konsumenci - wiadomości i porady tematyczne
-
Konsumenci i podejmowanie decyzji
01:07 18.05.2007
... konsumenckie. Wyniki badania sprowadzają się do następujących, podstawowych wniosków: 1. Konsumenci na całym świecie podejmują decyzje, korzystają z produktów i usług, a także ... decyzje znacznie szybciej niż jeszcze klika lat temu. Szybciej niż konsumenci z innych kontynentów, zajmują oni stanowisko wobec istotnych kwestii i problemów i podejmują ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, konsumenci, badania konsumentów -
Sąd Najwyższy zakazuje stosowania klauzul
00:04 14.07.2006
... uczestników systemu oraz pokrycie kosztów administrowania nim przez spółkę. W praktyce, jedni uczestnicy grupy finansowali pożyczki innym jej członkom. Ci natomiast konsumenci, którzy otrzymali obiecany w umowie produkt najpóźniej - de facto sami finansowali sobie pożyczkę. Jak ustalił Urząd w trakcie postępowania administracyjnego, TeFi stosowało ...
Tematy: niedozwolone klauzule, konsumenci, umowy, interesy kosumentów -
Prawa najmłodszych
00:05 01.06.2006
... miało miejsce częściej niż raz. Ponadto dzieci przyznają się, że zdarzyło im się być lekceważąco potraktowanym przez pracowników sklepów. Młodzi konsumenci są szczególnie narażeni na negatywne konsekwencje nieznajomości reguł rynku. Tym bardziej, że rodzice i nauczyciele często sami nie mają wystarczających informacji ...
Tematy: UOKiK, konsumenci, prawa konsumentów, dzieci -
Najbardziej perspektywiczni polscy konsumenci
00:04 14.05.2006
Konsumenci w wieku 18-24 lub też osoby przed trzydziestką to segmenty klientów, które warto lepiej poznać i zadbać, aby one poznały naszą markę. ...
Tematy: profil konsumenta, profil konsumentów, konsument, konsumenci -
Yuppies - młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający
09:45 26.04.2006
Acxiom Polska przygotował bazę tematyczną pod kątem jednej z najbardziej atrakcyjnych i ekskluzywnych grup docelowych - zestaw informacji oraz dotarcie do tzw. aktywnych, młodych i "ustawionych", czyli polskich Yuppies. Ukuty na zachodzie termin yuppie (young urban professional - młodzi, wielkomiejscy fachowcy) znajduje także swoje ...
Tematy: yuppie, yuppies, badania konsumentów, konsumenci -
Marki godne zaufania
00:05 17.04.2006
Ogłoszone zostały wyniki 6. edycji największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2006 przeprowadzonego przez Reader's Digest. Ponad 25 tysięcy respondentów z 14 krajów wskazało marki, które darzą największym zaufaniem, w 30 kategoriach - 20 wspólnych dla całej Europy i 10 wybranych lokalnie. W tegorocznym badaniu ...
Tematy: badanie konsumenckie, marka, marki, badanie zaufania -
Profil konsumenta po 30-tce
00:37 10.04.2006
Konsumenci w wieku 30-49 lat uważani są za najbardziej atrakcyjnych klientów, posiadających najgrubsze ... dyrektorskie czy też prowadzący własne biznesy (odpowiednio 11% i 9% w poszczególnych grupach wiekowych). Najwięcej na tygodniowe zakupy wydają konsumenci w wieku 40-49 lat - 12% z nich przeznacza na ten cel więcej niż 250 zł. Trzydziestolatkowie ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, preferencje konsumentów, charakterystyka konsumentów -
Patriotyczni konsumenci
11:15 31.03.2006
Niemal dwie trzecie Polaków zwraca uwagę na polskie pochodzenie towarów - wynika z badań zleconych przez "Rzeczpospolitą". Na krajowe pochodzenie towarów najczęściej zwraca uwagę niezbyt zamożna kobieta, po pięćdziesiątce, ze średniej wielkości miasta. Prawie dwie trzecie (64 procent) ankietowanych Polaków zadeklarowało, że zwraca uwagę na rodzime ...
Tematy: konsumenci, produkty polskie, badania konsumentów, polskie produkty -
Lekarze i farmaceuci jako konsumenci
00:03 28.03.2006
Jak żyją doktorzy i aptekarze? Acxiom Polska zagląda do domów i kieszeni osób czuwających nad naszym stanem zdrowia. W białych fartuchach znajdziemy zdecydowanie więcej Pań niż Panów (w proporcjach 60 do 40) wynika z danych zebranych poprzez Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług Acxiom Polska. Lekarze i farmaceuci stanowią grupę zawodową, ...
Tematy: lekarz, lekarze, badania społeczne, farmaceuci -
Młodzież w świecie reklamy
11:04 03.03.2006
Denerwujące, ale lubiane - tak o reklamach wypowiadają się młodzi konsumenci w sondażu przeprowadzonym przez CBOS na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Choć blisko jedna trzecia nastolatków nigdy nie sprawdza przekazów marketingowych, ...
Tematy: konsumenci, konsument, prawa konsumenta, badania konsumentów