reklamacja wczasów - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklamacja wakacji. Jak ją napisać? Ile mamy czasu?
00:50 04.09.2022
... się za rozpatrzoną na korzyść pasażera. Opóźniony/odwołany przejazd autokarem – 3 miesiące. Opóźniony/odwołany rejs statkiem – 2 miesiące. Reklamacja usługi wynajmu auta – brak terminu, najlepiej bezzwłocznie. Reklamacja usługi turystycznej – przepisy nie wskazują terminu. Natomiast o niezgodności imprezy z umową należy poinformować organizatora ...
Tematy: reklamacja, wakacje, prawa konsumentów, reklamacja wczasów -
Reklamacja wakacji. Jak przygotować i kiedy wysłać?
13:41 27.09.2021
... prawem) Opóźniony / odwołany rejs statkiem – 2 miesiące (zgodnie z polskim prawem) Reklamacja usługi wynajmu auta – brak terminu najlepiej bezzwłocznie Reklamacja usługi turystycznej – przepisu nie wskazują terminu. Roszczenia przedawniają się po 3 latach. Reklamacja noclegu: przepisy nie wskazują terminu najlepiej bezzwłocznie. Ważne! Okres ...
Tematy: reklamacja, wakacje, prawa konsumentów, reklamacja wczasów -
Last Minute a reklamacja wycieczki: jakie prawa nam przysługują?
12:44 19.08.2015
Oferty Last Minute kuszą atrakcyjnymi cenami i obietnicami niezapomnianych przeżyć. Jednak to, co zastaniemy po przyjeździe do wybranego miejsca może znacząco różnić się od opisu zawartego w katalogu. Nieświeże jedzenie, obniżony standard hotelu czy niezrealizowany program są podstawą do złożenia reklamacji. Nie bój się podjąć tego kroku – prawo ...
Tematy: last minute, wakacje 2015, wyjazdy wakacyjne, reklamacja wycieczki -
Odszkodowanie i zadośćuczynienie za zmarnowany urlop
09:45 24.07.2015
Jest środek lipca, sezon wakacyjny w pełni. Niemal każdy, kto wypełnił wniosek urlopowy odlicza dni do upragnionego, często jedynego wyjazdu wypoczynkowego w roku. Wycieczka zakupiona w biurze podróży kilka miesięcy wcześniej już czeka na Ciebie. Mijają ostatnie dni w pracy i nareszcie nadchodzi, nieznośnie długo oczekiwany dzień wyjazdu. Pakujesz ...
Tematy: odszkodowanie za urlop, odszkodowanie, zadośćuczynienie, urlop wypoczynkowy -
Ferie zimowe 2015: o tym pamiętaj ruszając w podróż
00:44 17.01.2015
Zbliżają się ferie zimowe – czas, który wiele osób poświęci na podbój europejskich stoków. W związku z tym warto mieć na uwadze trudności, jakie mogą spotkać nas podczas podróży. Co zrobić, gdy zaginie nasza torba podróżna? Czego możemy oczekiwać w związku z opóźnieniem lotu lub pociągu? Czy należy akceptować sytuację, w której okazuje się, że ...
Tematy: podróże Polaków, ferie zimowe, wyjazdy turystyczne, turystyka -
Nieudane wakacje: jak napisać reklamację?
08:00 01.09.2011
... wskazujące na naruszenie umowy przez przedsiębiorcę (np. zdjęcia zanieczyszczonej plaży czy kopia protokołu wskazującego zniszczenie walizki przez przewoźnika lotniczego). Reklamacja nie poskutkowała, zagraniczne linie lotnicze czy biuro podróży odmówiły uwzględnia racji konsumenta? W takich przypadkach pomocą służy Europejskie Centrum Konsumenckie ...
Tematy: prawa konsumenta, ochrona konsumentów, porady dla konsumentów, obowiązki organizatora turystyki -
Rekompensata za zmarnowany urlop
00:20 28.08.2011
... za zmarnowany urlop może być art. 11a ustawy o usługach turystycznych. Osobno odszkodowanie za szkodę majątkową Roszczenie o zadośćuczynienie za utraconą przyjemność z wczasów jest niezależne od roszczenia o naprawienie szkody majątkowej, pokrywającej wydatki (na wyżywienie, które miało być zagwarantowane w ramach świadczeń wynikających z umowy ...
Tematy: rekompensata za zmarnowany urlop, reklamacja wczasów, reklamacja wycieczki, obowiązki organizatora turystyki -
Reklamacja wczasów i wycieczki
11:19 17.08.2011
... , np. zmianę miejsca zakwaterowania. Po powrocie do domu pozostaje już tylko reklamacja, choć i z nią nie należy zwlekać. Jeszcze rok temu polskie przepisy regulujące umowy o świadczenie usług turystycznych, czyli popularne rezerwacje zorganizowanych wczasów i wycieczek, nie stanowiły, w jakim terminie należało złożyć reklamację do organizatora ...
Tematy: reklamacja wycieczki, reklamacja wczasów, jak składać reklamację, reklamacje
Podobne tematy:
- wakacje
- prawa konsumentów
- ochrona konsumentów
- prawa konsumenta
- ferie zimowe
- wyjazdy turystyczne
- urlop wypoczynkowy
- odszkodowanie
- turystyka
- podróże Polaków
- porady dla konsumentów
- wakacje 2015
- prawa pasażera
- wyjazdy wakacyjne
- reklamacja
- prawa pasażera linii lotniczych
- opóźniony lot
- last minute
- odwołany lot
- usługi turystyczne