oglądalność programów telewizyjnych - wiadomości i porady tematyczne
-
Weekendy majowe a telewizja 2008
01:25 31.05.2008
W czasie długich weekendów w 2008 roku statystyczny Polak spędził przed telewizorem prawie 3 godziny 50 minut, czyli średnio o ponad pół godziny więcej w porównaniu do analogicznych okresów w 2007 r. - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP. Wielu Polaków czas majowego odpoczynku przeznacza na oglądanie telewizji. W czasie długich ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja -
Majowy weekend a preferencje telewizyjne
01:28 11.05.2008
Podczas długiego weekendu statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 16 minut - wynika z raportu AGB NMR. Jak wynika z danych AGB NMR, w czasie tegorocznej majówki telewizję oglądano o 12 minut dłużej, niż przed rokiem. Widzowie najchętniej wybierali seriale. "Ranczo" (TVP1) oglądało w niedzielę 7,21 mln widzów, a "Na dobre i na złe" ...
Tematy: preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, majowy weekend, stacje telewizyjne -
Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008
12:19 10.03.2008
Telewizji TVN wzrósł w lutym 2008 r. udział w rynku w porównaniu z lutym 2007 r., a TVP1, TVP2 i Polsat traciły widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVP1, najchętniej oglądana stacja telewizyjna, miała w lutym 2008 r. 23,82 proc. udziałów w rynku. W lutym 2007 r. kształtował się on na poziomie 24,1 proc. Na drugim miejscu znalazła ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Programy informacyjne w TV II 2008
01:40 07.03.2008
Wszystkie programy informacyjne zanotowały w lutym 2008 r. spadek oglądalności w porównaniu z lutym 2007 r. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Jak podaje AGB NMR, najchętniej oglądanym programem informacyjnym w lutym 2008 r. były "Wiadomości" (TVP1), które oglądało średnio 4,89 mln widzów, co dawało stacji w tym czasie udział w rynku na ...
Tematy: preferencje telewizyjne, programy telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy informacyjne -
Sylwester z TV: Polsat liderem
00:10 07.01.2008
Średnio po 3,0 mln widzów w sylwestrowy wieczór przyciągnęły przed telewizory TVP2 oraz Polsat. Transmisję TVP2 z Wrocławia obejrzało o 27 tys. osób więcej, niż na Polsacie, choć udziały tej drugiej stacji były wyższe i wyniosły 25,3% - wynika z raportu TNS OBOP. Transmitowane w trzech stacjach wieczory sylwestrowe w Warszawie (TVN), Krakowie ( ...
Tematy: badanie telewidzów, badanie preferencji widzów, preferencje telewizyjne, programy telewizyjne -
Najpopularniejsze kanały tematyczne XI 2007
11:58 08.12.2007
TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym w listopadzie br. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udział w rynku TVN24 w listopadzie br. wynosił 3,02 proc. W analogicznym okresie ubiegłego roku kanał miał 1,92 proc. udziałów w rynku. Druga pozycja przypadła stacji Cartoon Network z 0,66 proc. udziałami w rynku (przed rokiem: 0,86 ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Najpopularniejsze kanały tematyczne VII-VIII 2007
00:49 10.09.2007
TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym zarówno w czasie tegorocznych wakacji, jak i w sierpniu - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN24 w okresie lipiec - sierpień br. miał 4,06 proc. udziałów w rynku (przed rokiem: 2,4 proc.), Jetix - 0,88 proc. (0,86 proc.), Cartoon Network - 0,8 proc. (0,89 proc.), Viva Polska - 0,67 ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Najpopularniejsze stacje telewizyjne VII 2007
01:26 04.08.2007
Telewizyjna Jedynka była najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w lipcu br., ale w tzw. grupie komercyjnej liderem został Polsat - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. Udział w rynku TVP1 w lipcu 2007 roku wyniósł 22,25 proc. (w lipcu 2006 roku: 24,22 proc.), Polsatu - 17,44 proc. (15,56 proc.), TVP2 - 16,63 proc. (20,05 proc ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Najpopularniejsze kanały tematyczne I-VI 2007
00:54 10.07.2007
TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym w pierwszym półroczu 2007 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN24 miał w pierwszym półroczu 2007 roku 2,65 proc. udziałów w rynku (w pierwszym półroczu 2006 roku: 1,72 proc. udziałów w rynku), Cartoon Network/TCM - 0,71 proc. (0,83 proc.), Jetix - 0,71 proc. (0,66 proc.), Mini ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Programy informacyjne w TV I-VI 2007
01:10 07.07.2007
... Fakty" TVN były jedynym programem informacyjnym, który w pierwszym półroczu 2007 roku zanotował większą oglądalność w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało w pierwszym kwartale 2007 roku średnio 4,84 mln widzów, co dawało ...
Tematy: programy informacyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne
Podobne tematy:
- monitoring mediów
- media
- statystyki oglądalności
- kobiety
- telewizja
- celebryci
- weekendy majowe
- badania kobiet
- TVN
- oglądalność telewizji
- osoby starsze
- Igrzyska Olimpijskie
- programy telewizyjne
- preferencje telewizyjne
- badania telewidzów
- stacje telewizyjne
- programy informacyjne
- rynek telewizyjny
- popularność mediów
- reklamy telewizyjne