reklama w sieci - wiadomości i porady tematyczne
-
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
10:17 16.11.2020
... Polska. Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamy online, oprócz marketingu w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo tych zmian ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
11:31 30.04.2020
... drugi), reklamę produktową oraz działania PR (ponad jedna trzecia). Wydawcy i sieci: zmiany w przychodach reklamowych 91% wydawców odczuło spadek przychodów reklamowych – największe w ... firmy członkowskie IAB Polska, wśród których znajdują się najwięksi wydawcy i sieci reklamowe (23 wywiady) oraz agencje i domy mediowe (24 respondentów). Podmioty ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
09:27 05.11.2019
... mediów społecznościowych. Duży wpływ na tempo, w jakim rozwija się rynek, nadal wywiera internetowa reklama wideo oraz reklama sprzedawana w modelu programmatic. Ogólny obraz rynku także nie uległ przemianie - liderką pozostaje reklama graficzna, która odpowiada za niemal połówkę tortu reklamowego online, marketing w wyszukiwarkach pozyskuje prawie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
11:13 28.08.2019
... w pierwszym kwartale bieżącego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o 9% rdr, osiągając tym samym pułap 1,1 mld zł. Dodatkowe, poparte badaniami Starcom, analizy ... , która zanotowała wzrost o 20%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o 35%), reklama w social media (+21%) oraz wideo online (+17%). Istotnej ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
10:52 05.08.2019
... wykorzystanie opcji artykułów natywnych. W tym przypadku celem artykułu nie jest reklama jako taka, ale budowanie pozytywnego wizerunku oraz ... reklamować się odpowiednio często i powtarzać nasze działania reklamowe z określoną częstotliwością. Jednorazowa reklama nawet w najlepszym czasie antenowym w telewizji, to strata pieniędzy. Bez powtarzalności ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama -
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
10:58 09.05.2019
... wartość przekroczyła rekordową granicę 1,2 mld zł przy dynamice wzrostu sięgającej 35%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o prawie 40%), wideo online (+32%) oraz reklama w social media (+22%). Branża reklamy internetowej nieustannie ewoluuje. Przejście z mediów cyfrowych na mobilne było przełomowym ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
10:56 05.03.2019
... trzech pierwszych kwartałach minionego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o niemal 400 mln zł, osiągając tym samym pułap 3 mld zł. ... , Cormedia, CS Group (częściowo szacowane), Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
13:48 28.02.2019
... branży budowlanej. Gdy wiemy już „kogo szukamy”, zastanówmy się w jakim miejscu w sieci najłatwiej będzie dotrzeć do tej właśnie grupy docelowej. Jeśli przykładowo ... teraz jakie warto dobrać narzędzia reklamowe w zależności od naszych celów. Reklama firmy – pozytywny wizerunek firmy i budowanie świadomości marki Budowanie świadomości marki, które ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
11:43 28.10.2016
... Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska. W pierwszym półroczu 2016 roku reklama cyfrowa utrzymała dwucyfrowy wzrost, dzięki czemu jej wartość osiągnęła ... , Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce 2015
09:59 09.05.2016
... oraz ogrom możliwości. Użytkownicy coraz więcej czasu spędzają w sieci przed ekranami swoich, coraz częściej mobilnych, urządzeń. To przekłada się oczywiście na strategie reklamodawców, którzy podążając za klientami wykorzystują w coraz większym stopniu możliwości jakie stwarza reklama interaktywna” – mówi. Ranking poszczególnych formatów w torcie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- media
- reklama
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- MSP
- badania internautów
- sektor msp
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- hotele
- badania przedsiębiorców
- rynek reklamy
- telewizja
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- skuteczna reklama