reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
B2B marketing - trendy 2015
11:35 25.09.2015
... digital marketerzy chcą więcej inwestować w: content marketing, narzędzia informatyczne do zarządzania kampaniami i działaniami, aplikacje mobilne, social media (reklama i interakcja ze społecznościami), technologie do prowadzenia marketingu geolokalizacyjnego. Opinie marketerów uwidaczniają główne trendy w działaniach firm B2B: Konieczność ...
Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing -
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
16:01 27.08.2015
... świata – w Chinach – radzi sobie coraz lepiej, zwłaszcza w wersji mobilnej. Spersonalizowana reklama, pojęcie o którym polski marketer już coś słyszał, ale wciąż niezbyt wiele ... z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu, a marketerzy poświęcają wiele uwagi reklamie mobilnej. Jeżeli reklama programmatic ma być skuteczna, to warto, aby była dostosowana ...
Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, reklama osobista, programmatic buying -
Szkoły językowe a wydatki na reklamę
17:42 26.05.2015
... internauci wyszukują frazy związane z nauką języka obcego. Reklama online w tej branży ma zatem olbrzymi potencjał. Zdaniem autorów raportu Blink.pl wystarczy ... Gdańska – tutejsze szkoły językowe powinny promować się wg frazy „nauka rosyjskiego”, której reklama wyświetli się 430 potencjalnym klientom. - Jak widać, tworzone przekazy reklamowe muszą ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama online, nauka języków, szkoły językowe -
Reklama w Internecie górą
11:54 25.05.2015
2/3 polskich przebadanych przez ARC Rynek i Opinia reprezentantów sektora małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że prowadzi działania reklamowe. Wydaje się, że badani zdają sobie sprawę z potęgi Internetu, ponieważ najczęściej wybieraną przez nich formą reklamy jest pozycjonowanie własnej strony internetowej (69 proc. wskazań). Dla ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama osobista – zabójca spamu
12:59 29.04.2015
... . – W tym modelu stronami zaangażowanymi w cały proces są cztery podmioty, które wymieniają się informacjami na nasz temat, a skutkiem tej transakcji jest reklama odzwierciedlająca nasze zainteresowania. Są to: reklamodawca, który zleca daną reklamę do emisji, wydawca – właściciel serwisów i powierzchni reklamowych, dostawca, czyli platforma ...
Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online -
Reklama kontekstowa 2014
12:26 28.04.2015
... stanowiły nieco ponad 1/4 budżetów SEM. Z kolei badanie IAB AdEx wskazuje, że te ostatnie obejmują 36,5% wydatków na całą reklamę online. Te dane pozwalają szacować, że rynek reklamy kontekstowej stanowił w ubiegłym roku 9,5% całego tortu reklamy cyfrowej. Za najpopularniejsze sieci reklamowe, w których ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
15:11 13.04.2015
... dążących do wyeksponowania oferty swojej siłowni czy fitness klubu. Raport udostępniony przez Blink.pl pokazuje, jak w osiągnięciu tego efektu pomaga reklama online – jak przedstawiają się szacunkowe koszty takiej kampanii oraz przewidywane rezultaty, uwzględniające trendy sezonowe i układ geograficzny. W lubuskim promuj zumbę, w opolskim ...
Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing -
Rynek reklamy online w Polsce 2014
11:29 08.04.2015
... reklamowym online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż display. Reklama graficzna wypracowała 44,5% udziału w torcie reklamowym online odnotowując ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
00:10 07.03.2015
... w wyszukiwarce, reklama musi trafiać do odpowiedniej grupy docelowej realizując ustalone cele. Założenia te, w uproszczeniu, mogą być wizerunkowe, ale też „prosprzedażowe”. Te drugie łatwiej zmierzyć, analizując tzw. konwersję, czyli pożądane zachowania użytkownika strony www. Może być to wysłanie zapytania, dokonanie zakupu online, albo ...
Tematy: warsztat samochodowy, naprawa samochodu, reklama w Internecie, reklama online -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
11:48 03.02.2015
... pojawia się reklama cyfrowa. Na przykład emisja reklamy telewizyjnej samochodu może zostać zsynchronizowana z wyświetlaniem reklamy zawierającej link do rezerwacji jazdy próbnej. W idealnej sytuacji zakup przestrzeni reklamowej w takich odstępach czasowych powinien zwiększyć szanse na równoczesne dotarcie do odbiorców online i off-line. Większość ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet