuł może skłonić klienta do rozmowy ze znajomym, który już go kupił lub samodzielnego ...
Tematy: -
Sprzedaż mieszkania w Warszawie III-IV 2014
... To dość dobre wieści, zważywszy że jeszcze w styczniu i lutym mówiło się o 7 miesiącach oczekiwania. Okazuje się również, że wraz ze skróceniem czasu potrzebnego na ... wydaje się wracać do normy. - Odnotowany w marcu i kwietniu średni czas oczekiwania na klienta wyniósł 152 dni, co jest wynikiem identycznym jak w analogicznym okresie zeszłego ...
-
Sprzedaż mieszkania w Warszawie III-IV 2016
... oczekiwania na nabywcę mieszkania znacznie się obniżył i wyniósł średnio 112 dni, co oznacza, że na klienta ...
-
Polskie firmy: portfel należności II kw. 2017
... oczekiwania na zapłatę należności wynikających z faktury sięgał średnio 3 miesięcy i 13 dni, okazując się tym samym o ... oczekiwania na zapłatę. W II kwartale 2017 roku przedsiębiorcy na opłacenie faktur przez kontrahentów czekali średnio 3 miesiące i 13 dni. To o 10 dni dłużej niż w I kwartale. – Mimo to, obecny okres oczekiwania na przelew od klienta ...
-
Ile trwa sprzedaż mieszkania?
... trwa sprzedaż mieszkania w najgorszym wypadku? Rekordowe czasy sprzedaży odnotowane przez doradców Metrohouse przekraczają 24 miesiące. Wprawdzie tak długi czas oczekiwania na klienta należy do rzadkości, ale nieugięta postawa negocjacyjna oraz niekoniecznie atrakcyjne mieszkanie to mieszanka, która może przyczynić się do nadmiernie długiego ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2019
... konsultanci biznesowi czy opiekunowie klienta. Obsługa klienta w ostatnich kwartałach Zarówno w ostatnich kwartałach, jak i latach specjaliści ds. obsługi klienta odnotowują stabilne ... zarówno wysoka liczba rekrutacji na rynku, jak też rosnące oczekiwania pracowników oraz możliwość wystąpienia wkrótce lekkiego spowolnienia koniunktury. W rozmowach z ...
-
Tylko zakupy online? Co 4. konsument rezygnuje ze sklepów stacjonarnych
... , zrobotyzowana automatyzacja procesów (RPA) i AR zapewnią detalistom i markom coraz więcej możliwości poprawy obsługi klienta. Dzisiejszy konsument robi zakupy w wielu kanałach, a jego oczekiwania dotyczące doświadczenia w sklepie ewoluowały. Odbiorcy poszukują wygody jako standardu niepodlegającego negocjacjom, a sprawna dostawa i realizacja ...
-
5 trendów transformacji w branży usługowej
... testować nowe pomysły, tworzyć innowacje oraz dostarczać produkty i usługi, które spełniają oczekiwania klientów. AI oraz automatyzacja procesów: Jednym z obszarów, w których AI (ang. ... ale równie ważne jest ich skuteczne wykorzystanie. Ważne jest również zaangażowanie klienta w proces tworzenia produktu lub usługi, np. poprzez warsztaty czy ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... przewiduje Anna Nowacka, Dyrektor Marketingu Grupy Shoper. 3. AI w obsłudze klienta W 2025 roku zaawansowane chatboty AI i systemy rekomendacyjne zdominują sposób komunikacji ... , ale przede wszystkim pozwolą sprzedawcom lepiej odpowiadać na rosnące oczekiwania klientów. Automatyzacja procesów sprzedażowych stanie się kluczowym elementem sukcesu w ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
Dlaczego sprzedaż spada?
... pytań pomaga zrozumieć jego oczekiwania, potrzeby, styl życia, zainteresowania, wcześniejsze doświadczenia, wiedzę o produkcie. Dzięki tej wiedzy łatwiej nam wyobrazić sobie czego klient oczekuje. Zrozumienie potrzeb klienta pomaga nam wybrać stosowny produkt lub usługę. 2. Komunikacja niezgodna ze stylem komunikacji klienta. To długi temat ...
Tematy: -
Powolna Poczta Polska
... we Wrocławiu. Natomiast faktyczne najdłuższe czasy oczekiwania na obsługę poza godzinami szczytu (24 min) odnotowano w Urzędzie pocztowym Wrocław 29, a w godzinach szczytu w Krakowie (ponad 55 min) oraz Opolu (44 min). W Opolu stwierdzono również najdłuższy czas obsługi klienta - 20,5 min. W wielu kontrolowanych obiektach zauważono ...
-
Dofinansowanie szkoleń z UE: planowanie i realizacja
... że projekt, na który uzyskaliśmy dofinansowanie na skutek zmian u klienta wymaga znacznych poprawek a negocjacje przed podpisaniem umowy są okresem, kiedy najlepiej je ... projektu zamkniętego W kontakcie z klientem trzeba na bardzo wczesnym etapie uzgodnić wzajemne oczekiwania i zaangażowanie obu stron. Dobra analiza potrzeb pomaga w spójnym i ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... marketerów sprowadza się do managera od promocji, tymczasem przełożeni mają wygórowane oczekiwania wobec "kosztów", jakie ponosi firma na akcje marketingowe - podała agencja ... się oni doceniani koszt pozyskania nowego klienta jest trzy razy wyższy niż koszt utrzymania starego - odzyskanie niezadowolonego klienta będzie Cię kosztować aż dwanaście ...
-
mBank wprowadza szybki kredyt online do 100 tys. zł
... te za zgodą klienta mogą być w bezpieczny sposób przekazywane do banku automatycznie, co znacznie skraca czas oczekiwania na decyzję kredytową i pieniądze – mówi Dariusz Solski z mBanku i MultiBanku. Jak działa aplikacja? Przesłanie danych odbywa się za pośrednictwem aplikacji instalowanej na komputerze klienta, pozwalającej na elektroniczne ...
-
Likwidacja szkód: o co pytają Polacy?
... regularnie weryfikujemy i uzupełniamy skrypty na podstawie spływających do nas pytań od klientów, a także dążymy do maksymalnego skrócenia czasu oczekiwania klienta dzwoniącego na infolinię. Średni czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem to ok. 40 sekund. Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane konsultantom pytania: Pytanie ...
-
10 sposobów na relacje w biznesie
... spotkanie, jest również dowodem dużego zaangażowania w dany projekt, problem czy potrzebę klienta. Nie spotykaj się tylko w salach konferencyjnych. Zaproszenie na kolację do restauracji ... te bieżące. Rozmawiaj z klientem i pytaj go o to, jak zmieniają się jego oczekiwania i wymagania. Dzięki temu nie tylko pokażesz, że zależy ci na jego satysfakcji i ...