eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama w sieci

reklama w sieci - wiadomości i porady tematyczne

  • Rynek reklamy online w Polsce 2015

    Rynek reklamy online w Polsce 2015

    09:59 09.05.2016

    ... oraz ogrom możliwości. Użytkownicy coraz więcej czasu spędzają w sieci przed ekranami swoich, coraz częściej mobilnych, urządzeń. To przekłada się oczywiście na strategie reklamodawców, którzy podążając za klientami wykorzystują w coraz większym stopniu możliwości jakie stwarza reklama interaktywna” – mówi. Ranking poszczególnych formatów w torcie ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015

    12:07 11.01.2016

    ... tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 24% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 94%. Pozostałe formaty także ... , Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce 2014

    Rynek reklamy online w Polsce 2014

    11:29 08.04.2015

    ... wzrostu. – Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. Udział poszczególnych formatów w torcie reklamowym online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce 2013

    Rynek reklamy online w Polsce 2013

    00:50 13.04.2014

    ... najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC wynika, że wydatki na reklamę w sieci wzrosły w ubiegłym roku o ponad 10 procent. To jednak nic w porównaniu z reklamą ... i rośnie w stałym, umiarkowanym tempie. Największym motorem wzrostu w Polsce jest obecnie reklama graficzna, która zwiększyła swą wartość o ponad jedną ósmą względem ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Małe firmy a e-marketing

    Małe firmy a e-marketing

    11:41 18.11.2013

    ... . Stosunkowo mało popularne są porównywarki cen, które wskazało 1,6 proc. respondentów. Stosowane narzędzia do e-promocji Pośród najpopularniejszych narzędzi do promowania się w sieci nadal najpopularniejszym jest posiadanie własnej strony www (13,2 proc. spontanicznych wskazań) i jej pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania (13,4 proc. wskazań). Na ...

    Tematy: e-marketing, małe firmy, MSP, SEO
  • E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    14:04 25.09.2013

    ... że działania sprzedażowe są realizowane kanałami stricte wizerunkowymi jak choćby reklama display (bannerowa), z wykorzystaniem social media czy działań ePublic Relations. ... nie musi pochłaniać ogromnego budżetu, by być obecnym wszędzie i powszechnie w sieci. Zacznijmy od tego jaki wizerunek byłby pożądany? Czy mówimy o rozpoznawalności czy konkretnym ...

    Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci
  • Dynamiczny remarketing

    Dynamiczny remarketing

    12:49 06.09.2013

    ... w e-sklepie, wyświetli się reklama produktów komplementarnych, np. preparatu do konserwacji obuwia czy rajstop. Tak spersonalizowana reklama jest dla użytkownika bardziej dostrzegalna ... RTB pozwalają na emisję kampanii remarketingowych wśród różnych wydawców i sieci wydawców, w tym w szczególności w Facebook Exchange, czyli platformie cieszącej się ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w sieci, reklama online, remarketing
  • Rynek reklamy online w Polsce 2012

    Rynek reklamy online w Polsce 2012

    11:57 20.05.2013

    ... trudno było osiągnąć dodatnią dynamikę wzrostu. Wśród masowych mediów zanotowała ją wyłącznie reklama cyfrowa. Przypadające na drugi kwartał roku mistrzostwa piłkarskie Euro w Polsce, ... % na plusie, w dużym stopniu za sprawą dużej dynamiki wideo online. Reklama SEM, posiadając 35% udziału, nadal rośnie szybciej niż cały rynek, z dynamiką na poziomie ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

    13:30 31.12.2012

    ... 2012 już 18,9% całego tortu reklamowego w Polsce (za Starlink). Według AdEx reklama online w sumie w tym roku zarobiła już 1,52 miliarda i wszystko wskazuje na ... sytuacji na rynku mediowym, rok 2012 przyniesie dla reklamy cyfrowej rekordową wartość. - Reklama online cały czas jest na plusie, jednak spowolnienie gospodarcze i pogarszająca się ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy - prognozy

    Rynek reklamy - prognozy

    00:10 02.12.2012

    ... częściej surfujemy w sieci – mówi Jakub Maj, dyrektor sprzedaży w zanox na Europę Centralna i Wschodnią. Prognozy mówią też o zmianie upodobań reklamodawców w kwestii tradycyjnej reklamy w internecie (display). Według eMarketera, zmniejszy się znaczenie tradycyjnych formatów i płatnych kampanii w wyszukiwarkach. Zyska za to reklama wideo, która ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: