marketing bezpośredni - wiadomości i porady tematyczne
-
Email marketing: aspekty prawne
00:25 30.07.2013
93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Polscy internauci a email marketing
09:30 11.03.2013
Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymują - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
E-mail marketing w Polsce
10:17 12.04.2012
... odbiorców (46%). - Wyniki badania GetResponse pokazują, że kondycja polskiego email marketingu oraz świadomość dostępnych narzędzi rośnie z roku na rok. Email marketing, będący jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych kanałów komunikacji online (wskaźnik ROI za rok 2011 wyniósł 4000%), nadal pozwala zarówno małym jak ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Skuteczny e-mail marketing
08:45 01.02.2012
... otrzymywanie mailingu oraz brak pomysłu na zmobilizowanie odbiorcy do otworzenia wiadomości. W pierwszym przypadku musimy pamiętać, że mailing to tzw. permission marketing, czyli forma reklamy, na której otrzymywanie subskrybent musi w sposób świadomy wyrazić zgodę, w przeciwnym razie ryzykujemy konsekwencje prawne a nasz mail zostanie ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
13:57 20.10.2011
... o popełnianie błędów. Jak ich uniknąć? Marketing bezpośredni w handlu to idealne połączenie działań promocyjnych, których ideą jest pobudzanie aktywności konsumenckiej - to oczywiste. Absolutnymi faworytami marketingowców w tym temacie nadal są mailingi i smsy - to również nie ulega wątpliwości. Niemniej marketing, niezależnie od branży, to ta ...
Tematy: marketing bezpośredni, marketing, działania marketingowe, promocja -
Rosną nakłady na działania BTL
00:22 08.05.2011
... działań dla konsumentów ostatecznych i partnerów biznesowych. „Zeszłoroczne badania Sodexo Motivation Solutions pokazały, że kryzys nie odwiódł polskich firm od inwestowania w marketing bezpośredni. W tym roku wyraźnie widać, że nakłady na działania BTL systematycznie rosną. Prognozujemy, że ten trend będzie się utrzymywał, ponieważ takie ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, b2b, b2c -
Marketing zintegrowany w Polsce
01:02 22.10.2009
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i MillwardBrown SMG/KRC opracowały pierwszy polski standard pomiaru kanałów Marketingu Zintegrowanego. Po raz pierwszy został on zastosowany przy realizacji Polskiego Badania Marketingu Zintegrowanego. Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego – nowa inicjatywa SMB i MillwardBrown SMG/KRC stanowi przykład ...
Tematy: marketing bezpośredni, marketing, Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego, marketing zintegrowany -
Marketing bezpośredni zwalnia
00:04 04.11.2006
Tempo wzrostu wydatków na marketing bezpośredni w Stanach Zjednoczonych zwalnia - wynika z raportu stworzonego przez Direct Marketing Association. Niemniej jednak sprzedaż związana z tym rodzajem marketingu może utrzymać poziom wzrostu - uważają eksperci. Raport nazwany "The Power of Direct" ...
Tematy: marketing bezpośredni, marketing, wydatki na reklamę, wydatki na marketing -
Skuteczny e-mail marketing
00:21 26.11.2004
... nich to odpowiedni dobór grupy odbiorców. Pamiętajmy, że jest to przekaz bezpośredni. W tym tkwi cała jego siła. Dlatego osoby, którym wyślemy informację ... ładny wygląd przekazu". Zatem bardziej istotna jest koncepcja merytoryczna aniżeli kreacja wizualna. Marketing emaliowany to przyszłość bezpośredniej reklamy internetowej. Faktem jest również ...
Tematy: maile reklamowe, promocja, reklama, e-mail marketing
1 2
Podobne tematy:
- ochrona konsumentów
- ochrona danych osobowych
- spam
- reklama
- święta
- badania internautów
- dane osobowe
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- RODO
- działania marketingowe
- marketing
- badania przedsiębiorców
- przetwarzanie danych osobowych
- marketing internetowy
- skuteczna reklama
- promocja
- e-mail marketing
- mailing