eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama telewizyjna

reklama telewizyjna - wiadomości i porady tematyczne

  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016

    00:15 17.01.2016

    Na jakie trendy należy zwrócić uwagę, aby w rozpoczętym roku odnieść sukces marketingowy? Czego nie wolno przeoczyć marketingowcom? Swoje coroczne prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych ogłosił Instytut Millward Brown. Jedna z prognoz na rok 2016 wskazuje na możliwość opracowywania bardziej przejrzystych map podróży konsumenta ( ...

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet
  • Reklama telewizyjna odrabia straty?

    Reklama telewizyjna odrabia straty?

    00:35 05.10.2015

    Ostatnie 6 lat to dla globalnego rynku reklamy okres nieustających praktycznie wzrostów. Jeśli obecna koniunktura gospodarcza doczeka się kontynuacji, to również polski rynek reklamowy powinien utrzymać notowany od minionego roku trend wzrostowy. Z punktu widzenia reklamy najistotniejszym medium w Polsce pozostaje telewizja - budżety przeznaczone ...

    Tematy: reklama w telewizji, rynek reklamy, oglądalność telewizji, telewizja
  • Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji

    Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji

    09:54 08.09.2015

    Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ...

    Tematy: multiscreening, oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.

    13:39 22.07.2015

    ... styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość wzrosła o 37% w stosunku do IV kwartału 2014 roku ... kampaniach wykorzystywano portale horyzontalne – Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl. Reklama w magazynach kosztowała ponad 21 milionów (8% całości), a w gazetach ponad 5 milionów (2%). ...

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?

    Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?

    11:06 02.07.2015

    ... do odbiorców – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. Czy rozwiązaniem narastającej tendencji jest programmatic TV, czyli spersonalizowana reklama telewizyjna? Rzadziej, lepiej, skuteczniej Spersonalizowana reklama telewizyjna może być rozwiązaniem, które sprawi, że widzowie nie będą z irytacją odchodzić od telewizyjnych odbiorników wraz ...

    Tematy: reklama telewizyjna, reklama osobista, programmatic, rynek reklamy
  • Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.

    Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.

    11:00 21.04.2015

    ... nakładów – 21% (ponad 38 milionów złotych) – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota nieznacznie wyższa niż w 2013 roku. Firmy lokowały największe budżety ... (3%). Po 2% firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety i radio, a 3% kosztowała reklama kinowa. Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie ...

    Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Reklamy telewizyjne już nie ryczą

    Reklamy telewizyjne już nie ryczą

    23:48 17.03.2015

    Głośność bloków reklamowych w większości stacji telewizyjnych mieści się w normach - wynika z monitoringu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT sprawdziła poziom głośności audycji, reklam i telesprzedaży 50 nadawców telewizyjnych. Wyniki monitoringu wykazały, że nadawcy podjęli działania w celu spełnienia wymagań KRRiT, według których poziom ...

    Tematy: telewizja, reklama, reklama telewizyjna, KRRiT
  • Najbardziej dochodowe polskie seriale: zwycięża "Na Wspólnej"

    Najbardziej dochodowe polskie seriale: zwycięża "Na Wspólnej"

    12:24 04.03.2015

    Przychody, jakie najpopularniejsze polskie seriale wygenerowały w ostatnich dziesięciu latach można liczyć w miliardach złotych. Okazuje się, że największy udział w ich wypracowaniu miało TVN-owskie "Na Wspólnej" oraz "Pierwsza Miłość", którą oglądać mogą widzowie Polsatu. Te dwie produkcje zarobiły dla swoich stacji ponad 4 miliardy złotych, a ...

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Czy reklama telewizyjna wzbudza zaufanie?

    Czy reklama telewizyjna wzbudza zaufanie?

    10:48 04.03.2015

    Dynamiczny rozwój mediów elektronicznych na razie nie zagraża jeszcze pozycji telewizji. Wydawałoby się zatem, że reklama telewizyjna powinna być skutecznym narzędziem w rękach marketingowców, tymczasem okazuje się, że zaufanie do niej deklaruje niespełna 1/3 polskich internautów. Co ma ...

    Tematy: oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015

    11:48 03.02.2015

    ... zaplanować, aby nasza reklama cyfrowa była emitowana w tym samym czasie co reklama telewizyjna konkurencji i przekazywała dobrze ukierunkowane przeciwne stwierdzenia. Synchronizację można również stosować do promowania produktów o charakterze komplementarnym względem tych, które są reklamowane w telewizji – na przykład reklama cyfrowa marki Coca ...

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet

poprzednia  

1 2 3 4 ... 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: