reklama telewizyjna - wiadomości i porady tematyczne
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
11:48 03.02.2015
... zaplanować, aby nasza reklama cyfrowa była emitowana w tym samym czasie co reklama telewizyjna konkurencji i przekazywała dobrze ukierunkowane przeciwne stwierdzenia. Synchronizację można również stosować do promowania produktów o charakterze komplementarnym względem tych, które są reklamowane w telewizji – na przykład reklama cyfrowa marki Coca ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet -
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
16:50 29.01.2015
Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek–Szałkow, Joanna Kryńska, Krzysztof Górlicki oraz Igor Sokołowski czyli prowadzący w TVN 24 „Dzień na Żywo” to najbardziej "dochodowi" dziennikarze publicystyczni ubiegłego roku - wynika z najnowszego raportu sporządzonego przez dom mediowy Lowe Media. Na kolejnych pozycjach uplasowali się m.in. gospodarze ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
00:40 27.12.2014
W 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły. W 2014 roku na emisję spotów i kreacji w telewizji, ...
Tematy: reklama, branża reklamowa, branża dziecięca, wydatki na reklamę -
Reklama telewizyjna nadal działa
11:29 20.10.2014
... Networks CEEMEA Główne wnioski raportu: Reklama telewizyjna działa Ponad 50% ... reklama na zaufanych kanałach ma na nich większy wpływ, nawet jeśli ten efekt jest w dużej mierze podświadomy (w Polsce jest to 28%). Reklama telewizyjna jest skuteczniejsza, gdy ma przedłużenie na drugim ekranie Konsumenci zgadzają się ze stwierdzeniem, że reklama ...
Tematy: multiscreening, oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV -
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
10:38 14.10.2014
... PR-owych w inicjowaniu i kreowaniu dyskusji. Komentarz eksperta: prof. dr hab. Wiesław Godzic, medioznawca SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do antycznych przedmiotów: wskaże punkty węzłowe naszej codzienności i odpowiednio zrekonstruowana pokaże „jak żyło się naprawdę ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama internetowa, reklama telewizyjna -
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
13:26 18.02.2014
Gwiazdy dziennikarstwa i publicystki przyciągają reklamodawców i tym samym dają milionowe dochody telewizyjnym stacjom. „Dzień na Żywo” z oferty TVN 24 wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Najbardziej dochodowe programy TV 2013 r.
14:00 16.01.2014
Zmiany na podium w rankingu najcenniejszych medialnych gwiazd – Ewa Drzyzga nową najbardziej dochodową telewizyjną celebrytką 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w 2013 roku. Ewa Drzyzga ze swoim talk show „Rozmowy w toku” wyprzedziła zwyciężczynię ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
08:10 24.12.2013
... reklamy”. W tej klasyfikacji przebadanej grupie ponad tysiąca osób najbardziej spodobała się reklama piwa Żubr z hasłem „Żubr idzie za żubrem” Żubr zwyciężył chociaż pod ... zajmujące się domem, renciści i emeryci. Drugie miejsce zajął spot czekoladek Wawel. Reklama bardziej podobała się osobom starszym, kobietom i mieszkańcom dużych miast. Z pewnością ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna -
Wydatki reklamowe w odwrocie
12:04 04.12.2013
... mają wprost proporcjonalne przełożenie na zainteresowanie internautów. Najlepiej obrazuje to przypadek ubezpieczycieli takich jak Axa, Liberty Direct, czy Proama, których reklama pomimo wysokich wydatków (między 17-21 tys. zł) przeszła bez echa (mniej niż 5000 publikacji). Największe wydatki na reklamę poniosło PZU ...
Tematy: wydatki na reklamę, wydatki na reklamę online, reklama, reklama internetowa -
Najbardziej dochodowe programy TV I poł. 2013 r.
10:38 01.08.2013
TVN- owskie gwiazdy oceniające talenty z przeróżnych dziedzin przyniosły najwięcej milionów reklamowych zysków. "X Factor" okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w pierwszej połowie 2013 r. Dwa pozostałe miejsca na podium również zajęły programy TVN. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę