obsługa klientów - wiadomości i porady tematyczne
-
Urzędy i urzędnicy wg Polaków
10:06 24.12.2007
... zastrzeżeń do godzin obsługi interesantów w urzędach. Przynajmniej połowa jest przekonana, że urzędy ukierunkowane są na rozwiązywanie problemów obywateli i sprawną obsługę klientów (53%) oraz realizują swoje zadania szybko i terminowo (50%). Prawie co drugi badany (46%) uważa, że struktura urzędów oraz system informacji ...
Tematy: badania społeczne, administracja publiczna, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta -
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
01:29 27.11.2007
... 62,5%-100%. Prawie połowa placówek uzyskała wynik 100%. Dzień dobry, do widzenia Obsługa (pomoc i doradztwo) jest najważniejszą kategorią w całym badaniu, opisuje bowiem uprzejmość i ogólny stosunek pracowników do klientów oraz poddaje szczegółowej ocenie kompetencje pracowników. Ocenie poddane zostały następujące zagadnienia: powitanie (pierwszy ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, jakość usług w sklepach -
Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?
13:49 29.06.2007
... obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ... : korespondencja pocztowa i telefon - po 29,0%. Kontakty z wykorzystaniem faksu nie przekraczają 4,5%, a wiadomości e-mail 3,0%. 91,5% klientów przyznaje, że zostali obsłużeni w miły i kulturalny sposób, a dwóch na dziesięciu badanych uskarża ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, rynek energetyczny -
Jakość obsługi klienta w marketach
00:58 27.06.2007
... 60,4% (supermarkety) i 50% (dyskonty) pracownik obsługujący kasę podziękował klientowi za zakup. Zwykle obsługa była mechaniczna, czasami szorstka: - "Dałam pani, ponieważ drobniej ... ”). Podobnie kształtują się wyniki badania kompetencji pracowników. 33,3% klientów hipermarketów i 27,1 % klientów supermarketów oceniło ją jako “wyjątkową” (w ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, poziom satysfakcji klienta -
Jakość usług w bankach europejskich
00:54 15.05.2007
Czy obsługa klienta jest inna w poszczególnych krajach? Czy wszędzie zwraca się uwagę na te same rzeczy? Kto oferuje wyższe standardy: banki lokalne, ...
Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa -
Jakość usług w bankach
01:21 20.04.2007
... obsługę był akceptowalny dla 80% klientów i średnio wyniósł ok. 5,5 minuty. "Kiedy weszłam do banku, nie było w nim innych klientów. Wnętrze prezentowało się należycie – jest ... czas oczekiwania na połączenie z doradcą wyniósł 29,7 sekund, co dla 84% klientów było akceptowalne. Zdarzały się jednak przypadki problemów z całodobową infolinią, np. - " ...
Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa -
Firmy nie odpowiadają na e-maile klientów
01:02 18.04.2007
Klienci, którzy próbują skontaktować się z firmami za pomocą e-maili czekają na odpowiedź dłużej niż kilka lat temu lub w ogóle jej nie uzyskują - wynika z badań Hornstein Associates. Tylko połowa przebadanych przez Hornstein firm odpowiedziała na e-maile. 5 lat wcześniej aż 86 proc. firm, które wówczas wybrano do badania, przesłało swoją ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, firmowe strony www -
Urzędy w oczach Polaków
00:04 07.04.2007
Urzędy Stanu Cywilnego i Urzędy Gminy należą do placówek, których pracownicy są najlepiej oceniani przez Polaków - wynika z raportu "Urzędnik: oczekiwania i rzeczywistość" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań PBS DGA. Najgorzej w oczach Polaków wypadają Urzędy Pracy i ZUS, choć i tutaj średnia w 5-punktowej skali ocen ...
Tematy: obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta, obsługa klienta, administracja publiczna -
(Nie)lojalność polskich klientów
01:12 02.04.2007
... ). Badania, które posłużyły do stworzenia indeksu, wskazują, że proces ten nabiera tempa - 26% klientów zmieniło w ciągu ostatnich sześciu miesięcy bank. 2007 może być rokiem masowej migracji klientów. 96% polskich klientów zmieniało w przeszłości dostawców. W czterech spośród 11 branż Polacy zmieniali usługodawców częściej niż wynosi ...
Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klientów, preferencje konsumentów -
Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
00:54 20.02.2007
... sprzedaż wykorzystują sieci markowych sklepów z obuwiem. Czy dbają o swoich klientów? Czy starają się oferować usługi o wysokim standardzie? Firma ... klientów do marek czasami było wręcz negatywne, jak w przypadku tej deklaracji: "Mogę z czystym sumieniem napisać, że nigdy więcej już jako normalny klient nie pojawię się w tym sklepie. Obsługa ...
Tematy: obsługa klientów, lojalność klientów, relacje z klientem, preferencje konsumentów
Podobne tematy:
- banki
- wakacje
- biura podróży
- ochrona danych osobowych
- bezpieczeństwo danych
- badania konsumentów
- bankowość mobilna
- obsługa klienta
- operatorzy komórkowi
- pokolenie Y
- konsumenci
- branża turystyczna
- komunikacja z klientem
- usługi finansowe
- Customer Experience
- oferty turystyczne
- wizerunek firmy
- administracja publiczna
- poczta elektroniczna
- preferencje konsumentów