obsługa klientów - wiadomości i porady tematyczne
-
Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
00:22 24.05.2013
... klientów nie akceptuje oczekiwania na odpowiedź email dłuższego niż kilka godzin, a jedynie 8% zgadza się czekać dłużej niż jeden dzień. „Kanał email z punktu widzenia firmy jest zdecydowanie prostszy i tańszy w obsłudze. Jednak obsługa ... na urządzeniach mobilnych. Dwóch na pięciu klientów, którzy kontaktowali się z contact center w ciągu ostatniego ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Właściwa obsługa klienta zapewnia konkurencyjność
00:10 09.02.2013
... do marki poziomu obsługi wynosi aż 18%, co oznacza, że właściwa obsługa klienta ma newralgiczne znaczenie dla osiągnięcia przewagi nad konkurencją. ... w technologie zapewniające zintegrowany wgląd w obsługę klientów we wszystkich kanałach (28%), w rozwiązania do analizy danych biznesowych i dotyczących klientów (27%) oraz w systemy do zarządzania ...
Tematy: obsługa klientów, jakość obsługi klienta, badania przedsiębiorstw -
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
09:59 29.11.2012
... , że zdarzają im się takie zachowania. Uwaga na niewidocznych klientów Wyniki tworzą niepokojący obraz klientów niezadowolonych lub niezdecydowanych. Nasuwa się również pytanie, ... swoimi wrażeniami w rosyjskim portalu społecznościowym VKontakte. „Wyniki badania dowodzą, że obsługa klienta stała się nową formą marketingu i ma większe znaczenie ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
11:12 01.08.2012
... Banka a.s. na Słowacji do – 98%, CI Bank - 97,3%. …nieco gorzej doradcy biznesowi (obsługa klienta korporacyjnego) Obsługa klientów zainteresowanych założeniem konta dla spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wypadła średnio – tu wynik w kategorii obsługa wyniósł 79,3%, a w podkategorii „Przebieg rozmowy” – 78,1%. Oba wyniki są wyższe od średnich ...
Tematy: placówki bankowe, banki, bankowość mobilna, obsługa klienta -
Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie
09:47 28.03.2012
... jest najwyższy 58% poziom satysfakcji klientów. Nieco mniej tych pozytywnych ocen jest w Poznaniu. Poziom 50% satysfakcji klientów przekroczył jeszcze tylko Kraków ... i w woj. podkarpackim. Gdzie najlepiej chorować, a gdzie ubezpieczyć samochód? Na podstawie ocen klientów wyłoniono także najlepsze branże w największych polskich miastach. Dominują te ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi klienta w 2011 r.
00:21 17.03.2012
... z urodą i zdrowym stylem życia. Z obsługi firm z branży uroda, salony, perfumerie zadowolonych jest najwięcej klientów. Co może wielu zaskoczyć dobrze oceniana jest też branża zdrowie i medycyna (58% poziom zadowolenia klientów), a więc m.in. apteki, przychodnie, szpitale, prywatne gabinety lekarskie. Podium zamyka branża rozrywka, kultura ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
12:00 04.08.2010
... ,9%. Zgodnie z ocenami tajemniczych klientów na najlepszą obsługę można liczyć w Słowacji (84,1%) i na Węgrzech (79,7%). Polska w tej kategorii zajęła trzecią pozycję z wynikiem 76%, czwarte miejsce przypadło Czechom (75,8%), piąte Bułgarii (73,3%), a szóste, ostatnie Rumunii (65%). Średnia w kategorii obsługa wyniosła 75,8%. W budowaniu lojalności ...
Tematy: biura podróży, wakacje, oferty turystyczne, branża turystyczna -
Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji
13:43 29.04.2010
... stopniu korzystająca z nowoczesnych form kontaktu, takich jak: e-mail, pytanie ze strony www czy livechat - rozmowa on-line. Najefektywniejsze kanały komunikacji według klientów Korzystanie z różnych kanałów komunikacji z dostawcami usług jest w Polsce zjawiskiem powszechnym. 89% konsumentów przynajmniej od czasu do czasu kontaktuje się z biurem ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, komunikacja z klientem -
Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie
13:13 19.04.2010
Badania dowiodły, że nieprofesjonalna obsługa mailowa ma znaczące przełożenie biznesowe: ponad 53% badanych rezygnuje ze współpracy z firmą, która nie odpowiada na otrzymywane wiadomości mailowe. Dodatkowo, ...
Tematy: e-maile, e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta -
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
10:32 08.03.2010
... , oferując klientowi na przykład możliwość wyjścia ze zautomatyzowanego systemu, takiego jak obsługa przez Internet lub samoobsługa głosowa. I wreszcie firmy muszą w sposób bardziej spersonalizowany traktować konsumentów, integrując dane klientów i opracowując procesy, które pozwalałyby rozpoznawać wartość każdego klienta i historię dotychczasowej ...
Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
Podobne tematy:
- banki
- wakacje
- biura podróży
- ochrona danych osobowych
- bezpieczeństwo danych
- badania konsumentów
- bankowość mobilna
- obsługa klienta
- operatorzy komórkowi
- pokolenie Y
- konsumenci
- branża turystyczna
- komunikacja z klientem
- usługi finansowe
- Customer Experience
- oferty turystyczne
- wizerunek firmy
- administracja publiczna
- poczta elektroniczna
- preferencje konsumentów