reklama telewizyjna - wiadomości i porady tematyczne
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016
00:15 17.01.2016
Na jakie trendy należy zwrócić uwagę, aby w rozpoczętym roku odnieść sukces marketingowy? Czego nie wolno przeoczyć marketingowcom? Swoje coroczne prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych ogłosił Instytut Millward Brown. Jedna z prognoz na rok 2016 wskazuje na możliwość opracowywania bardziej przejrzystych map podróży konsumenta ( ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet -
Reklama telewizyjna odrabia straty?
00:35 05.10.2015
Ostatnie 6 lat to dla globalnego rynku reklamy okres nieustających praktycznie wzrostów. Jeśli obecna koniunktura gospodarcza doczeka się kontynuacji, to również polski rynek reklamowy powinien utrzymać notowany od minionego roku trend wzrostowy. Z punktu widzenia reklamy najistotniejszym medium w Polsce pozostaje telewizja - budżety przeznaczone ...
Tematy: reklama w telewizji, rynek reklamy, oglądalność telewizji, telewizja -
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
09:54 08.09.2015
Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ...
Tematy: multiscreening, oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
13:39 22.07.2015
... styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość wzrosła o 37% w stosunku do IV kwartału 2014 roku ... kampaniach wykorzystywano portale horyzontalne – Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl. Reklama w magazynach kosztowała ponad 21 milionów (8% całości), a w gazetach ponad 5 milionów (2%). ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
11:06 02.07.2015
... do odbiorców – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. Czy rozwiązaniem narastającej tendencji jest programmatic TV, czyli spersonalizowana reklama telewizyjna? Rzadziej, lepiej, skuteczniej Spersonalizowana reklama telewizyjna może być rozwiązaniem, które sprawi, że widzowie nie będą z irytacją odchodzić od telewizyjnych odbiorników wraz ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama osobista, programmatic, rynek reklamy -
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
11:00 21.04.2015
... nakładów – 21% (ponad 38 milionów złotych) – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota nieznacznie wyższa niż w 2013 roku. Firmy lokowały największe budżety ... (3%). Po 2% firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety i radio, a 3% kosztowała reklama kinowa. Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie ...
Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Reklamy telewizyjne już nie ryczą
23:48 17.03.2015
Głośność bloków reklamowych w większości stacji telewizyjnych mieści się w normach - wynika z monitoringu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT sprawdziła poziom głośności audycji, reklam i telesprzedaży 50 nadawców telewizyjnych. Wyniki monitoringu wykazały, że nadawcy podjęli działania w celu spełnienia wymagań KRRiT, według których poziom ...
Tematy: telewizja, reklama, reklama telewizyjna, KRRiT -
Najbardziej dochodowe polskie seriale: zwycięża "Na Wspólnej"
12:24 04.03.2015
Przychody, jakie najpopularniejsze polskie seriale wygenerowały w ostatnich dziesięciu latach można liczyć w miliardach złotych. Okazuje się, że największy udział w ich wypracowaniu miało TVN-owskie "Na Wspólnej" oraz "Pierwsza Miłość", którą oglądać mogą widzowie Polsatu. Te dwie produkcje zarobiły dla swoich stacji ponad 4 miliardy złotych, a ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Czy reklama telewizyjna wzbudza zaufanie?
10:48 04.03.2015
Dynamiczny rozwój mediów elektronicznych na razie nie zagraża jeszcze pozycji telewizji. Wydawałoby się zatem, że reklama telewizyjna powinna być skutecznym narzędziem w rękach marketingowców, tymczasem okazuje się, że zaufanie do niej deklaruje niespełna 1/3 polskich internautów. Co ma ...
Tematy: oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
11:48 03.02.2015
... zaplanować, aby nasza reklama cyfrowa była emitowana w tym samym czasie co reklama telewizyjna konkurencji i przekazywała dobrze ukierunkowane przeciwne stwierdzenia. Synchronizację można również stosować do promowania produktów o charakterze komplementarnym względem tych, które są reklamowane w telewizji – na przykład reklama cyfrowa marki Coca ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet