eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematybadania konsumentów

badania konsumentów - wiadomości i porady tematyczne

  • Najciekawsze trendy konsumenckie

    Najciekawsze trendy konsumenckie

    11:16 27.04.2012

    Praca nad trendami konsumenckimi, to proces, który nigdy się nie kończy i trudno tu o ostateczne podsumowania. Nie mniej postanowiliśmy opisać zjawiska, które wydają się nam obecnie dominujące i dobrze charakteryzują zarówno konsumenta globalnego jak i polskiego. Millward Brown SMG/KRC i The Futures Co. połączyły swe doświadczenia i zasoby, aby ...

    Tematy: trendy konsumenckie, badania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy Polaków
  • Obsługa klienta: zawody męskie i kobiece

    Obsługa klienta: zawody męskie i kobiece

    00:15 22.04.2012

    ... raport z badania Programu Jakość Obsługi. Kobieta-mechanik? Nie, dziękuję Warsztat samochodowy, salon motoryzacyjny, sklepy AGD RTV, komputerowe czy banki i firmy ubezpieczeniowe to miejsca, gdzie niechętnie korzystamy z obsługi kobiet. Wyniki badania Programu Jakość Obsługi www.jakoscobslugi.pl, w którym wzięło udział 2 tys. konsumentów z całej ...

    Tematy: zawody kobiece, zawody męskie, kobiety na rynku pracy, badania konsumentów
  • Polscy konsumenci zmieniają zwyczaje

    Polscy konsumenci zmieniają zwyczaje

    13:34 11.04.2012

    ... na próbach ogólnopolskich. Pokazuje on, że konsumenci coraz ostrożniej traktują zarówno codzienne zakupy, jak i inwestycje. Wyniki raportu pokazują, że 71% konsumentów w Polsce jest nastawionych na oszczędzanie. Ta tendencja jest reakcją głównie na coraz częstsze wrażenie, że indywidualna sytuacja materialna pogarsza się ...

    Tematy: badania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy Polaków, oszczędzanie pieniędzy
  • Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze

    Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze

    00:15 08.04.2012

    ... interesują ich ceny i oferta, a najmniej - wygląd miejsca obsługi - wynika z badania Programu Jakość Obsługi. W badaniu Programu Jakość Obsługi dwa tysiące klientów z całej Polski opowiedziało o swoich preferencjach zakupowych. Uzyskane wyniki stworzyły obraz współczesnych polskich konsumentów. W tej części odpowiemy na pytanie: komu ufają i na co ...

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje nabywców, preferencje konsumentów, konsumenci
  • Polacy a sztuczne dodatki do żywności

    Polacy a sztuczne dodatki do żywności

    09:16 06.04.2012

    ... FRoSTY przeprowadziła badania postaw konsumenckich wobec sztucznych dodatków do żywności. U 61% Polaków pozytywne deklaracje prozdrowotne ... pięć typów konsumentów: entuzjastów, samoświadomych, naśladowców, pozorantów i niefrasobliwych. W zależności od postawy konsumenckiej inny jest poziom akceptacji dodatków do żywności. Konsumentów do produktów z ...

    Tematy: badania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy Polaków, żywność
  • Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie

    Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie

    09:47 28.03.2012

    ... , które są najlepiej oceniane w dziesięciu największych miastach przedstawia raport Programu Jakość Obsługi. Program Jakość Obsługi podsumował wyniki ogólnopolskiego badania satysfakcji konsumentów w 2011 roku. Opinie i oceny klientów pokazują, w których największych miastach można liczyć na dobrą i fachową obsługę, a w których wręcz przeciwnie ...

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Najpopularniejsze telewizory 2011

    Najpopularniejsze telewizory 2011

    00:16 21.03.2012

    ... w mniejszym stopniu – oglądało je niemal 25 % wszystkich przeglądających kategorię Telewizory. Jest to jednak technologia stosunkowo nowa na polskim rynku i część konsumentów może jej dobrze nie znać. Zwłaszcza, że kuszą ich teraz odbiorniki trójwymiarowe – dodaje specjalista porównywarki. Dane Okazje.info jednoznacznie wskazują ...

    Tematy: badania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy Polaków, sprzęt RTV
  • Jakość obsługi klienta w 2011 r.

    Jakość obsługi klienta w 2011 r.

    00:21 17.03.2012

    ... konsumentów Programu Jakość Obsługi odsłania całą prawdę o poziomie obsługi klienta. Co trzeci konsument jest z niej ... roku. Program Jakość Obsługi, od lat badający poziom obsługi polskich firm i instytucji, podsumował wyniki ogólnopolskiego badania jakości obsługi. Co trzeci klient niezadowolony z obsługi Trend poziomu jakości obsługi pokazuje, że ...

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Zakupy grupowe Polek

    Zakupy grupowe Polek

    12:05 08.03.2012

    Groupon, w tygodniu poprzedzającym Dzień Kobiet przeprowadził ogólnopolską ankietę, której celem było zbadanie kobiecych inspiracji, ulubionych ofert oraz pomysłów na wykorzystanie zakupów na Grouponie. Analiza wewnętrznych statystyk wskazują, że ponad 60% wszystkich osób korzystających z zakupów grupowych w Polsce to kobiety. W Stanach ...

    Tematy: zakupy grupowe, preferencje zakupowe, serwisy grupowe, portale zakupów grupowych
  • Polscy konsumenci a dermokosmetyki

    Polscy konsumenci a dermokosmetyki

    12:02 05.03.2012

    ... nie kupują dermokosmetyków, nie wie, że istnieją kosmetyki sprzedawane tylko w aptekach. ’ PODSUMOWANIE Wyniki badania wskazują, że już co piąty Polak kupuje kosmetyki apteczne. Nie ... także spora grupa mężczyzn, bo co dziesiąty, sięga po dermokosmetyki. Badania potwierdzają, że dermokosmetyki są postrzegane odmiennie od innych kosmetyków. Polacy ...

    Tematy: badania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy Polaków, dermokosmetyki

poprzednia  

1 ... 11 12 13 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: