eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama online

reklama online - wiadomości i porady tematyczne

  • B2B marketing - trendy 2015

    B2B marketing - trendy 2015

    11:35 25.09.2015

    ... digital marketerzy chcą więcej inwestować w: content marketing, narzędzia informatyczne do zarządzania kampaniami i działaniami, aplikacje mobilne, social media (reklama i interakcja ze społecznościami), technologie do prowadzenia marketingu geolokalizacyjnego. Opinie marketerów uwidaczniają główne trendy w działaniach firm B2B: Konieczność ...

    Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing
  • 5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying

    5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying

    16:01 27.08.2015

    ... świata – w Chinach – radzi sobie coraz lepiej, zwłaszcza w wersji mobilnej. Spersonalizowana reklama, pojęcie o którym polski marketer już coś słyszał, ale wciąż niezbyt wiele ... z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu, a marketerzy poświęcają wiele uwagi reklamie mobilnej. Jeżeli reklama programmatic ma być skuteczna, to warto, aby była dostosowana ...

    Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, reklama osobista, programmatic buying
  • Szkoły językowe a wydatki na reklamę

    Szkoły językowe a wydatki na reklamę

    17:42 26.05.2015

    ... internauci wyszukują frazy związane z nauką języka obcego. Reklama online w tej branży ma zatem olbrzymi potencjał. Zdaniem autorów raportu Blink.pl wystarczy ... Gdańska – tutejsze szkoły językowe powinny promować się wg frazy „nauka rosyjskiego”, której reklama wyświetli się 430 potencjalnym klientom. - Jak widać, tworzone przekazy reklamowe muszą ...

    Tematy: wydatki na reklamę, reklama online, nauka języków, szkoły językowe
  • Reklama w Internecie górą

    Reklama w Internecie górą

    11:54 25.05.2015

    2/3 polskich przebadanych przez ARC Rynek i Opinia reprezentantów sektora małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że prowadzi działania reklamowe. Wydaje się, że badani zdają sobie sprawę z potęgi Internetu, ponieważ najczęściej wybieraną przez nich formą reklamy jest pozycjonowanie własnej strony internetowej (69 proc. wskazań). Dla ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama osobista – zabójca spamu

    Reklama osobista – zabójca spamu

    12:59 29.04.2015

    ... . – W tym modelu stronami zaangażowanymi w cały proces są cztery podmioty, które wymieniają się informacjami na nasz temat, a skutkiem tej transakcji jest reklama odzwierciedlająca nasze zainteresowania. Są to: reklamodawca, który zleca daną reklamę do emisji, wydawca – właściciel serwisów i powierzchni reklamowych, dostawca, czyli platforma ...

    Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online
  • Reklama kontekstowa 2014

    Reklama kontekstowa 2014

    12:26 28.04.2015

    ... stanowiły nieco ponad 1/4 budżetów SEM. Z kolei badanie IAB AdEx wskazuje, że te ostatnie obejmują 36,5% wydatków na całą reklamę online. Te dane pozwalają szacować, że rynek reklamy kontekstowej stanowił w ubiegłym roku 9,5% całego tortu reklamy cyfrowej. Za najpopularniejsze sieci reklamowe, w których ...

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    15:11 13.04.2015

    ... dążących do wyeksponowania oferty swojej siłowni czy fitness klubu. Raport udostępniony przez Blink.pl pokazuje, jak w osiągnięciu tego efektu pomaga reklama online – jak przedstawiają się szacunkowe koszty takiej kampanii oraz przewidywane rezultaty, uwzględniające trendy sezonowe i układ geograficzny. W lubuskim promuj zumbę, w opolskim ...

    Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing
  • Rynek reklamy online w Polsce 2014

    Rynek reklamy online w Polsce 2014

    11:29 08.04.2015

    ... reklamowym online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż display. Reklama graficzna wypracowała 44,5% udziału w torcie reklamowym online odnotowując ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?

    Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?

    00:10 07.03.2015

    ... w wyszukiwarce, reklama musi trafiać do odpowiedniej grupy docelowej realizując ustalone cele. Założenia te, w uproszczeniu, mogą być wizerunkowe, ale też „prosprzedażowe”. Te drugie łatwiej zmierzyć, analizując tzw. konwersję, czyli pożądane zachowania użytkownika strony www. Może być to wysłanie zapytania, dokonanie zakupu online, albo ...

    Tematy: warsztat samochodowy, naprawa samochodu, reklama w Internecie, reklama online
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015

    11:48 03.02.2015

    ... pojawia się reklama cyfrowa. Na przykład emisja reklamy telewizyjnej samochodu może zostać zsynchronizowana z wyświetlaniem reklamy zawierającej link do rezerwacji jazdy próbnej. W idealnej sytuacji zakup przestrzeni reklamowej w takich odstępach czasowych powinien zwiększyć szanse na równoczesne dotarcie do odbiorców online i off-line. Większość ...

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet

poprzednia  

1 ... 10 ... 14 15 16 ... 23

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: