skuteczny marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
11:48 05.07.2019
... danych na etapie ewaluacji kampanii pozwala zadbać o to, aby specjaliści ds. marketing podchodzili do jej oceny w bardziej strategiczny sposób. Analiza CLV (ang. Customer Lifetime ... lokalizacji, a także przewidywanie wydajności sklepów w przypadku ich powiększania. Współczesny marketing oparty na wydajności bazuje na danych. To dzięki nim można ...
Tematy: zarządzanie danymi, user experience, skuteczny marketing, jak podwyższyć sprzedaż -
6 błędów, które popełniasz w marketingu mobilnym
13:26 06.07.2018
... kanału mobile. Z ostatniego raportu platformy SerwerSMS.pl. „Komunikacja SMS w Polsce” wynika, że już 3 na 4 reprezentantów mniejszych lub większych firm stosuje marketing mobilny w celu poprawienia wyników sprzedaży oaz realizacji innych celów biznesowych. - Co więcej, aż 96,7% ankietowanych zapytanych o konkretne narzędzia marketingu mobilnego ...
Tematy: marketing SMS, marketing mobilny, komunikacja SMS, kampania SMS -
Zmiana algorytmu Facebooka. I co dalej?
11:12 06.03.2018
W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane w News Feedzie treści. Od tej pory, marki będą musiały zmienić strategię reklamową, aby zwiększyć zasięg organiczny i wywołać zaangażowanie użytkowników. W poniższym artykule, Sebastian Lipka, Performance ...
Tematy: News Feed, Facebook, social marketing, crowdsourcing -
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
00:20 10.03.2017
... ono nie tylko lepsze rozpoznanie profilu klienta i uzyskanie jego 360-stopniowej oceny, lecz także pozyskanie nowych, wartościowych kontrahentów. Proces ten jest skuteczny na tyle, na ile firma dysponuje jakościowymi danymi, czyli tzw. „hot data”. O tym, czy dane mieszczą się w tej kategorii decyduje ...
Tematy: Big Data, analityka danych, marketing, skuteczny marketing -
Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?
13:33 17.01.2017
... providera pocztowego, poważnie nadszarpnięta reputacja domeny i IP. Praca nad cofnięciem skutków takiego działania jest niezwykle trudna i czasochłonna. Czytaj także: - Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych - Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam? Gdyby DOI było ogólnie przyjętym, światowym standardem budowania ...
Tematy: double opt-in, e-mail marketing, newsletter, skuteczny marketing -
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
11:58 12.01.2017
Znamy wyniki najnowszej edycji badania AdReaction, cyklicznego projektu Kantar Millward Brown. Czego możemy się z niej dowiedzieć? Lektura raportu zatytułowanego "AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z" pozwala m.in. lepiej poznać pokolenie Z, a konkretnie zaznajomić się z jego zachowaniami, postawami oraz reakcjami na przekaz marketingowy. To ...
Tematy: działania marketingowe, skuteczny marketing, pokolenie Z, pokolenie X -
Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu
11:02 30.09.2016
... z zakupionej zewnętrznej bazy kontaktów nie będą spodziewali się, ani tym bardziej oczekiwali, wiadomości od naszej marki – wyjaśnia Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki wiadomości SMS. – Co za tym idzie, obniża to szansę na pozytywną reakcję na ...
Tematy: marketing SMS, marketing mobilny, komunikacja SMS, kampania SMS -
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
00:22 04.04.2016
Od chwili powstania cyfrowej reklamy, marketerzy stoją przed wyzwaniem – jak znaleźć skuteczną strategię marketingową pozwalającą zmaksymalizować efekty przy określonych kosztach? Z pomocą przychodzą im dopasowane modele atrybucji. Pozwalają one efektywnie wydatkować budżety reklamowe w celu realizacji planowanych wyników sprzedaży. Model ...
Tematy: marketing, skuteczny marketing, reklama online, skuteczna reklama -
Małe firmy: czynniki rozwoju
11:27 07.03.2016
... z firmą klient uzyskiwał spójne informacje i miał podobne, pozytywne doświadczenia. 3) Marketing automation, mobile marketing i media społecznościowe Małe firmy coraz chętniej wykorzystują innowacyjne rozwiązania z obszaru marketing automation i marketingu mobilnego. Częściej też aktywnie uczestniczą w mediach społecznościowych. Zainteresowanie ...
Tematy: małe firmy, mikrofirmy, sukces w biznesie, skuteczny marketing
Podobne tematy:
- reklama online
- działania marketingowe
- mikrofirmy
- marketing
- pokolenie Y
- jak podwyższyć sprzedaż
- skuteczna reklama
- strategia marketingowa
- e-mail marketing
- pokolenie Z
- Big Data
- jakość obsługi
- małe firmy
- newsletter
- pokolenie X
- marketing mobilny
- komunikacja SMS
- user experience
- zarządzanie danymi