Interactive Voice Response - wiadomości i porady tematyczne
-
Automat w call center irytuje
09:22 11.02.2015
... jest nadzieja, że to się zmieni. Stosowane przez urzędy i firmy, w tym również banki, automatyzowane call center wykorzystują system IVR, czyli Interactive Voice Response. Działa to w ten sposób, że osoba dzwoniąca wysłuchuje nagranego komunikatu i za pomocą klawiatury w swoim telefonie wybiera określone pozycje z menu. Celem ...
Tematy: call center, obsługa klienta, contact center, IVR -
Skype z tłumaczem
00:04 16.05.2006
Firma Skype rozszerzyła funkcjonalność popularnego komunikatora internetowego o możliwość korzystania z oferty profesjonalnych tłumaczy z firmy Language Line Services, którzy będą symultanicznie przekazywać treść rozmowy w ponad 150 językach. Usługa będzie dodatkowo płatna i dostępna przez całą dobę. Koszt tłumaczonej rozmowy wyniesie 2,99 USD za ...
Tematy: Skype, tłumaczenia, rozmowy przez internet, Language Line Services