oglądalność programów telewizyjnych - wiadomości i porady tematyczne
-
Telewizja w pierwszym półroczu 2007
00:36 05.07.2007
... 2006. Ponad 1 pkt. proc. wzrostu udało się uzyskać TVN24, którą pomiędzy styczniem a czerwcem 2007 wybierało 2,72% widzów. Wśród najchętniej oglądanych programów znalazły się seriale i transmisje wydarzeń sportowych oraz dwa serwisy informacyjne. Niezmiennie liderem programowym spośród polskich telewizji pozostaje TVP, którego propozycje ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja -
Najpopularniejsze stacje telewizyjne IV 2007
01:27 08.05.2007
W kwietniu udział TVP w rynku (w grupie 4+) wyniósł 22,97 proc., co oznacza spadek w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego o ponad 0,8 pkt proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Niespodzianką jest wspólne drugie miejsce TVP2 i TVN. Obie stacje miały 17,66 proc. udziałów w rynku. Obie też odnotowały spadek w porównaniu ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Programy informacyjne w TV IV 2007
00:19 05.05.2007
... roku, niemal wszystkie programy informacyjne odnotowały niższą oglądalność. Tylko "Fakty" przyciągnęły większą widownię niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Program TVN oglądało w kwietniu 3,77 mln widzów, ... przez 1,73 mln osób (13,33 proc.), czyli o 0,5 mln mniej widzów niż w kwietniu zeszłego roku. Dane dotyczą programów wyemitowanych ...
Tematy: programy informacyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne -
Telewizja w pierwszym kwartale 2007
00:04 09.04.2007
... przyciągnął przed telewizory średnio niemal 10,0 mln widzów (28,1%). Wśród 10 najchętniej wybieranych programów znalazły się także transmisje skoków naraciarskich oraz transmisja wręczenia Telekamer (7,3 mln widzów). Liderem programów informacyjnych pozostają „Wiadomości“ w TVP1 (średnio 5,3 mln widzów, czyli o 6,1% mniej, niż w roku ubiegłym ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja -
Programy informacyjne w TV III 2007
00:44 05.04.2007
... w marcu miał większą oglądalność niż rok temu. Podobnie jak w poprzednich miesiącach. Jak pokazują dane AGB Nielsen Media Research, ... się na poziomie 2 mln widzów, a wydanie wieczorne oglądało średnio 1,93 mln widzów. W czasie nadawania programów udział w rynku kształtował się na poziomie odpowiednio: 14,59 proc. i 15,3 proc. Rok wcześniej ...
Tematy: programy informacyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne -
Polacy i telewizja w 2006 roku
03:04 16.01.2007
... także w innych krajach. Telewizja Polska dominuje także w przypadku programów rozrywkowych – „Szansa na sukces” lub „Jaka to melodia?” przyciągają odpowiednio 4 mln oraz 3,2 mln widzów. Sporą popularnością cieszył się także „Taniec z gwiadami” w TVN – średnia oglądalność tego programu w 2006 roku wyniosła 3,7 mln widzów. Aż 27 ...
Tematy: programy telewizyjne, program telewizyjny, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Programy informacyjne w TV X 2006
01:29 17.11.2006
Najwyższą oglądalnością wśród programów informacyjnych nadal cieszą się "Wiadomości". O godz. 19.30 TVP1 wybiera 64 proc. Polaków - wynika z badania TNS OBOP. Program ten to ...
Tematy: programy informacyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne -
Najpopularniejsze stacje telewizyjne X 2006
01:19 07.11.2006
Tylko TVN, biorąc pod uwagę największych graczy, zwiększył w październiku swój udział w rynku w porównaniu z tym samym okresem 2005 r. Liderem zestawienia pozostaje TVP1 - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. TVP1 miała w październiku br. 23,13 proc. udziałów w rynku. Oznacza to spadek o 0,91 proc. w stosunku do analogicznego ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Programy informacyjne w TV IX 2006
11:44 04.10.2006
... Fakty" TVN we wrześniu, jako jedyny program informacyjny, zwiększyły oglądalność w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Nadal najpopularniejsze są "Wiadomości" - wynika z najnowszych danych udostępnionych przez AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" ...
Tematy: programy informacyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne
Podobne tematy:
- monitoring mediów
- media
- statystyki oglądalności
- kobiety
- telewizja
- celebryci
- weekendy majowe
- badania kobiet
- TVN
- oglądalność telewizji
- osoby starsze
- Igrzyska Olimpijskie
- programy telewizyjne
- preferencje telewizyjne
- badania telewidzów
- stacje telewizyjne
- programy informacyjne
- rynek telewizyjny
- popularność mediów
- reklamy telewizyjne