targetowanie reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
00:36 17.06.2018
... uważają, że ten inteligentny algorytm reklamowy sprawi, że konsumenci będą chętniej reagować na reklamy internetowe, a tym samym zapewni on więcej przychodów reklamodawcom i wydawcom. Podsumowując, konsumenci zobaczą tylko te reklamy, które rzeczywiście do nich przemawiają, co w konsekwencji doprowadzi do zwiększenia ich satysfakcji, większej ...
Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, uczenie maszynowe -
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
14:46 11.12.2017
... świat badanie powstało w oparciu o wywiady przeprowadzone z 459 dyrektorami marketingu, które koncentrowały się przede wszystkim na ich opiniach na temat ewolucji reklamy i marketingu w kontekście większego wykorzystania inteligentnych technologii na cyfrowym rynku sprzedaży. 30% respondentów zajmuje stanowisko CMO (chief marketing officer), VP ds ...
Tematy: marketing, personalizacja, uczenie maszynowe, targetowanie reklamy -
Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać
12:43 04.07.2013
... i tabletów, ale Polska wciąż w ogonie krajów regionu - wynika z badania Gemiusa dotyczącego działań reklamowych prowadzonych w Europie Środkowo-Wschodniej. Sprawdzono udział reklamy mobilnej w rynku reklamy online w 2012 roku. Okazało się, że w czwartym kwartale na ekranach urządzeń przenośnych zostało wyświetlonych średnio 3 proc. emisji reklam ...
Tematy: reklama mobilna, wydatki na reklamę, technologie mobilne, telewizja mobilna -
Personalizacja w Internecie
12:18 20.06.2012
... rozpowszechnianie komunikatów reklamowych. Personalizacja (lub mówiąc językiem marketingowym – targetowanie) reklam to większa skuteczność przy znacznie mniejszych nakładach. Celem ... . Google poszło dalej i obecnie pozwala nawet zobaczyć, dlaczego akurat te reklamy nam się wyświetliły. Możemy także odwiedzić Menedżera Preferencji Reklam i zablokować ...
Tematy: personalizacja, personalizacja w Internecie, targetowanie, targetowanie reklamy -
Przerwa reklamowa w komórce
01:06 29.04.2007
Specjaliści od strategii marketingowych stale poszukują nowych obszarów działania. Telefony komórkowe prezentują się jako wyjątkowo obiecujące środowisko dla dostarczania wiadomości prezentujących produkty i usługi. Firma Global Mobile Technologies (GMTech) opracowała technologię o nazwie Push-It, która pozwala na wysyłanie multimedialnych reklam ...
Tematy: reklama mobilna, rynek reklamy, targetowanie reklamy, reklama w komórce -
Reklama mobilna przyszłością branży
11:13 20.09.2006
... wykorzystywania danych klientów. Aprobata konsumentów Raport ujawnił, że jedynymi kanałami przez które konsumenci w ogóle nie chcą otrzymywać reklamy mobilnej jest SMS i MMS. Inne formy dostarczania reklamy do telefonów komórkowych obejmują dostarczanie przez telefon muzyki, gier, telewizji mobilnej i video, przez treści tworzone przez ...
Tematy: reklama mobilna, wydatki na reklamę, technologie mobilne, telewizja mobilna -
Klient złapany w sieć
14:48 22.09.2004
... mediach. Targetowanie behawioralne może to zmienić, a klienci w końcu będą złapani w prawdziwą sieć. Sieć ich własnych potrzeb. Na temat możliwości jakie daje Internet reklamodawcom powiedziano już bardzo wiele. Niestety w tej sferze pojawia się zazwyczaj wiele przeszkód i wątpliwości. Dlatego obecnie w sieci, reklamy najczęściej umieszczane ...
Tematy: reklama, kampanie reklamowe, targetowanie reklamy, planowanie kampanii reklamowych w Internecie
Podobne tematy:
- sztuczna inteligencja
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama online
- marketing
- rynek reklamy
- marketing Internetowy
- technologie mobilne
- personalizacja
- reklama mobilna
- uczenie maszynowe
- kampanie reklamowe
- telewizja mobilna
- reklama cyfrowa
- targetowanie
- reklama w komórce
- planowanie kampanii reklamowych w Internecie
- targetowanie behawioralne
- personalizacja w Internecie