obsługa klientów - wiadomości i porady tematyczne
-
Zła jakość obsługi klienta przynosi straty
10:19 16.12.2009
... rocznie. Są one związane z całkowitą rezygnacją z usług firmy bądź z przechodzeniem klientów do konkurencji z powodu ich złych doświadczeń. Podczas badania konsumentów ... zwiększanie się świadomości konsumenckiej powoduje, że rosną również koszty związane z niezadowoleniem klientów” - mówi Daniel Hong, Główny Analityk ds. Interakcji z Klientem w Ovum ...
Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta -
Biura podróży: jakość obsługi klienta
11:15 17.11.2009
... kategorii "Obsługa" najlepiej wypadł Rainbow Tours z wynikiem 91 proc., a za nim uplasował się Neckermann – 88,2 proc. Średnią oceną w tej kategorii było 76 proc. Zapraszamy ponownie Firma International Service Check starając się zapewnić jak najbardziej naturalne warunki przeprowadzanych konsultacji poprosiła klientów testowych o wykonanie ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta -
Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?
13:35 18.09.2009
... na tym etapie? Na początek przykład pozytywny. W Disneylandzie udaje się zatrzymać klientów nawet w 90 minutowej kolejce. Nie narzekają, a na dodatek są zadowoleni. ... tą drogą? To zależy. Powielanie gotowych rozwiązań, bez uwzględnienia specyfiki oferty i klientów, to ślepa uliczka. Negatywnym przykładem jest tu pewna firma udzielająca telefonicznie ...
Tematy: czas oczekiwania, jakość obsługi klienta, budowanie zaufania klientów, kontakty z klientami -
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
07:15 11.07.2009
... szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tajemniczy klient w swoim żywiole Spośród klientów testowych, zarejestrowanych w bazie International Service Check, zostały wybrane te ... osobie, a obsługa przebiegła bez żadnych zakłóceń. Tyle samo osób zapewniło, że konsultant starał się utrzymywać kontakt wzrokowy. Tylko 14 proc. klientów miało zastrzeżenia ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta -
Jakość obsługi klienta w 2008 r.
14:24 31.03.2009
... o badaniu Metodologia Programu oparta jest na technice Mystery Shopping, polegającej na analizie systemu obsługi klienta przez niezależnych od firmy „tajnych klientów”. Audytorzy są klientami poszczególnych firm i instytucji i oceniają jakość obsługi z punktu widzenia oczekiwań prawdziwych konsumentów. Edycja Programu „Jakość Obsługi 2008”, objęła ...
Tematy: obsługa klientów, obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi klienta u jubilera
00:03 20.12.2008
... wygląd. Sklepy uzyskały 92,7 proc. możliwych do zdobycia punktów, a szczególnie wysoko oceniona została prezentacja towaru (96,3 proc.). Mieszane uczucia budziły u klientów testowych: obsługa - 65,2 proc. i budowanie lojalności klienta - 55,3 proc. Wszystko razem dało średnią 71 proc. z możliwych do zdobycia punktów. Najlepsze wyniki ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta -
Kawiarnie a jakość obsługi klienta
01:06 16.11.2008
... klientów szybkość obsługi była nieakceptowalna, a 9,4 proc. osób miało wrażenie, że obsługa innych klientów ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta -
Jakość obsługi klienta a pokolenie Y
00:37 19.10.2008
... na trendy w obsłudze klientów. W tym celu zapytano menadżerów najwyższego szczebla i kadrę zarządzającą, w jaki sposób kształtują odczucia klientów, aby przyciągnąć i ... pokolenia Milenium. Inni dodają do tego „szybka, godną zaufania obsługa,” „współpracę bez zgrzytów,” „dopasowane podejście,” „uczciwość i zaufanie” i „nadawanie własnego stylu ...
Tematy: obsługa klientów, badanie kadry zarządzającej, obsługa klienta, badania kadry zarządzającej -
Obsługa klienta w opinii zarządu
00:32 20.07.2008
... zarządzającą, a rzeczywistością doświadczaną przez większość ich klientów. Poniżej kilka wniosków z badania: Rola strategiczna czy operacyjna – specjaliści związani z obsługą klienta oraz kadra kierownicza zgodnie uznają, że obsługa klienta wpływa na postrzeganie firmy. Niewielu jednak uważa, że obsługa klienta pełni rolę strategiczną: Jedynie 20 ...
Tematy: badania kadry zarządzającej, badanie kadry zarządzającej, kierownictwo, kadra kierownicza -
CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta
00:09 22.03.2008
... (83%) uważa satysfakcjonującą klientów obsługę za bardzo ważną, dwie trzecie (66%) uważa możliwie krótki czas oczekiwania klientów w kolejce do ... definicji samoobsługowe portale internetowe stanowią niezwykle wydajny środek podtrzymywania zadowolenia klientów i jednoczesnej poprawy wydajności przedsiębiorstwa. Jednak firmy z pierwszej linii są ...
Tematy: CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientem, obsługa klientów
Podobne tematy:
- banki
- wakacje
- biura podróży
- ochrona danych osobowych
- bezpieczeństwo danych
- badania konsumentów
- bankowość mobilna
- obsługa klienta
- operatorzy komórkowi
- pokolenie Y
- konsumenci
- branża turystyczna
- komunikacja z klientem
- Customer Experience
- usługi finansowe
- oferty turystyczne
- wizerunek firmy
- administracja publiczna
- poczta elektroniczna
- preferencje konsumentów