reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
00:59 17.04.2014
... odpowiedniej grupy odbiorców. Wybierz dokładną lokację, w której ma się wyświetlać Twoja reklama (wg kraju, województwa, miasta itd.). Jeśli działasz w Polsce i oferujesz ... wyboru na podstawie statusu związku, języka i miejsca pracy. Podsumowanie Reklama w mediach społecznościowych może być niezwykle skuteczną częścią Twojej strategii marketingowej. ...
Tematy: reklama na Facebooku, Facebook, reklama, reklama w mediach społecznościowych -
Rynek reklamy online w Polsce 2013
00:50 13.04.2014
... w stałym, umiarkowanym tempie. Największym motorem wzrostu w Polsce jest obecnie reklama graficzna, która zwiększyła swą wartość o ponad jedną ósmą względem porównywalnego okresu zeszłego roku. Dynamika ta wynika przede wszystkim ze wzrostu inwestycji w wideo online, social media i rich-media. Wszystkie te formaty notują wysokie dwucyfrowe ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Nadchodzą nowe formy reklamy online
12:13 28.02.2014
... oraz skupienia większej uwagi reklamodawców na mierzalności efektów. W Polsce reklama osobista jest jeszcze nowością, jednak zainteresowanie tym rozwiązaniem stopniowo rośnie. ... przebicia oferty konkurenta nie jest wykorzystywana maksymalna kwota, lecz o 1 eurocent wyższa. Reklama inteligentna to przyszłość promocji firm i marek w sieci. Nie tylko ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa -
Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media
13:50 24.02.2014
... reklama zanotowała 5 kliknięć przy 1000 wyświetleń, jej CTR wynosi 0,5 proc.). Dane firmy Gemius za II i III kwartał 2013 roku wskazują, iż o ile średni CTR reklamy online ... głównie świadomości domów mediowych, agencji reklamowych oraz wydawców, w jakim kierunku zmierza reklama online. Dużo częściej sięga się po formaty, które angażują internautów, ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing internetowy, reklama online -
Jak oglądamy wideo w Internecie?
08:45 29.01.2014
Już nie patrzymy ślepo w telewizor podczas oglądania narzuconego nam programu. Mamy teraz obok siebie tablet, smartfon lub laptop oraz nieograniczoną ilość materiałów wideo w internecie. Raport IAB Polska przedstawiony na konferencji 14 grudnia 2013 roku pokazuje to, w jaki sposób oglądamy wideo w sieci. Agencja Tube.AD zebrała najważniejsze dane ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa -
Reklama online, którą odbiorca polubi
10:12 27.12.2013
... żart, intrygująca postać. W pamięci pozostaje nam puenta, ale nie mamy pojęcia, czego reklama dotyczyła. Ileż razy każdy z konsumentów cyfrowych mediów tego doświadczył? Do ... YouTube. Stąd też w przeglądarce, wyszukiwarce albo serwisie pocztowym pojawia się nam reklama, której treść ma znajomy kontekst – wprost bowiem może nawiązywać do tematu, ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa -
Małe firmy a e-marketing
11:41 18.11.2013
... .). Zaledwie 2,5 proc. korzysta z mailingu i narzędzi mailingowych, 2 proc. z Google Maps, 1,3 proc. z Google+, a tylko 0,9 proc. z oprogramowania do SEO. Jeśli przyjrzeć się narzędziom online wykorzystywanym przez małe firmy, widać, że przedsiębiorcy mają jeszcze sporo do nadrobienia. Chętnie stosują standardowe rozwiązania, takie jak www czy ...
Tematy: e-marketing, małe firmy, MSP, SEO -
Branża deweloperska a reklama w Internecie
10:07 01.10.2013
W ostatnim kwartale dużo się mówi o odbiciu branży deweloperskiej od przysłowiowego dna. Dane z rynku mieszkaniowego w Polsce napawają deweloperów optymizmem na przyszłość. Liczą oni na to, że Polacy chętniej zaczną zaciągać kredyty i kupować domy i mieszkania. Budownictwo mieszkaniowe powoli zmierza w dobrym kierunku, pojawia się więc pytanie, ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
14:04 25.09.2013
... są realizowane kanałami stricte wizerunkowymi jak choćby reklama display (bannerowa), z wykorzystaniem social media czy działań ePublic Relations. Istnieje także grupa osób przekonanych o skuteczności wybranego jednego lub kilku narzędzi zapominając o pozostałych formach promocji online. Jeszcze gorzej, gdy emarketer reprezentuje przekonanie, że ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci -
Dynamiczny remarketing
12:49 06.09.2013
... tych samych butów lub tańszego modelu. Z kolei osobie, która zakupiła buty w e-sklepie, wyświetli się reklama produktów komplementarnych, np. preparatu do konserwacji obuwia czy rajstop. Tak spersonalizowana reklama jest dla użytkownika bardziej dostrzegalna i znosi tzw. ślepotę banerową, tak często występującą w przypadku tradycyjnych reklam ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w sieci, reklama online, remarketing