eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?

    Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?

    00:55 04.09.2014

    ... mojego problemu. “Witamy w sklepie internetowym answear.com. Informujemy, że obsługa sklepu jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od ... ZUS staram się załatwiać elektronicznie. “Witamy w Medicover. Informujemy, że centrum obsługi klienta pracuje w dni powszednie od 7 do 21. W soboty, niedziele i święta od 8 do 18. ...

    Tematy: kontakt telefoniczny, infolinia, Call Center, obsługa klienta
  • Automatyzacja i integracja w contact center

    Automatyzacja i integracja w contact center

    00:20 11.08.2014

    ... - to najbliższa przyszłość branży contact center - uważa Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawcy oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta. Podobne wnioski nasuwają się po lekturze analizy strategicznej „Enterprise Priorities in Europe” przygotowanej przez Frost & Sullivan, według której do 2016 ...

    Tematy: contact center, obsługa klienta, automatyzacja
  • Ile zarabia pracownik biura obsługi klienta?

    Ile zarabia pracownik biura obsługi klienta?

    08:50 27.06.2014

    ... stanowisku zarabiała miesięcznie więcej niż 2 700 PLN brutto. Pensje połowy kierowników ds. obsługi klienta przekraczały w 2013 roku 6 000 PLN miesięcznie. Gorzej wynagradzani byli koordynatorzy ds. sprzedaży i specjaliści ds. obsługi klienta. Mediany ich wynagrodzeń wyniosły odpowiednio 4 100 PLN i 3 500 PLN brutto miesięcznie. Najniższe ...

    Tematy: wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia, płace, zarobki
  • Opinie klientów lepsze niż reklama

    Opinie klientów lepsze niż reklama

    10:13 12.06.2014

    ... stanie się najszybciej rozwijającym się segmentem marketingu ― prognozuje Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo.pl. ― Jesteśmy obecnie świadkami sytuacji, kiedy o względy klienta walczy nawet kilkanaście takich samych produktów i usług. Jednocześnie rywalizowanie za pomocą tradycyjnej reklamy staje się coraz mniej skuteczne. Współczesny konsument ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Jakość obsługi to nie wszystko

    Jakość obsługi to nie wszystko

    12:45 04.04.2014

    ... osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Takie działania trudno jest wpisać w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera i relacja z nim jest bardzo ważna” – mówi Piotr Juszczyk z ARC Rynek i Opinia. „Jak na razie tylko 13 ...

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Douglas - większa sieć sprzedaży

    Douglas - większa sieć sprzedaży

    23:04 28.03.2014

    W najbliższą sobotę sieć Douglas powiększy się o kolejny salon. W Galerii Siedlce zostanie otwarty 110. sklep sieci w Polsce. Perfumeria chce rosnąć w tempie 6-10 nowych sklepów rocznie. Perfumerie Douglas działają w Polsce od 13 lat. Sieć jest największą tego typu w Polsce i wciąż intensywnie się rozwija, nie tylko tworząc nowe sklepy, ale także ...

    Tematy: Douglas, sieci handlowe, branża kosmetyczna, sklepy
  • Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?

    Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?

    12:13 28.03.2014

    ... obsługi, i że to właśnie klient stoi za rosnącymi słupkami sprzedaży. Dziś w branży e-commerce panuje swoisty kult rywalizacji na jakość obsługi klienta. Kto tego nie rozumie, po prostu wypada z ryku. Dlatego e-sklepy na różne sposoby zabiegają o każdą pozytywną opinię i inwestują w tzw. „zakup ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, internauci, e-commerce
  • Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

    Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

    10:09 13.03.2014

    ... Rossi - to sieci, w których obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie – wynika z czwartej edycji badania zrealizowanego przez firmę Daymaker. Bardzo ... mają oczywiście negatywny wpływ na jakość obsługi klienta w punkcie sprzedaży. Jednocześnie pokazują, jak istotne dla utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta jest stałe inwestowanie w tego typu ...

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów

    Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów

    10:30 21.02.2014

    ... Shopping EXperience – działania zorientowane na realne potrzeby klienta. Doświadczenie klienta rodzi się z emocji, a ich ... klienta. Przeprowadzone przez nas badanie jest częścią tej kampanii. Dodatkowy komentarz Agnieszki Chrostowskiej, Menadżera Doświadczenia Klienta w Branch Brothers Czy polscy przedsiębiorcy stawiają wartość doświadczenia klienta ...

    Tematy: sektor bankowy, banki, obsługa klienta, Shopping EXperience
  • Opinie klientów ważne dla firm

    Opinie klientów ważne dla firm

    00:20 18.02.2014

    ... niechętnie otwarcie wyrażają swoje niezadowolenie. Prawie połowa ankietowanych klientów nigdy nie zgłosiła reklamacji, a tylko 25% uważa, że poinformowanie o problemach z obsługą klienta w mediach społecznościowych pomaga w ich rozwiązaniu. Mimo to połowa konsumentów (50%) wierzy w siłę tego typu serwisów, które pomagają mobilizować firmy do ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, contact center, reklamacje

poprzednia  

1 ... 10 11 12 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: