reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
11:36 27.01.2015
... . Poprawie rentowności może jednak służyć reklama. Blink.pl postanowił sprawdzić, jak w wyeksponowaniu oferty może pomóc reklama online oraz jak przedstawiają się jej ... reklamowego dla słów kluczowych. Do wykorzystania zawsze pozostaje sieć display, w której reklama wyświetla się kontekstowo, czyli w zależności od treści znajdujących się na stronie ...
Tematy: reklama online, reklama w internecie, wydatki na reklamę, branża budowlana -
Reklama online - trendy 2015
00:22 01.01.2015
... dzielenia ich na określone grupy, a reklama będzie dopasowana do zainteresowań i faktycznych potrzeb konkretnego konsumenta. Reklama osobista pozwoli również na zwiększanie lojalności ... korzystać. Komentarz, Robert Bednarski, Grupa Onet.pl 5. Przyszłość to synergia offline i online Jednak sama personalizacja i automatyzacja to jeszcze nie wszystko. ...
Tematy: reklama, reklama online, reklama internetowa -
Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj
00:30 22.12.2014
... retargetingu dynamicznego. Sugerowana minimalna liczba użytkowników to 20 tys. UU/miesięcznie, a w przypadku niektórych technologii od 100 tys UU. Jeżeli prowadzimy sprzedaż online, warto także sprawdzić miesięczną liczbę transakcji, współczynnik konwersji oraz średnią wartość koszyka zakupowego. Dobrze jest analizować te statystyki łącznie dla ...
Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, działania reklamowe -
Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?
12:10 19.12.2014
... konwertuje podczas pierwszej wizyty, dlatego umiejętne wykorzystanie retargetingu jest tak istotne. Retargeting jest jednym z podstawowych elementów w mixie kanałów komunikacji online. Najczęściej odnotowuje najwyższą skuteczność spośród wszystkich kanałów reklamy display (współczynnik konwersji, jakość ruchu na stronie, wartość wizyty itd.). Co ...
Tematy: retargeting, reklama online, działania marketingowe, marketing internetowy -
Branża nieruchomości a reklama w Google
10:23 03.12.2014
... SEM z Blink.pl i podkreśla: – Zawsze można ograniczyć maksymalną cenę, na którą się zgadzamy i gdyby cena „rynkowa” okazała się wyższa, taka reklama nie zostanie wyświetlona i nie obciąży budżetu kampanii. Do wynajęcia czy na sprzedaż? Koszty za kampanię SEM różnią się od siebie ...
Tematy: biura nieruchomości, reklama online, reklama w internecie, wydatki na reklamę -
Jak działają giełdy RTB?
00:16 21.10.2014
... się ukryta walka w sektorze e-commerce. Reklama zostaje sprzedana w czasie krótszym niż ten potrzebny na wczytanie strony www na komputerze, tablecie czy smartfonie użytkownika. Zalety RTB Model RTB jest dziś szczególnie mocno eksplorowany przez branżę e-commerce, a zwłaszcza sklepy online z sektorów: telekomunikacyjnego (korzystają z niego ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, RTB, reklama w internecie -
Czy reklama na Facebooku ma sens?
11:03 02.10.2014
... potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 ... i w czasie rzeczywistym, a efekty są widoczne bardzo szybko. Taka spersonalizowana reklama wykazuje znacznie większą skuteczność od standardowych przekazów. Cechuje się ...
Tematy: sprzedaż na facebooku, f-commerce, e-commerce, sklep na facebooku -
Dopasowana reklama trafia w target
00:40 12.09.2014
... oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu ... za wyświetlenie reklamy konkretnemu użytkownikowi. W odróżnieniu od tradycyjnego modelu zakupu reklam online, w którym płaci się za pakiety wyświetleń lub kliknięcia, w RTB ...
Tematy: reklama, reklama online, skuteczna reklama, efektywność reklamy -
Nadchodzi reklama osobista
12:48 03.06.2014
... proc. więcej na marketing w tym kanale. Co ważne, największą popularnością cieszyła się reklama display, czyli wszelkie formy wizualne, jak np. banery. Stanowiła ona 43 proc ... sieci konkretnych produktów czy usług. Product placement 2.0 Rozwiązaniem tego problemu ma być reklama osobista (ang. programmatic) opierająca się na analizie potrzeb klientów, ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa -
Branża spożywcza rządzi reklamą oline
10:51 27.05.2014
... Europie Środkowo-Wschodniej wynika, że to właśnie ten sektor ma największy udział w polskim rynku reklamy online. Taki wynik w dużej mierze jest następstwem dość sporej ilości reklamowanych produktów. Które branże mają największy udział w rynku reklamy online w Polsce? Okazuje się, że blisko 40 proc. należy do firm z branży spożywczej (13 proc.), ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama