-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... . Każdy punkt kontaktu z zainteresowanym naszą ofertą może zamienić go w klienta. - Co istotne, jak pokazują dane – klienci wielokanałowi kupują więcej i częściej, ... prezes zarządu w Przelewy 24, członek Rady e-Izby. - Rosnące tempo życia wpływa także na oczekiwania klientów co do szybkości dostawy, a o wyborze sklepu decyduje szybkość realizacji ...
-
Banki muszą zrozumieć pokolenie Y
... zatrudniania - obecnie rezygnuje się powoli z zatrudniania osób do bezpośredniej obsługi klienta na rzecz inwestowania w pracowników wsparcia. Liderzy sektora stali się ... rekrutacją pracowników z szerszego grona i utrzymaniem ich. Pokolenie Y Banki muszą zrozumieć oczekiwania nowego pokolenia pracowników. Do 2025 roku aż 72% pracowników będą stanowić ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... oczekiwania na dostarczenie przesyłki, rozczarowanie produktem (który np. okazał się inny niż na zdjęciu). Tym samym trud włożony w pozyskanie klienta ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny
... bardzo dobre i na tym tle zespół badawczy miał dość wysokie oczekiwania w zakresie oceny merytorycznej części kontaktu sprzedażowego w zakresie obu kredytów. ... zawiera tabela 3. Pierwszy badany zakres tematyczny to zapytanie o wymagania banku wobec klienta. Uzyskane wyniki wskazują, że około 1/8 badanych doradców podała Tajemniczym Przedsiębiorcom ...
-
Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
... być elementem budowania satysfakcji klienta. Bardzo ważne jest umiejscowienie reklamacji na etapie posprzedażowej obsługi klienta. Czy opłaca się źle obsługiwać ... oczekiwania, jak to według niego powinno wyglądać. Jest to dobry początek do zastanowienia się nad funkcjonalnością produktu lub usługi, procesu sprzedaży oraz procesu obsługi klienta ...
-
Marketing liderem w budowaniu customer experience
... ani dział obsługi klienta, ani też dział sprzedaży. Z perspektywy przedsiębiorstw zapewnienie klientom pozytywnych doświadczeń zależy od jakości wewnętrznej współpracy między działami organizacji oraz stopnia wykorzystania posiadanych danych. Kluczowe przy tym jest to, że dane opisujące i określające dążenia, oczekiwania, historię i preferencje ...
-
7 etapów skutecznej sprzedaży
... rozpoznanie – prowadź wywiad z klientem (technologia oferuje różne metody), aby poznać jego sytuację, oczekiwania, potrzeby. Decyduj, czy i w jaki sposób możesz na to odpowiedzieć. Określaj ... Ciebie przykry. Wsłuchaj się w potrzeby klienta – w negocjacjach nad umową również powinieneś słuchać klienta. Gdy słuchasz, klient sam opowie, czego potrzebuje ...
-
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... in. ze względu na to, że równie dynamicznie zmianie ulegają dziś oczekiwania ludzi wobec firm i marek. W najnowszym badaniu Salesforce już kolejny raz ... kontakty z klientami na każdym etapie ich współpracy z firmą – od sprzedaży, przez marketing, obsługę klienta czy wszelkie obszary serwisowe lub logistyczne, z którymi klient może mieć kontakt. ...
-
5 pytań o kredyt hipoteczny dla przedsiębiorców
... oczekiwania na przygotowanie dokumentów przez te instytucje. Konieczna jest też współpraca z biurem księgowym klienta ...
-
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... świadomości klienckiej ważnych dla odbiorcy danych produktów/usług kompetencji oraz atutów, spełniając przy tym jego oczekiwania oraz potrzeby. W comiesięcznych szkoleniach dla pracowników Biura Obsługi Klienta stawiamy na rozwój umiejętności słuchania i wprawnego rozmawiania z konsumentem w sytuacjach nadzwyczajnych. W trakcie szkoleń staramy się ...
-
Dobra i usługi konsumpcyjne: 7 kluczowych trendów i ich wpływ na rynek pracy
... czasie organizacje nie tylko postawią na jeszcze większą automatyzację działań, wykorzystanie sztucznej inteligencji, ale także na nowo zdefiniują obsługę klienta czy oczekiwania wobec swoich zespołów. Automatyzacja procesów i przemysł 4.0 w pełnym rozkwicie Jednym z trendów sektora dóbr i usług konsumpcyjnych jest automatyzacja znacznej części ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... pozyskania jest nawet pięciokrotnie wyższy, niż koszt utrzymania dotychczasowego klienta. W takiej sytuacji przeniesienie akcentu na retencję wydaje się sensownym ... zwiększa efektywność konwersji. W erze AI, commerce media odpowiada na oczekiwania konsumentów, oferując spersonalizowane, natychmiastowe i łatwe w obsłudze doświadczenia zakupowe. To ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... Konsekwencje globalizacji będą coraz bardziej wyrównywać oczekiwania współczesnych konsumentów względem marek, a także tworzyć podobne warunki budowy lojalności tych konsumentów przez przedsiębiorstwa. Lojalność wobec kategorii produktu Ten rodzaj lojalności wiąże się z preferencjami klienta wobec konkretnej kategorii produktu w porównaniu z innymi ...
-
Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?
... oceniony salon osiągnął wynik 73,8 proc. Obsługa klienta tylko na 70,2 proc. Dlaczego? Drugą z przebadanych kategorii była „Obsługa klienta” , której ogólna jakość została ... oczekiwania i preferencje. „Sama rozmowa ze sprzedawcą była bardzo negatywna. Ogólnie obsługujący mnie sprzedawca zdawał się być wyraźnie niezainteresowany moją osobą jako klienta ...
-
Dlaczego banki odrzucają reklamacje?
... nie mają innego wyboru, w szczególności w kontekście bardzo rygorystycznych przepisów, określających czas na załatwienie reklamacji w Polsce. Firma może próbować dopytać klienta o jego oczekiwania lub skłonić do uzupełnienia wniosku reklamacyjnego, nie zawsze się to jednak udaje. Bardzo często zdarza się też, że w reklamacjach brak ...
-
Samozatrudnienie a kredyt hipoteczny
... bank Niestety lista dokumentów kredytowych dla klienta prowadzącego działalność gospodarczą jest znacznie dłuższa niż dla etatowca. – Samo przygotowanie dokumentacji jest bardziej czasochłonne, gdyż banki wymagają zaświadczeń o braku zaległości w ZUS i US, co wymaga wizyty w tych urzędach oraz oczekiwania na przygotowanie dokumentów przez te ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... Należy się dokładnie zastanowić czy to co będziesz oferował dobrze spełni oczekiwania klientów. Cena jakiej zażądasz za produkt/usługę zależy od kilku czynników. Pomyśl ... postaram się omówić te najważniejsze. Sprzedawcy detaliczni - łatwy dostęp do klienta, jednak produkt musi przynieść sprzedawcy atrakcyjną marżę. Przedstawiciele - Specjalistyczne ...
Tematy: -
Zakupy w sieci a prawa konsumentów - porady
... telewizor LCD wygląda niczym obiekt zabiegów szalonego młotkowego? Co zrobić gdy czas oczekiwania na zamówiony i opłacony towar dziwnie się wydłuża? Ogólnie mówiąc, co zrobić ... ), to kwota obciążenia wraca z powrotem na rachunek karty kredytowej pechowego klienta nierzetelnego sklepu. Przypadek 2 - "zamawiałem przecież coś innego" Zdarza się, że ...
-
Cloud computing a bezpieczeństwo
... jak również technologii, które (prawie całkowicie) uniemożliwią pracownikom dostawców przechwytywanie danych klienta. Obecnie każda firma, która chce oferować usługi "in-the-cloud", może ... stabilne 24 godziny na dobę. Naturalnie, klienci zawsze mieli takie oczekiwania, bo - jak wiadomo - serwery off-line nie mogą dostarczać uaktualnień. Z drugiej ...
-
MIFID odmieni polski rynek finansowy?
... inwestycyjnych zgodne z nowym mechanizmem kategoryzacji klienta. Mechanizm ten polega na zaklasyfikowaniu klienta jako klienta detalicznego, profesjonalnego i tzw. uprawnionego ... temat ryzyka inwestycyjnego oraz wspomnianej zasady best execution. Reasumując, oczekiwania związane z wdrożeniem MIFID jako instrumentu podnoszącego poziom ochrony klientów ...
-
Ranking kredytów i pożyczek gotówkowych III 2015
... mocno sprofilowane – z dokładnie określonymi cechami klienta i kredytu (takimi jak kwota kredytu, okres spłaty, dochód klienta). Przygotowywanie ofert dedykowanych dla różnych grup klientów staje się standardem rynkowym, ponieważ z jednej strony jest odpowiedzią banku na zróżnicowane potrzeby i oczekiwania poszczególnych grup klientów, a z drugiej ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... , jednak dla zagranicznych marek jest już narzędziem nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji produktów. Omnichannel w obsłudze klienta Wielokanałowość w sklepie internetowym nie powinna ograniczać się jedynie do ... można spocząć na laurach. Żeby sklepy mogły oferować konsumentom zakupy spełniające ich oczekiwania, muszą wykazywać się większą ...
-
Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują
... zainteresowali się, czy klient posiada produkty w innym banku i jakie są jego oczekiwania. Rzadko jednak pytali o wcześniejsze doświadczenia we współpracy z bankiem czy produktem, a także ... niż połowa starała się ustalić, co mogłoby przekonać klienta do kontynuowania współpracy z bankiem. Po drugie – prezentacja produktów podstawowych i dodatkowych ...
-
Co wpływa na wzrost sprzedaży?
... jakość danych opisujących klientów i ich działania (33%). Typowe oczekiwania klientów względem przedstawicieli handlowych i sprzedawców W relacji handlowej 83% klientów chce interakcji na poziomie, jaki jest w stanie zagwarantować osobisty konsultant, który rozumie potrzeby klienta i jest w stanie znaleźć adekwatne rozwiązania. W opozycji do niego ...
-
Faktoring. Ulga dla przedsiębiorcy, ryzyko dla faktora?
... bankowy lub leasing. Istotnym kryterium przy wyborze jest krótki czas oczekiwania na decyzję, niskie opłaty oraz minimum formalności. Ten właśnie zestaw ... płatności – obowiązek spłaty przechodzi na klienta. W przypadku faktoringu pełnego, faktor przejmuje od klienta ryzyko niewypłacalności kontrahenta. Tym samym uwalnia klienta od ryzyka braku spłaty ...
-
Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... zakończenie procesu zakupowego przez klienta. Jak najszybsze przejście niezbędnych ... oczekiwania na maila z kodem do rejestracji konta - tłumaczy Adam Miziołek, Country Manager Twisto w Polsce. Koszyk zakupowy - jak to robią najlepsi Koszyk to najwrażliwszy element procesu zakupowego. Źle skonstruowany, może prowadzić do porzucenia go przez klienta ...
-
Zarządzanie jakością w firmie
... plany i oczekiwania, a rozmowa będzie bardziej rzeczowa. Przygotowanie argumentacji ułatwi ci wykorzystanie metody KMO. Trzy zasady KMO (Korzyści – Metody – Oczekiwania) ... procedury projektowania nowych produktów, produkt będzie zgodny ze specyfikacją, oczekiwaniami klienta, poprawa wizerunku firmy i pozyskiwanie nowych klientów itp. Rozmowa ...
-
E-faktury niedoceniane w Polsce
... zmiany z papierowej faktury na elektroniczną przebiegał w sposób dla klienta najbardziej dogodny po podjęciu przez klienta decyzji o przejściu na e-fakturę w pierwszym miesiącu klient otrzymuje ... się do ochrony środowiska, niegromadzenie makulatury, krótki czas oczekiwania na rachunki, stały dostęp do dokumentów oraz bezpieczeństwo systemu ...
-
Doradca finansowy - to warto o nim wiedzieć
... kilku w miarę równorzędnych ofert z kilku różnych instytucji finansowych spełniających nasze oczekiwania. I to z nich samemu wybrać najbardziej naszym zdaniem korzystną. Wtedy ... rynku Doradców Finansowych jest jednoznaczna i dużo bardziej korzystne dla Klienta jest skorzystanie z usług naprawdę niezależnego Doradcy niż zatrudnionego na etacie ...
-
Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?
... proc. , a najsłabszy bank otrzymał 39,3 proc. Pięć aspektów obsługi klienta do pilnej poprawy! Tajemniczy klienci przeprowadzający badanie zostali poproszeni ... zapytania w ogóle nie padały. Mimo że 3/4 doradców wypytała klientów o ich oczekiwania oraz posiadane produkty w innych bankach, rzadko który dopytał o dotychczasowe doświadczenia we ...
-
Jak zostać królem customer experience?
... specjalnej metodologii KPMG Sześciu Filarów™ Customer Experience, pozwalającej zrozumieć prawdziwe doświadczenia widziane oczami klienta we wszystkich interakcjach z marką. Tymi filarami są: wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia. Metodologia Sześciu Filarów™ jest szczególnie użyteczna dla ...
-
Konsultant IT potrzebny od zaraz. Na czym polega jego praca?
... część swojej pracy, testujemy ją samodzielnie i sprawdzamy, czy spełnia nasze oczekiwania - mówi Anna Żmudka z Capgemini. Jednocześnie konsultant musi pozostawać w ciągłym kontakcie ... , gdzie osoby z naszego zespołu były zaangażowane w projektowanie rozwiązania dla klienta, a obecnie są odpowiedzialne za wdrażanie poszczególnych procesów jak i całych ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... . Dziś pozyskanie i zatrzymanie klienta staje się coraz bardziej skomplikowane, a konsumenci – wymagający”, komentuje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Tendencje pojawiające się w dziedzinie customer experience zmieniają się tak samo błyskawicznie jak ulegają zmianie oczekiwania i preferencje kupujących. Właściwie ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... . Tymi filarami są: Wiarygodność, Rozwiązywanie problemów, Oczekiwania, Czas i wysiłek, Personalizacja oraz Empatia. Filary pozwalają lepiej zrozumieć, jakie aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do rekomendacji marki. W raporcie ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... stały się istotnym czynnikiem konkurencyjności. Oczekiwania klientów w tym zakresie systematycznie rosną, ponieważ coraz więcej osób przenosi aktywność zakupową do internetu, a konsument w tym kanale jest równie wymagający co w tradycyjnym sklepie. Rośnie jednocześnie liczba e-sprzedawców, którzy walczą o klienta jakością obsługi, a nie tylko ceną ...