marketing bezpośredni - wiadomości i porady tematyczne
-
Wysyłka firmowych kartek świątecznych. Co na to RODO?
09:06 09.12.2022
Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to idealny czas, aby zainwestować w podtrzymywanie i budowanie relacji biznesowych. Sprawdzonym sposobem jest wysyłka kartek z życzeniami nie tylko do byłych czy obecnych klientów firmy, ale także tych potencjalnych. Tutaj warto postawić na analogową formę promocji i wybrać fizyczny produkt, jakim jest ...
Tematy: firmowe kartki świąteczne, kartki świąteczne, święta, kartki pocztowe -
13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu
14:15 17.03.2020
Mailing wciąż jest jednym z najskuteczniejszych sposobów kontaktu z odbiorcami i idealnym narzędziem do zwiększenia sprzedaży. Dlaczego w takim razie nie zawsze uzyskujemy oczekiwane rezultaty? Co robimy źle? Co warto poprawić czy zmodyfikować? Zebraliśmy błędy najczęściej popełniane przez firmy realizujące mailingi a także te obserwowane w ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad
18:50 02.06.2019
Przygotowując kreację do wysyłki mailingu powinniśmy skupić się przede wszystkim na odbiorcy - jego potrzebach i korzyściach, jakie uzyska dzięki naszej ofercie. To podstawowy sposób na zainteresowanie odbiorców informacjami, które chcemy mu przekazać w mailu. Na co jeszcze zwrócić uwagę, aby nasz mailing był skuteczny i zainteresował odbiorców w ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu
05:45 12.04.2019
Aby zrealizować skuteczny mailing musimy pamiętać o różnych kwestiach. Wśród nich są: właściwy wybór bazy mailingowej i odpowiednie targetowanie wysyłki. W drugim etapie skupiamy się na odpowiednim przygotowaniu samej kreacji: przyciągającym tytule, atrakcyjnej grafice i przekonywującej treści. Kolejną kwestią o której trzeba pamiętać jest ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
12:39 25.03.2019
Przygotowanie i wysyłka skutecznego mailingu wiąże się z kilkoma etapami, na które musimy zwrócić uwagę. Gdy zdecydowaliśmy już do jakiej grupy docelowej powinniśmy go skierować, czas zadbać o to, by odbiorcy zainteresowali się naszym mailem i otworzyli go. Największy wpływ na liczbę otwarć, czyli wartość Open Rate (współczynnik otwarć) ma ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
11:17 20.03.2019
Mailing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu. Dzieje się tak mimo, że wiele osób w pierwszej chwili kojarzy go z niechcianymi wiadomościami, których wiele dostajemy na swoją skrzynkę. Powodem jest mnóstwo maili wysyłanych każdego dnia do wszystkich kont znajdujących się w wybranych bazach. Takie działania mają niewielkie szanse na ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Jak prawo telekomunikacyjne paraliżuje telemarketing
00:35 14.09.2015
... handlowa jest pojęciem szerszym. Oznacza to, że wyrażając zgodę na otrzymywanie informacji handlowej konsument zgadza się także na marketing bezpośredni. Wymaganie odrębnej zgody na marketing byłoby więc nieuzasadnione. 4. Działania niebędące marketingiem bezpośrednim. Należy podkreślić, że wiele uzasadnionych i często oczekiwanych przez klientów ...
Tematy: marketing bezpośredni, Prawo telekomunikacyjne, marketing telefoniczny, konfederacja lewiatan -
Marketing bezpośredni - direct mailing
00:33 13.06.2014
... w inny sposób niż poprzez złożenie zamówienia. Zainteresowanie szybko ostygnie, jeśli nie zostanie podtrzymane natychmiastowym kontaktem. Artykuł powstał na podstawie książki MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW, wyd. 5, maj 2014, wydawnictwo BL Info Polska Sp. z o.o.
Tematy: marketing bezpośredni, działania marketingowe, reklama mailowa, telemarketing -
E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu
00:32 28.12.2013
Śmiało można powiedzieć, że lista odbiorców jest jednym z najważniejszych czynników, decydujących o sukcesie kampanii e-mail marketingowej. Bo cóż z tego, że napiszemy genialnego newslettera, jeśli nie będziemy mieli go do kogo wysłać albo wyślemy do osób, które tak naprawdę nie są nim zainteresowane? Tylko jak zbudować taką bazę odbiorców? Od ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Polscy internauci a e-mail marketing
00:40 02.09.2013
... pozytywnie, czy negatywnie? I przede wszystkim - czy taka forma dotarcia do klienta naprawdę działa. Co szesnasta złotówka wydana w ubiegłym roku na marketing w internecie przeznaczona została na kanał e-mailowy. Tak wynika z raportu AdEx publikowanego cyklicznie przez IAB Polska i PwC. Sześcioprocentowy udział w całym, internetowym ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
Podobne tematy:
- ochrona konsumentów
- ochrona danych osobowych
- spam
- reklama
- święta
- badania internautów
- dane osobowe
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- RODO
- działania marketingowe
- marketing
- badania przedsiębiorców
- przetwarzanie danych osobowych
- marketing internetowy
- skuteczna reklama
- promocja
- e-mail marketing
- mailing