eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematybadania konsumentów

badania konsumentów - wiadomości i porady tematyczne

  • E-commerce kontra zakupy tradycyjne

    E-commerce kontra zakupy tradycyjne

    00:21 14.04.2013

    ... proc. badanych, a u listonosza lub na poczcie 44 proc. Z możliwości odbioru osobistego i zapłaty gotówką skorzystało 4 na 10 badanych. Taka sama grupa konsumentów płaci kartą online, np. kartą kredytową za pośrednictwem operatora płatności. PayU zbadało również najważniejsze - z punktu widzenia konsumenta internetowego - elementy związane ...

    Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów
  • Najpopularniejsze telewizory 2012

    Najpopularniejsze telewizory 2012

    12:52 22.03.2013

    W roku 2012 kampania społeczna, dotycząca cyfryzacji telewizji naziemnej informowała posiadaczy tradycyjnych odbiorników o tym, co muszą zrobić, by cieszyć się cyfrową jakością. Przygotowana przez Porównywarkę Cen Okazje.info druga edycja raportu "Preferencje zakupowe w kategorii Telewizory" dowiodła, że wielu Polaków wolało kupić nowy sprzęt RTV, ...

    Tematy: badania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy Polaków, sprzęt RTV
  • Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu

    Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu

    00:22 14.03.2013

    ... kluczowym czynnikiem towarzyszącym decyzjom zakupowym Polaków, coraz większą rolę odgrywa jakość i oszczędność. Wskazuje na nie już co piąty internauta - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Gemiusa i e-Commerce Polska. W badaniu wzięło udział 1,5 tys. internautów. Wyniki pokazują, że największą wagę do wysokiej jakości produktów ...

    Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów
  • Marketing mobilny rozczarowuje

    Marketing mobilny rozczarowuje

    11:59 05.12.2012

    ... eksponowanych w Internecie jest to 36%, dla reklam prasowych – 47%, a dla telewizyjnych – 51%. Nieco bardziej optymistycznym dla marketerów wynikiem badania jest to, że 38% konsumentów deklarowało chęć udostępniania danych o swojej lokalizacji w zamian za bardziej dopasowane usługi i oferty, rezygnując z własnej prywatności w zamian za użyteczne ...

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, marketing mobilny, reklama mobilna
  • Najpopularniejsze telewizory XI 2012

    Najpopularniejsze telewizory XI 2012

    13:21 30.11.2012

    Rok 2012 upłynął pod znakiem Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbyły się na boiskach Polski i Ukrainy. Tylko część Polaków mecze obejrzało na stadionach. Pozostali skorzystali z licznych stref kibiców, ale jednak najwięcej kibiców mecze obejrzało na własnych telewizorach. Serwis Ceneo.pl sprawdził przed mistrzostwami jak wzrosło ...

    Tematy: badania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy Polaków, sprzęt RTV
  • Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny

    Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny

    09:59 29.11.2012

    Jak wynika z badania, które na zlecenie firmy Verint przeprowadzono wśród ponad 7000 konsumentów z 6 krajów, klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych doświadczeń w zakresie obsługi ze strony przedsiębiorstw. Celem badania była analiza opinii klientów na temat jakości obsługi oferowanej przez przedsiębiorstwa z pięciu branż ( ...

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Sprzęt elektroniczny na wakacje 2012

    Sprzęt elektroniczny na wakacje 2012

    12:36 11.07.2012

    Od kilku dni mamy kalendarzowe lato, zatem sezon wakacyjnych podróży oficjalnie został otwarty. Z tej okazji Skąpiec.pl przygotował raport specjalny "Elektronika na wakacje". Raport poświęcony został m.in. aparatom i kamerom cyfrowym oraz nawigacjom GPS, czyli sprzętowi, który statystyczny polski turysta najczęściej zabiera ze sobą na urlop. ...

    Tematy: preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, badania internautów, badania konsumentów
  • Codzienne zakupy według Polaków

    Codzienne zakupy według Polaków

    11:26 13.06.2012

    ... – wszak zakupy to nie tylko obowiązek, ale i przyjemność. Informacje o badaniu Raport „ODIDO – Rodzinne zakupy za rogiem” został opracowany na podstawie badania Omnibus na reprezentatywnej grupie Polaków (n=968), kwiecień 2012 r.

    Tematy: preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, badania internautów, badania konsumentów
  • Polacy a konkursy konsumenckie

    Polacy a konkursy konsumenckie

    00:20 22.05.2012

    ... biorą w nich udział to chcą wygrywać pieniądze - tak wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network. Pomimo wzrostu liczby osób biorących ... podczas gdy konkursy wirtualne stosunkowo niedawno wprowadzone na rynek są jak pokazują badania dla wielu grup wiekowych swoistą abstrakcję - wyjaśnia Tomasz Lis z On Board Public Relations ...

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, badanie opinii społecznej, zwyczaje konsumentów
  • Polscy konsumenci a programy lojalnościowe

    Polscy konsumenci a programy lojalnościowe

    12:35 14.05.2012

    ... ich do brania udziału w konsumenckich programach lojalnościowych - tak wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network. Program lojalnościowy jako długotrwała ... odbiorców. Liczą się konkretne korzyści najlepiej wg zasady pay back. Badania również potwierdziły, iż im starsza grupa docelowa tym trudniej ją przekonać do udziału ...

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, lojalność klientów, badania konsumentów

poprzednia  

1 ... 10 11 12 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: