konflikt w pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Praca zespołowa: wady i zalety
01:10 14.12.2013
... z przełożonymi i poprosicie o wsparcie w tej kwestii. Być może rozwiązaniem będzie przeniesienie tej osoby do innego zespołu? Najważniejsza w pracy zespołowej jest komunikacja i szacunek do współpracowników oraz ich pracy, a także czasu, o czym wiele osób zapomina. Spotkania powinny zaczynać i kończyć się o ustalonych godzinach. Należy doceniać ...
Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, konflikt w pracy -
Konflikty w pracy warto rozwiązywać
00:17 25.08.2012
... motywacji do pracy. W końcu w skonfliktowanym środowisku znacznie spada motywacja wewnętrzna i wydajność pracowników. 4. Poznaj strategie rozwiązywania konfliktów Unikanie, rywalizacja, współpraca, kompromis oraz adaptacja to kluczowe strategie rozwiązywania konfliktów. Osoba stosująca unikanie udaje, że konflikt nie istnieje. Strategia ...
Tematy: pracownicy, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Jak rozwiązywać konflikty w pracy i w domu?
09:28 16.04.2012
... usłyszysz przeprosiny i będziesz w stanie porozmawiać rzeczowo jak można konflikt rozwiązać. (4) Jeśli nie wiesz jak rozwiązać konflikt, niech każda ze stron opisze sytuację z jej ... że to właśnie trzeba zrobić). Lepszy jest konflikt dłużej trwający ale rozwiązany raz a porządnie niż konflikt zamknięty w pośpiechu który za tydzień rozgorzeje od ...
Tematy: rozwiązywanie konfliktów, konflikt w pracy, konflikty, jak unikać konfliktów -
Konflikt w pracy: co robić?
00:22 28.10.2009
... , jak poradzić sobie z taką sytuacją. Konflikt - "zło konieczne"? Odpowiem krótko. Jedno jest pewne, konflikt jest immanentną częścią życia każdej organizacji, w ... ocenę sytuacji z odpowiedniego dystansu, umożliwia przedstawienie się w roli mediatora. Zostałeś włączony w konflikt przez jedną ze stron - wymaga to wycofania się z tego układu (po jasnej ...
Tematy: konflikty, rozwiązywanie konfliktów, konflikt w pracy, jak unikać konfliktów -
Naruszenie zasad współżycia społecznego w pracy
13:41 17.06.2009
... ma obowiązek przestrzegać norm współżycia społecznego nie tylko w miejscu zatrudnienia, ale także poza miejscem i czasem pracy. Powinien więc zarówno w czasie pracy, jak i po jej zakończeniu (poza zakładem pracy) powstrzymać się od wszelkich zachowań mogących zakłócić dobrą atmosferę i prawidłową współpracę między pracownikami. Zastosuj w praktyce ...
Tematy: wypowiedzenie umowy o pracę, spory zbiorowe, naruszenie zasad współżycia społecznego, konflikt w pracy -
Konflikt w pracy - przyczyny
12:38 17.01.2009
... biało-czarne" postrzeganie sytuacji i zachowań uczestników konfliktu Ugasić pożar, uciszyć burzę Aby konflikt nie pozostawił po sobie jedynie przykrych doznań i został pozytywnie rozwiązany ... w nim również pozytywne aspekty. Dlatego nie traktujmy koleżanki lub kolegi z pracy jak przeciwnika konflikcie, ale jako partnera w trudnej sytuacji. Rozwijajmy ...
Tematy: konflikty, konflikt w pracy, rozwiązywanie sporów
1 2
Podobne tematy:
- pracownicy
- wypowiedzenie umowy o pracę
- atmosfera w pracy
- zarządzanie pracownikami
- relacje w pracy
- rozwiązywanie sporów
- relacje między pracownikami
- komunikacja interpersonalna
- mobbing
- pracownicy fizyczni
- rozwiązywanie konfliktów
- jak unikać konfliktów
- komunikacja w pracy
- konflikt w miejscu pracy
- konflikty
- atmosfera w firmie
- plotki w pracy
- praca zespołowa
- biurowy konflikt
- molestowanie